neděle 21. května 2017

Úžasný kurz Reflexologie se Sluncem!

Někdy má člověk v životě pocit, že musí něco změnit, nabourat stereotyp a zase něco zažít a udělat naprosto jinak. A tak jsem začala brouzdat po netu a přemýšlet, co bych tak nejraději vymňoukla. Narazila jsem na spoustu zajímavých a lákavých možností, ale protože mě poslední dobou nějak táhne čínská medicína a s ní spojená alternativa a léčitelství, tak mi před očima vyskočil Kurz Ájurvédské masáže hlavy a šíje. Neváhala jsem a hned jsem se přihlásila. Pak se ale všechno zajímavě zamotalo a já skončila prvně na kurzu Reflexologie a od začátku do konce jsem byla jako Alenka v říši divů.
Ptáte se proč? Tak hned na úvod musím říct, že jsem do této chvíle nevěděla, že uprostřed Brna, blízko Výstaviště existuje něco jako malý ráj na zemi a pro mě velká inspirace. Centrum Lipka je krásný dům s přenádhernou zahradou. Já měla hned na začátku chuť sundat si boty, vypnout mobil a užít si ten kousek přírody, skryté ve městě. A právě tady jsme měli mít kurz masáže chodidel. Myslím, že lepší místo nešlo vybrat.
Byla jsem nadšená, že kurz probíhal v příjemné a prosvětlené místnosti, která byla zároveň prosklená a tak bylo vidět do této nádherné zahrady. Bylo nás tam zhruba deset a udělali jsme dvojice, které se navzájem masírovali. Musím říct, že jsem nečekala, že budu s mužem, natož pro mě cizím. Ale pak jsem prvotní ostych překonala a myslím, že jsem si masáž nohou příjemně užila a dopřála si tak celodenní péči a pozornost. 
Když si člověk vybírá kurz, tak by si možná měl zjistit, ke komu na kurz jde. Já to však dělám jinak. Nikdy si o lektorech nic nezjišťuji. Podívám se na jméno, na fotku a vím, jestli jdu nebo nejdu. Musím říct, že ve svém životě jsem potkala velké množství lidí, ale takové slunce jako je Drahuška jsem snad ještě nikdy neviděla, a to už jsem věděla na první pohled z fotky. A skutečnost byla ještě milionkrát lepší! Neříká se tomu náhodou, láska na první pohled?:)
Myslím, že velkou část úspěšného kurzu dělá právě lektorka a samotné je mi líto, že Drahuška nedělá ještě víc kurzů, protože bych k ní klidně chodila každý týden! Rozhodně k ní však zajdu na masáž a ráda podniknu vlastně cokoliv. Tak příjemného, pozitivního a usměvavého člověka, který vám zvedne náladu, jsem dlouho nezažila. Interně jsem jí doma hned po prvním kurzu začala říkat Slunce, a to jsem ještě ani nevěděla, že je to opravdu pravda! Jen díky ní byl tento celodenní kurz skvělým zážitkem.
Reflexologii jsem si opravdu zamilovala a jsem velmi ráda, že jsem "náhodou", i když náhody vlastně nejsou, zavítala právě na tento kurz. Následně jsem si splnila ještě vytouženou Ájurvédu, ale o tom zase až příště. Pokud jste masáž chodidel ještě nikdy nezažili, tak opravdu o hodně přicházíte. Na noze je totiž velké množství akupresurních bodů, kterými je možné působit na celý náš organismus. Masáží nohou tak můžete podpořit své zdraví, vyléčit různé zdravotní problémy a mimo jiné také zhodnotit svůj zdravotní stav. Nohy jsou krásným obrazem toho, jak máte například zdravá záda, který orgán vás trápí nebo co máte v těle oslabené.
Kromě spousty zajímavých informací, celodenní masáže nohou a příjemného povídání a sympatické společnosti všech zúčastněných jsem získala Certifikát a kdo z vás chce, tak šup nohy sem! Já vám ukážu, jak moc to může být příjemné. Hahaha! Ale pokud chcete zažít opravdovou slast a zážitek, tak neváhejte a podnikněte taky tento kurz. Člověk by si měl plnit své sny a žít každý den naplno! Dovolte si užívat si a nechte si taky namalovat nesmývatelný úsměv na tvář!:)
Velké dík patří nejen Vesmíru, který mi do cesty posílá tak vzácné Duše, ale hlavně samotné Drahušce. Jsem nadšená a vděčná za to, že jsme se potkaly a musím naprosto bez jakýchkoliv ale upřímně říct, že když ve svém životě potkáte tak velké, zářivé a příjemně hřejivé Slunce, tak najednou nemáte strach, že se zase zatáhne a přijdou černé a těžké mraky. A i kdyby náhodou jo, a i kdyby zase pár dní pršelo, tak pořád víte, že to Slunce existuje a někde tam je a znovu se objeví. Se Sluncem je všechno tak nějak jednodušší! Děkuji a zůstávám chvilku na výsluní...:)

Slyšeli jste už o Reflexologii? Zažili jste masáž nohou? Máte v plánu navštívit podobný kurz?

Hladící, snící, svítící

Žádné komentáře:

Okomentovat