středa 19. dubna 2017

Čajový swap plný dobrot

Tento swap s názvem Čajové překvapení vystavila Veverka. Už jednou jsem s ní tento swap dělala a bylo to super, protože jsem pak nemusela celou zimu kupovat čaje. V popisu swapu bylo: "Sbírám čajové přebaly a občas se mi doma nahromadí víc čajů, než stačíme nebo chceme doma vypít. Takže je opět nabízím do swapu, který je určen pro toho, kdo chce se rád nechá překvapit a rád vyzkouší různé druhy čajů."
Já jsem posílala takový jarní mix, ve kterém bylo od všeho něco. Poslala jsem Veverce něco jako oříšky, ale byl to hrách v těstíčku, doma na něm trošku ujíždíme, i kdy je hodně pikantní. Pak nesměly chybět nějaké dobroty na svačinku nebo na cesty. Přidala jsem knížku, zajímavý parfém, který mi hezky voněl a určitě ještě něco, co si ale nemůžu vzpomenout. Až budu mít fotku, tak opět dodám. Já si málokdy sama vyfotím to, co posílám.

Od Veverky, nebo-li od Stáni přišla krásná krabička, která byla plná čajových sáčků. Našla jsem přesně podle svých preferencí a požadavků čaje ovocné, zelené, taky nějaký ten bylinkový a hlavně spoustu nových čajů, které jsem ještě nikdy neviděla a nezkoušela. Například vůbec neznám kouřový čaj a jsem na něj hodně zvědavá.
 K čajům byly přibaleny i nějaké dobroty, které byly takto krásně a originálně zabaleny.
 Ještě jednou náhled do čajového ráje. Myslím, že do prázdnin mám co pít!:)
Velmi mě pobavily oreo sušenky, které mi přišly i v jiném swapu, takže se mi doma sešly dvoje. Jedny hned putovaly na ochutnávku dalšímu mlsnému jazýčku.
Ranní kakaové sušenky byly podobné jako bebe a byly celkem fajn. Ochutnat jsem stihla sice jen kousek, ale taková příjemná klasika, která neurazí.
Ovšem tato čoketka byla výborná. Tu si rozhodně chci dát znovu! Stáni, kdeee?:D
A srdíčka znám, ty se mi doma taky sešly dvoje, tak šly dál. Já osobně moc musli nemusím, i když se u nás doma sní a spotřebuje všechno.
A milým překvapením byl tento roztomilý pohled a oceňuji, že jej Veverka ručně napsala. A vyluštila jsem jej úplně v pohodě!:)
Tento swap byl velmi příjemný a pohodový. Dávám mu rozhodně 10 z 10 bodů a děkuji za zásobičku výborných čajů. Až možná při swapování jsem se čaje naučila pít a neflákat tak pitný režim. Děkuji i za dobroty, kterých tentokrát bylo opravdu hodně! Těším se na další setkání u swapu.

Jak se vám líbí toto čajové překvapení? Jaké čaje preferujete vy? Co by vás ve swapu potěšilo?

Čajomilka


4 komentáře:

  1. Mi, jsem ráda, že se ti swap líbil. A Čoketka je z Lidlu.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, asi vím, která Stáňa, taky jsme se kdysi navzájem zásobovaly přebaly a čaji. Jsi to ty, werko? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Keby mne poslalo niekto balíček pri ktorom sú draci, tak by som ani nemusela pokračovať v rozbaľovaní, práve by si ma získal. Čo sa však týka obsahu, som maximálne spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Těším se až ze Stáňou nějaký společný swap uskutečníme.

    OdpovědětVymazat