úterý 7. února 2017

Rozkoš swap

Po zase delší době mě napadlo zajímavé téma na swap. Jeho popis zněl: "Sex je náš, dělá dobře mně i tobě! Na to něco bude, ne?:) Pojďme si užít rozkoš a vášeň! Obdarujme se dárky s erotickou tématikou. Můžeme si poslat jídlo, které působí jako afrodiziakum, můžeme se obohatit zajímavou knihou, která nás vzruší, co takhle pořídit si sexy noční košilku, podvazek nebo třeba punčochy? Darujme se klidně nějakou erotickou hračku, originální balení kondomů nebo třeba lubrikační gel. Nestyďme se a dopřejme si super zážitky!"

Tento swap byl opravdu odvážný, ale přesto velmi zajímavým pohledem do erotických tajemství, které však proplétají naše životy denně. Sex už v dnešní době rozhodně není tabu a byla jsem moc ráda, že se našel odvážlivec, který do tohoto swapu se mnou šel. Swap jsem dělala s Křehkou figurkou, tedy s Šári.

Navzájem jsme si napsaly dopisy, kde jsme si svěřily naše "choutky" nebo spíš preference. Byla jsem mile překvapená, jak jsme se se Šári shodly a rovnou vyloučily všechny vtipné blbůstky, které nejsou praktické a zároveň jsme erotiku pojaly se špetkou tajemna, smyslnosti a taky myslím, že jsme si zachovaly úroveň:) Já jsem do balíčku připravila knížku s erotickými povídkami, samodržící punčochy, sexy noční košilku, balení různých druhů kondomů, lubrikační gel na vodní bázi, masážní hračku, rudou rtěnku a řasenku pro pravou femme fatale, intimní lampičku a taky skleněného "přítele".
S Šári jsem zažila velmi milé a příjemné osobní setkání. Sešly jsem se dopoledne a myslela jsem, že spolu budeme jen chvilku, ale nakonec následovalo posezení v kavárně Podnebí, oběd, vínko a skvělé povídání, smích a naladění na stejnou vlnu. Takže jeden z největších dárků tohoto swapu je rozhodně přímo Křehká figurka!:D

V balíčku jsem pak našla tuhle super "bezdotykovou myš k počítači"! Haha, tak jo, dělám si legraci. Je to velmi zajímavá erotická hračka, která je na dálkové ovládání. Vibruje, pulsuje a dají se nastavit různé odmlky, rychlost a také intenzita. Materiál hračky je zajímavý a zvláštní, člověku chvilku trvá než si zvykne. A taky jsem zjistila, že hračka by měla být vodotěsná, tak uvidíme:)
Další skvělou trefou byly Venušiny kuličky. Já je znám teda trošku jiné. Tyhle nemají spojovací šňůrku a jsou tak trošku větší. Ale kromě vzrušení slouží také k posilování svalů pánevního dna a celkově k cvičení. A to se vyplatí, ne?:)
V kondom mánii jsme se shodly! To mě pobavilo. Nejzajímavější je určitě borůvkovo muffinový kondom, který mě pobavil a rozesmál.
Místo lubrikačního gelu, který jsem poslala já, jsem našla zajímavý stimulující gel. Je příjemně chladivý, bez aroma a má za úkol zintenzivnit prožitek. Já osobně jsem žádný rozdíl nevysledovala, ale tak nápad je to zajímavý:D
Co mě velmi pobavilo je pak tento podvazkový pás. Je plný mašliček! Hahaha, říkala jsem si, jestli si nemám nějaké mašličky odpárat a přišít třeba jinam a tady nechat jen pár mašliček, ale pak jsem si řekla, že tento originální podvazek nechám tak, jak je. A možná vezmu někdy někam ven "vyvenčit".
Vtipným dárkem je i tento motýlek. Celý balíček pojala Šári jako balík pro správnou kočku. To je super nápad a ke kočce mašlička opravdu patří! Mňau?:P
Zasmála jsem se také u nádherné saténové stuhy. Použití může být opravdu různé. Od něžného svázání až po ozdobu na šaty, na košilku nebo třeba mašli kolem celého těla a stát se tak živým dárkem pro muže. Haha, asi už se nebudu tak moc dívat na "sprosté" filmy:D
Celý tento swap plný rozkoše se velmi povedl. Šári jej ztvárnila velmi osobitě, originálně a já jí za swap dávám 10 z 10 bodů a k tomu obejmutí a ještě teď doznívající smích z našeho příjemného zimního dopoledno-odpoledne. To si rozhodně musíme zopakovat. A teď už si jen užívat vášeň, rozkoš a smyslnost, protože tyhle pocity k životu opravdu patří a jsou potřeba! Tak tedy sexu zdar?:D
Jak se vám líbí náš eroticky laděný swap? Co z něj byste chtěli taky a u čeho byste se třeba i zastyděli?

Rozkoš milující

7 komentářů:

  1. že by nikdo neměl odvahu napsat komentář? :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to napadlo!:) Tak ale třeba k té rozkoši prostě není co říct:p

      Vymazat
  2. Já mám odvahu a hrdě se hlásím k našemu swapu ! A taky k tomu, že půjdem sekáčovat :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jop, ty jsi nejodvážnější!:) Haha, já se k němu taky hrdě hlásím!:D Joo, sekáč rules!:D

      Vymazat
  3. Jsem moc ráda, že má intuice se nakonec potvrdila a že sis se Šárkou sedla :-)
    Swap se vám moc povedl :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, bylo to super!:) Jsi prostě čarodějka a víš toho tolik!:) A děkujeme, myslím, že jsme se erotiky zhostily se ctí:)

      Vymazat
  4. Jako to by mně nenapadlo založit si Swap na toto téma :D Ty jsi drak Míšo! A ten skleněný nástroj! Jako hustý...

    OdpovědětVymazat