pondělí 8. května 2017

Dotazník - Sedm jednou ranou

Na netu jsem opět po delší době našla zajímavý dotazník, byl pojmenován jako Mišmaš tag, já si jej mírně upravila a pojmenovala Sedm jednou ranou. V jeho popisu by měl člověk totiž napsat 7 faktů o sobě a také přidat 7 věcí, které jej jakýmkoliv způsobem charakterizují.
Nejdříve tedy 7 faktů o mně. Snažila jsem se vybrat hlavně ty, které jsou uvnitř mě a okolí je často nevidí, přehlíží anebo taky nechce vidět. Ale ony tam ve mě opravdu jsou:)

1. Jsem samotář. Jsem velmi často mezi lidmi, od malička jsem obklopena docela velkou rodinou, přáteli a známými. Přesto miluji samotu, často potřebuji klid jen sama na sebe, na tvoření a ponoření se do tak trošku jiného světa. Za poslední roky jsem se naučila mít ráda sama sebe a trávit se sebou čas tak, abych si tu dobu opravdu užila. Jsem ráda, když můžu jít mezi lidi jen tehdy, když opravdu chci a když je to má svobodná volba.

2. Jsem introvert. I když se to někomu nemusí zdát, tak jsem velmi nerada středem pozornosti. Nejlépe se cítím jako tichý pozorovatel. Jako někdo, kdo svět sleduje z povzdálí a pak občas udělá krok a zakusí. Nejsem ráda, když se o mě mluví nebo když jsem až moc vidět. Častokrát jsem už brečela kvůli tomu, že si o mě někdo myslel opak.

3. Neuvěřitelně se stydím a jsem nesmělá. Dělá mi velký problém oslovit neznámého člověka, zaplatit za sebe v restauraci a mluvit s někým cizím. I když mi to spousta lidí vyvrátí, tak mi dělá problém seznámit se. Vy všichni, co mě znáte, vzpomeňte si, že jste mě často oslovili/ulovili nebo rozmluvili vy sami.
4. Mám tak trochu jiný smysl pro humor. Na světě existuje jen hrstka lidí, kteří mě dokážou rozesmát, protože mají stejný smysl pro humor. Mám zvláštní, černý, trošku morbidný, občas hodně chladný a studený smysl pro humor. Dokonale mě dokáže rozesmát bráška, sestřenka, Zaklínač, a možná ještě pár "vyvolených". Už jsem si zvykla na ten pocit, když po nějaké vtipu zůstanu jediná, která se nesměje nebo mají někteří lidé tak hloupé řeči a myslí si, jak jsou vtipní, že jen sedím a zírám...

5. Jsem mini Monk! Sahám na sloupořadí, stoupám na kachličky, které jsou stejné barvy, nosím u sebe vlhčené ubrousky a dezinfekci, co kdyby náhodou. Počítám schody, počítám i loky pití, počítám kolikrát táhnu kartáčkem, když si čistím zuby. Srovnávám věci doprostřed, učím se mít ráda lichá čísla, stále věci páruji do dvojic, rovnám knížky podle velikosti, skládám věci podle barev a tak bych mohla pokračovat do nekonečna.

6. Obdivuji odlišnost a jinakost. Mám ráda, když dělám věci, které nebaví každého. Mám ráda, když dostávám originální dárky, když čtu jiné knihy, když potkám zvláštní a zajímavé Duše, které mě obohatí. Mám ráda, když jsou lidé odlišní, zajímaví a mohu je tak trošku "studovat".
7. Jsem naprostý snílek s hlavou v oblacích. Miluju snění! Sním, když jedu v autě a dívám se ven, jsem profesionální kochač. Mám ráda, když sním večer před spaním a pak i při spánku. Často si představuju, co bude druhý den, za týden, myslím i na to, co bylo, všechny zvláštní a příjemné okamžiky pak prožívám ve své hlavě tisíckrát.

Dál plynule navážu na 7 věcí, které pro mě něco znamenají nebo mě nějak charakterizují. Tady bych ráda uvedla nějaké další divnosti, kterými se možná trochu a občas vymykám a jsem na ně třeba ujetá. Aneb, když i Blíženec dokáže být konzervativní:)

1) Hudba je to, bez čeho nedokážu být. Poslouchám ji téměř všude, neustále si zpívám a denně do mého seznamu přibudou nové písničky. Miluju zpěv a zpívající muže, zbožňuji lidi, kteří umí hrát na hudební nástroj a sama se snažím hrát na milion a půl nástrojů. Hudba je pro mě život.

2) Psaní mě živí a baví. Kdybych si mohla vybrat, co bych chtěla dělat jako práci navždy, tak znovu a znovu volím psaní. Zbožňuji příběhy, povídky, básně, články...jsem přešťastná, že dělám to, co miluju.
3) Tajemno mě provází od malička a nedám na něj dopustit. Absolutně mě zajímá všechno, co se jakkoliv dotýká tajemna. Ulétávám na nadpřirozenu, na alternativě a na trošku jiném pohledu na svět. Z tajemna nejvíc a opravdu citelně miluju upírskou tématiku, Vlad Drákula a nejen ten, jsou ve mě zakořeněny prapodivně hluboko a sama nevím, kde se ten zájem o toto téma bere...:)

4) Knihy jsou a vždy budou mou velkou vášní. Nejraději bych měla plnou místnost knih, knihovny u všech zdí a až do stropu. Kniha mi vždy, ale vždy udělá radost! Je to můj snový svět, má láska k příběhům a naprosté naplnění.

5) Příroda mi dává novou energii. Chodím do lesa, abych se uvolnila, nabrala nové síly a často jen stojím a zhluboka dýchám. Často objímám stromy, lehám si na trávu, sedám si do mechu a ještě častěji do přírody utíkám na tak dlouhou dobu, jak je to jen možné.
6) Tanec bude v mém srdci navždy. Tanec je momentálně něco, co mi hrozně, ale příšerně chybí. Dřív jsem tancem žila a dýchala, poslední roky jej pekelně zanedbávám. A přitom je tanec něco, co dokáže rozbušit mé srdce, naprosto mě fascinuje a jak slyším hudbu, tak se mé tělo začne samo hýbat do rytmu...chci zase tančit, abych žila...

7) Umění jsem vystudovala a budu pokračovat dál. Od malička mě baví kreslení, malování, celkově obrazy, ale poslední dobou taky architektura a vlastně taky divadlo a veškeré umění. Jsem nadšená z toho, co dokáže vytvořit lidská fantazie i lidská ruka. Nikdy se tomu nepřestanu podivovat, sklánět a padat z toho na kolena.
Jak se vám tento dotazník nebo tag, chcete-li, líbí? Odpovíte na některé z toho? Jaké věci charakterizují vás a je něco, co o vás druzí neví, přesto je to pro vás tak typické? Jste konzervativní nebo rádi zkoušíte nové věci?

Občas zapletená v pavučinách vlastní mysli






Žádné komentáře:

Okomentovat