čtvrtek 13. dubna 2017

Uchvácena místem i lidmi v Cafe In The Ghetto

Máte svou oblíbenou restauraci, oblíbenou kavárnu nebo místo, kam se rádi vracíte? Já si často na nějaké místo zvyknu, oblíbím si jej a pak najednou zmizí, zavřou jej nebo třeba změní svou filozofii a styl. V Brně je plno různých kaváren, restaurací a míst, které přímo vybízí k posezení. Já jsem však na tato místa velmi vybíravá a nespokojím se jen tak s něčím....
Dnes vám chci představit místo, kam mě zavedla kamarádka. Díky Magdi! Je to místo v části Brna, kam mé kroky směřovaly jen málo často, je to místo tak trošku schované v ulici, ale zároveň je to místo s velkým srdcem. Cafe in the ghetto se mi zalíbilo hned po vstoupení. Starší retro nábytek, na první pohled neladící, na druhý pohled hrající dokonalou symfonii. Křesla velká i malá, pohodlná a ideální k sezení. Jako kdybyste se vrátili domů a plácli sebou do oblíbeného a milovaného křesla.

Co mě naprosto uchvátilo je také možnost, aby zde byli psi. Já jako psí milovník a pejskař to opravdu oceňuji a tam, kde můžu být kávu nebo víno a potkat tam třeba pět různých psů, se všemi se pohrát a pomazlit, je pro mě malý ráj uprostřed všedního dne a zbytečných omezení, které jsou jinde. Taky jsem si zamilovala kout s knihami. Je jich tam spousta, člověk si opravdu vybere.
A co je naprosto úžasné a dává tomuto místu příjemnou energii jsou lidé. Otevření, příjemní a naprosto přátelští. Skvělá obsluha, vstřícný majitel a péče, kterou si člověk opravdu rád nechá líbit. To všechno z Cafe in the ghetto dělají místo, kam se ráda vrátím a kam se nebojím vzít přátele. 
Absolutní třešničkou na dortu jsou pak kurzy keramiky a další akce, které zde probíhají velmi často. A rozhodně nesmím opomenout vždy výborné víno a naprosto úchvatný nakládaný hermelín. Pokud chcete zažít opravdový orgasmus na talíři, tak rozhodně vyzkoušejte variantu hermelínu s kardamonem a arašídy. Myslím, že nic lepšího jsem k vínu nejedla.
Zůstávám věrná a nadšená, že jsem díky kamarádce objevila místo, kde se dá na chvilku schovat, zastavit, užít si příjemné chvíle a zrelaxovat. Díky za tu možnost a doufám, že toto místo nezmizí, ale spíš naopak - dozvíte se o něm i vy a možná se potkáme právě zde...ať už u kávy nebo u vína, tak zde rozhodně s úsměvem!

Máte taky své oblíbené místo? Jaké místo byste mi doporučili v Brně a okolí?
Občas kavárenská povalečka



2 komentáře:

  1. Škoda, že tie fotky nie sú veľmi kvalitné. Inak veľmi pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou jen z mobilu a ve tmě, tak to vypadá takhle no:)

    OdpovědětVymazat