čtvrtek 13. dubna 2017

Kdybych byla...doktorkou?

Dalším swapem, který jsem za poslední dobu podnikla byla swap na téma Kdybych byla. V jeho popisu znělo: "Měli jste jako dítě sen? Kým nebo čím jste chtěli být? Třeba popelářem, doktorkou nebo modelkou? Chtěli jste být baletkou, sportovkyní nebo třeba na den klukem? Pojďme si splnit svá přání a zahrejme si hru, že jsme někým jiným, novým a vysněným. Dejme si pět šest dárků, kterými obdarujeme naši dětskou duši, snovou postavu a chvilku si tak můžeme užít masku."

Na tento swap se mi přihlásila Marťa z blogu Pihovatá. Daly jsme si na něj čas a já v té době ještě řešila státnice, Marťa se stěhovala a tak se nám swap mírně natáhl. Ale to vůbec nevadilo, na to dobré si člověk rád počká. Marťa si vybrala téma Kdyby byla vílou, já jsem měla jasno a mé téma znělo Kdybych byla doktorkou.
Já jsem do vílího swapu zabalila barevné dekorační kolíčky pro organizaci času, brusinkovou kaši, protože i víly musí jíst a ideálně zdravě. V balíčku byla také kniha s názvem Aura bumerangu, květinové mýdlo, voňavý krém a vílí zrcátko lásky, protože i víly jsou šťastné v páru. Nejhlavnějším dárkem byl asi vílí přívěšek, ten se mi líbil tak, že jsem dokonce na chvilku přemýšlela, že si jej nechám!:) Ale byl koupen pro vílu, a tak musel na cestu. Mrzí mě jen, že nevydržela vosková slunečnice, ale Marťa říkala, že ji zužitkuje i tak.
Mě přišel balíček na který jsem se velmi těšila. Marťa ho pojala úplně jinak než jsem čekala, ale to je na swapech to zajímavé a lákavé. Balíčky byly krásně zabalené a jednotlivě popsané, stejně jako to dělám já. Nechyběl dopis, ty já opravdu miluju a sbírám!:)
Jako první jsem rozbalila tuto léčebnou krabičku. Nejdřív jsem opravdu myslela, že to jsou nějaké léky, ale obsah mě opravdu upřímně rozesmál
Klaunský nos! Ten jsem opravdu potřebovala, hned jej nasadila a chodila s ním půlku dne:)
Dalším dárkem byl balzám na rty. Musím říct, že ničím na rty nikdy nepohrdnu, i přesto, že jich mám milion a moc to nepoužívám. Naštěstí mám kolem sebe milion lidí, kterým často něco ode mě přiletí:)
Příjemným dárkem byl také sypaný čaj, přímo směs, kterou si pihovatá víla míchá a pije. Jsem zvědavá na jeho chuť, ještě jsem jej nevyzkoušela, ale těším se na něj.
Moc mě potěšila čokoláda, kterou jsem ještě neměla a ani neviděla v obchodě. Byla opravdu zvláštní, jemná, ostrá, ovocná, sladká, hořká, všechno dohromady.
Děkuji i za knížku, těch já potřebuji opravdu miliony! A tuhle ještě nemám!:)
Čím víc knih, tím líp! Pobavilo mě téma a už jsem něco málo přečetla.
A knižní dárek do třetice. Za mě super, i když některé příběhy opravdu dojemné.
Moc děkuji Martinko za zajímavé ztvárnění doktorského swapu a dávám 9 z 10 bodů. Swap se mi líbil, byl velmi originální a rozhodně se lékařského tématu dotýkal. Ztvárnil jej ze stran, které mě ani nenapadly a já jsem moc ráda, že jsme se opět příjemně obohatily. Jen škoda, že nepřišly žádné operační nástroje, injekce, opravdové lékařské věci, hahaha! Já vím, nejsem doktorka a nemůžu mít doma lékařský plášť, roušku a stetoskop!:D
Jak se vám líbí tyto naše balíčky? Čím byste chtěli být vy?

V příštím životě určitě doktorka

4 komentáře:

  1. To jsem měla vědět....to bys viděla to krabici lékařských kravinek :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé Miši to bych fakt chtěla!:D

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj veľmi zaujímavý swap a tie tabletky sú úplne super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi líbí:) Haha, fungují skvěle!:D

      Vymazat