pátek 6. ledna 2017

Největší a nejšílenější - Ježíškův swap!

Nevím, co mě to napadlo, ale před Vánoci jsem si řekla, že bych mohla udělat swap s vánoční tématikou. Nakonec jsem vymyslela, že místo sebe bych mohla obdarovat ostatní. A tak jsem stvořila toto veledílo, kdy popis zněl: "Máte kolem sebe lidi, kteří vás obohacují na vaší cestě životem? Může to být partner, dítě, rodiče, babička nebo nejlepší kamarádka. Udělejme si swap pěti, šesti dárků, kde bude jeden pro nás a ostatní dárky pro ty, které vybereme. Potěšme se swapem pod vánočním stromečkem a řekněme si něco o svých blízkých a milovaných. Cena, téma a odeslání velmi variabilní, nejlépe na domluvě. Překvapení se cení nejvíc!"

Na swap se mi přihlásila Daní a já jsem byla opravdu nadšená. Nejdřív jsme si vzájemně stanovily lidi, které jsme chtěly obdarovat a pak si o nich napsaly základní info. Co mají rádi, co nemají rádi, co je baví a jací vlastně jsou. A těch lidí bylo tuším zpočátku pět, šest, pak jich závratně přibývalo a vzpomínaly jsme si na další naše milé, kteří rozhodně musí dostat nějaký dárek. Naštěstí jsme nepřesáhly desítku, ale bylo to tak tak:)
Od Daní mi přišel obrovský balíček! Vážil přes 11 kilo, heh stejně jako můj, jako kdybychom se domluvily. A tak jsme se smály, jestli jsme si domluvily počet lidí nebo váhu balíku. V tomto obřím balíku pak byly všechny tyto krásně zabalené krabičky s nádhernými dopisy a úžasnými hvězdami, chtěla jsem je všechny ukradnout, ale pak jsem zahnala Grinche ve mně a darovala dárky i s nimi:) 

Čím mě moje milovaná překvapila bylo to, že na žádném balíčku nebylo napsané jméno. Byl tam jen popis člověka a já jsem měla uhádnout nebo spíš podle sebe rozhodnout, ke komu dárek poputuje. Dokonalý nápad a skvělá hra pro mě. U mužů jsem měla hned jasno, už žen jsem váhala, protože ženy z mého okolí mají rády růže téměř všechny, většina z nás miluje také vanu a andělů mám kolem sebe několik. Ale je fakt, že největším andělem je mi maminka s babičkou. Takže jsem věděla, že tenhle balík půjde určitě do mé rodné vísky.
Já jsem Daní poslala balík, který mi musel pomáhat zabalit muž, já jej skoro ani neunesla. Obdarovávala jsem Daní, její dceru Míšu, dceru Šárku, syna Jiříka, muže Přemka, kamaráda Olina a dvě malé děti Milánka a Matěje. Každému jsem udělala balíček s nějakou dobrotou, nějakým hlavním dárkem, nechyběla tužka. Ženy pak dostaly šperk nebo kabelku, muži pleskačku, nůž nebo třeba lampičku do usb. Více můžete vidět u mé milé na jejím blogu ZDE!

A teď už k dárkům, které jsem dostala já a mí blízcí. Dárky jsem nejdřív tedy rozdělila, pak nabalila k nám do vesničky, kde lišky dávají dobrou noc. Některé dala rovnou pod stromek a další nachystala k ostatním na několikero slavení Vánoc. Daní obdarovávala mě, mého muže, jeho syna, nejlepšího kamaráda a ještě jednoho velmi blízkého přítele. Dalšími obdarovanými pak byla milovaná maminka a milovaná babička, nechyběla má milá a roztomilá sestra a aby to nebylo pod stromečkem líto skorotchýni, tak jsem zařadila i ji.
Nejdříve jsem Vánoce slavila s blízkým člověkem, který mi rozumí i beze slov. Daní se naprosto trefila do jeho vkusu a myslím, že jej potěšila. Byl to vlastně první dárek, který si on sám rozbaloval. V popisu znělo milovník počítačů a Asie. Dárky pak byla podložka pod myš vyplněná pohankou, která pomáhá uvolnit ruku při práci na počítači a miska na asijské dobroty a k tomu originální hůlky. Dárek se opravdu povedl a spokojenost byla na místě!
Další, kdo rozbalil dárek, ale tentokrát už pod vánočním stromečkem byl překvapený muž. V popisu bylo hlavně zmíněno, že je to dárek pro někoho, kdo rád přichází věcem na kloub a kdo miluje čokoládu. To přece nemohl být nikdo jiný než on. A tak dostal tuto nádhernou nálož dárků. Byl samozřejmě překvapený, dojatý a šťastný. Hned musel všechno zkoušet, svítit baterkou, číst nám část knížky a taky si házet kostkou! 
Následoval jeho syn, kterého velmi pobavilo to, že knížku Vtipník jsem koupila tátovi a neviditelný inkoust našel pod stromečkem i ode mě. Takže jsme se zasmáli a hned jsme opět žasli nad tím, jak Daní mohla poslat 3D brýle, když já jsem mu koupila 3D puzzle, ale nikde jsem se o tom nezmínila. Prostě opět trefa do černého. A nadšení veliké!
Pak jsem si balíček rozbalovala já. Naprosto úžasným dárkem je dárek od Jiříka, to je něco tak krásného, že přemýšlím, že si to zarámuju! No a pak dárky, které bych si vybrala i já sama, takže jde vidět, jak mě má milá dokonale zná. Po Lunárním kalendáři jsem pokukovala, peříčkový diář je božský, píšu do něj kouzla a přání. Čaj Love story mi připomněl léto a naprosto mě dostalo jeho balení knihy. Vtipným dárkem je peněženka makronka a tužka je vždycky potřeba. Nádherným dárkem je pak lidské srdce, který si dám na kůži a vesele budu nosit. Absolutním top dárkem je záložka s myší - ty víš, jak mě vždy potěšit!:P
Balíček pro milovnici růží nakonec putoval ke skorotchýni. Byla překvapená a ráda, že dostala dárek od někoho neznámého. Aromalampičku dokonce vůbec neznala, takže příjemná cesta ke vzdělávání se. Taky se jí líbilo mýdlo a sirup byl naprosto nej! Růže, které Daní vyráběla jí samozřejmě závidím a nejraději bych si je nechala sama!:D

