úterý 18. dubna 2017

Fitness dort s tvarohem

Tento dort jsem zkoušela poprvé, protože jsem se rozhodla, že budu péct zdravěji. Takže se pokouším vyhýbat cukru, mouce a snažím se najít nové fit recepty. Pokud byste měli tipy na další podobné, tak sem s nimi!
Na tento tvarohový dort potřebujete
na korpus
300 g ovesných vloček
4 bílky
300 ml mléka
lžíce jedlé sody
20 ml olivového oleje
2 lžíce holandského kakaa
na náplň
600 g tvarohu
50 g kokosu
2 lžíce medu nebo stévie dle chuti
Postup
Korpus si připravíte rozemletím ovesných vloček. Až z nich bude jemná moučka, tak přidejte kakao a jedlou sodu. Přimíchejte olivový olej a mléko. Mezitím si ušlehejte bílky do tuhého sněhu a něžně vmíchejte do těsta. Těsto dejte do formy a pečte na 200° C, já pekla asi 40 minut. Náplň dortu je jednoduchá. Jednoduše smíchejte všechny ingredience s tvarohem, naneste na upečený a vychládlý korpus. A pak už můžete jen dozdobit hořkou čokoládou.
Na recept jsem se inspirovala tady - Ronnie
Jak se vám tento dort líbí? Vyzkoušíte ho? Taky pečete bez mouky? Máte nějaké další tipy na fitness dobroty?

Zdravě, ale furt hravě

6 komentářů:

  1. Vypadá božsky! A úplně bez cukru, jen med a čokoláda, to je něco pro mě.
    Je těsto dostatečně vláčné hned po upečení nebo je třeba nechat s tvarohovou náplní rozležet?
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ano líbí se mi, že tam cukr není, v hlavním receptu je sice psaný kokosový cukr, ale já nedávala žádný a bylo to i tak super. A těsto se hodně drolí a sype, ale to bylo asi tím, že jsem měla vločky málo pomleté. Nechtělo se mi už víc:) Jinak je dobré nechat uležet alespoň dvě hodiny v ledničce, u nás málokdy vydrží přes noc bez ochutnávek:D

      Vymazat
  2. Mňam! Určitě bych si dala. :) Podobné zdravé recepty a sladkosti mám nejradši a často si podobný doma peču. Jen většinou poměr těsto:tvaroh mám přesně obráceně. :D :) Měj se krásně! FitKuchařinka

    www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si taky tyto dobroty oblíbila:) Máš míň tvarohu a víc těsta?:D Děkuji, taky se měj moc hezky:)

      Vymazat
  3. Mňam, hneď by som ochutnala. Len škoda, že nejem cukor

    OdpovědětVymazat