sobota 15. dubna 2017

Velikonoční vazby a tipy na dekorace

Jako každý rok jsem se dala opět do výroby velikonočně-jarních věnců na hřbitov. Tentokrát jsem dělala opět jen dva věnce. Dělám je vždy ze zbytků, takže mé náklady na ně jsou celá nula korun. Používám většinou to, co dům dá. Skořápky od vajec, nabarvená peříčka, sušené nebo umělé květiny, kousky dřívek, papírové vystřihovánky zajíců a různé další. 
 Na fotce vypadá tento věnec jako spousta naplácaných věcí dokola. Ve skutečnosti má přesně stanovený počet peříček, počet květin a také dalších komponentů. Ty jsou pak nalepené tavnou pistolí. Podklad věnce je ze suchých větviček, které jsem svázala nití. 
 Opravdu rychlá a lidová tvořivost. Přece se s tím nebudu s..., no tamto!:) 
Popravdě musím říct, že jsem tak trošku jarní rebel a barbar. Nevím, proč ale jaro moc nemám ráda. Možná za to může má čirá nenávist k velikonočním svátkům. Snažím se na tom pracovat, snažím se ty Velikonoce tak nějak vzít, jak přijdou. Dokonce peču s menším donucením mazanec, beránka a dělám podobné tradiční hlouposti, ale moc si to neužívám. Ještě jsem nepřišla na to, proč mi tyhle "svátky" a jaro tak vadí. Asi, že je všude takové plánované veselí, nutně se slaví něco, co ani nevím, jestli je ke slavení a zároveň se vaří a peče všechno, co nemám ráda! Ach jo, zlaté Vánoce!:D

Trošku jsem se překonala a vybrala vám nějaké tipy na velikonoční dekorace, které se mi docela líbí a i když doma nemám vůbec nic nazdobené a nejsem velikonočně naladěna, tak tohle jsou věci, které by mi zas až tak nevadily.
Tohle je něco tak děsivého a roztomilého zároveň, že jsem vážně přemýšlela nad zrealizováním toho!
Myslím, že letošní nadílka bude v látkovém duchu.
Tyto cupcakes se mi moc líbí, i přesto, že jsou vyloženě velikonočně-jarní.
Super nápad jak servírovat polévku v chlebu.
Kdo by nechtěl králíka z ponožky? Hlavně, když těch opuštěných ponožek člověk vytáhne z pračky tolik!:D
Opět příjemný nápad na pytlíky.
A suprové papuče, které se mi líbí:)
Jak jste na tom vy a Velikonoce? Máte je rádi? Slavíte je? Co všechno připravujete?

Haha, velikonoční grinch 

7 komentářů:

  1. Velikonoce taky nemám ráda a ve svém okolí neznám žádnou ženu, která by to měla jinak. Ale naučila jsem je mít ráda ne v duchu tradičním, ale v duchu svém. Mám 4 dny volna, pozvu děti s partnery na oběd ( je jedno který den, prostě kdy to vyhovuje všem), mazanec upeču, protože ho máme rádi a v pondělí jedu s manželem na výlet. Prostě hezký prodloužený vákend. Že jsou mimochodem Velikonoce? No jo...


    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, a ty věnečky jsou moc hezké, vůbec mi nepřijdou slátané ze všeho.

      Vymazat
    2. Děkuji Miši, jsem ráda, že to má někdo podobně. Taky se snažím soustředit se na volno, na výletování a tak:) To je asi nejlepší:)

      Vymazat
  2. Jsem na tom stejně, Velikonoce ráda nemám. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je nás "grinchů" víc:D

      Vymazat
  3. Mně Velikonoce nevadí (a rozhodně oceňuji dva dny volna navíc). Protože nejsem věřící, jsou to pro mne spíš svátky jara. Pokud jsme doma nebo na chalupě, tak děláme mazance, velikonoční nádivku a barvím vajíčka v cibulových slupkách. Moc velikonočně nezdobím - letos jsme na chalupě měli jen misku s osením a pár vajíčky a narcisky se zelenými větvičkami vrby ve váze.
    A ty tvoje věnečky se skořápkami se mi moc líbí. Možná se nechám napřesrok inspirovat a skořápky při nějaké malé výzdobě využiju.
    Hezký zbytek neděle i volné pondělí

    OdpovědětVymazat
  4. Tie venčeky ma zaujali najviac sú naozaj krásne

    OdpovědětVymazat