Moje milovaná babička byla dalším obdarovaným. Balíček si rozbalovala den po Vánocích na vánoční návštěvě. Bohužel byla nemocná a tak necítila tu vůni kávy a moudrosti, přesně jak bylo napsáno v popisku dárku. Pak mi dodatečně volala a s nadšením děkovala. Říkala, že si zamilovala hrneček se lžičkou a všechno ji to moc překvapilo. Babičce bych vždy nejraději dala všechno!:D
Předposlední nádherný balíček si rozbalila moje maminka. V popisu bylo psáno - Pro tu, co je tvým andělem. Když pak četla nahlas to, co jí Daní (teda Ježíšek) psala, tak jsme se na sebe obě dojatě podívaly a já jsem řekla, ano to je pravda. Měj nade mnou vždy ochranné křídlo a chraň mě, protože tě mám moc ráda. Tento dárek byl nádherný a pro mě takové malé vyznání z toho, jak svou mámu miluju. A ta modrá barva, kterou máme rády obě - prostě perfektní. Zabavila jsem mamči dopisní papíry a sváděla jsem ji o anděla, ale ona si jej hned usadila pod televizi a má doma své neochvějné místo. Ach Daní, chci taky andělskou nálož!:D
A posledním obdarovaným byl nejlepší kamarád. S tím jsme slavili Vánoce až týden po, vlastně nedávno, ale i tak to bylo super. S milým jsme se velmi nasmáli, protože jsem mu taky darovala svíčky, svícen a tužku. Jako kdyby jsme ho obě dvě znaly a viděly stejně. V popisu bylo pro toho, kdo je mým sluncem, k tomu byl i sluníčkový diář skvělým nápadem. Kamarád byl moc rád a posílá tisíceré díky.
Tento swap byl absolutně top swap v celém roce. Byl dokonalou tečkou za rokem mého swapování. Z 10 bodů dávám milion! Vlastně ne, tento swap tak přesáhl hranice možností, chápání, celé swap myšlenky a taky duševního obohacení, že na něj už není stupnice:) Myslím, že bychom mohli zavést takovou malou tradici a swap si ještě někdy zopakovat, možná obdarovat každého jen jedním dárkem nebo malou pozorností, ale rozhodně zůstat v takovém úzkém kontaktu, kdy jsem měla pocit jako kdybychom si s Daní nalily obrovského panáka Lásky a pak ho společně s našimi milovanými vypily. 

A že tento panák Lásky a celý swap hřál, rozesmíval a hladil bylo více než citelné. Děkuji ti má milovaná a jsem vděčná, že jsi na mé cestě! A už napořád...

Jak se vám líbí tento swap? Co na něj říkáte? Je to opravdu něco, že?:)

Ještě teď překvapená
šokovaná
nadšená


7 komentářů:

  1. Ach,moje milá Mi... bylo mi potěšením, ikdyž jsem si vymýšlením co komu a jak to pojmout málem zavařila mozek :-D Jsem moc ráda, že jsem se trefila stejně jako ty u nás...prostě úžasné...a skvělý nápad s tímto swapem. Díky ♥
    PS: doufám, že jsi poslala i dárek sestřičce :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Co na to napsat ...prostě skvělé-krása z obdarování a na druhé straně radost z dárků.....Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. To je opravdová krása. Nádherný, řekla bych, kouzelný, swap.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je naozaj úžasné :) Mňa by ale aj zaujímala cena swapu, nakoľko vidím že tam je toho naozaj veľmi veľa :)

    OdpovědětVymazat
  5. Dany blog znám a sleduji. Je správná!

    A ten SWAP Míšo? To je náááádhera, jste obě tak šikovné a nápadité, daly jste si tolik práce. Skládám poklonu. A Tobě milá Míšenko děkuji ještě jednou za krásné dárky, které mně tak neskutečně potěšily. Musím Ti to napsat i sem :) Jsi nejlepší!

    Tvoje Lucinka

    OdpovědětVymazat
  6. Jste krásně šílené obě :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, páni a páni. Tohle je tedy opravdu megaswap, ale rozhodně stojí za to. Všechny dárečky vypadají opravdu nádherně, i zabalené byly pohádkově :)

    OdpovědětVymazat