neděle 1. ledna 2017

Líný Silvestr a velký krok kupředu

Tak je to konečně za námi. Myslím tím hlavně svátkové období plné obžerství, lenošení, popíjení, akcemi a nedostatkem času na učení, práci a další nutné aktivity, kterých teď bude zase až až. Letošní Silvestr byl poměrně jiný než ostatní. Nechystala jsem žádné hry ani žádné nové dobroty a delikatesy. Udělala jsem divoké chlebíčky, ten název divoké získaly protože jsem na ně divoce naházela rukolu, rajče, papriku, sýr a šunku. Moc jsem je nezdobila a opravdu je udělala spíš v cuku letu. 
Lenošili jsme u telky, povídali, hladili nervózního Kiwiho a půlnoc byla velmi rychle. Už jsem skoro usínala, takže jsem venku mrkla na ohňostroje, zatelefonovala si s milými, popřáli jsme si Šťastný nový rok a pak jsem si pustila Šakalí léta a do minuty spala. Slyšeli jste o tom, že co se vám zdá v noci na prvního ledna, tak jsou jasnovidecké sny a vyplní se? Za mě teda nevím nevím, protože mě ve snu potrápily školní povinnosti, hádka s velmi blízkým člověkem a taky narození dítěte. Haha, tak to jsem teda zvědavá, co z toho bude pravda.
Každý rok zároveň tak trošku bilancuju a přemýšlím nad tím uplynulým. I letos jsem přemýšlela a je k neuvěření, jak rychle to uteklo. Přijde mi, že čím jsem starší, tak tím rychleji ten čas plyne. Což je tedy opravdu děsivé. Nicméně musím říct, že rok 2016 byl velmi náročným rokem, byl šíleným co se týče mezilidských vztahů, ale byl také plný zážitků, dobrodružství, tajemna a hledání nových a dosud nevyšlapaných cest.
Z těch zajímavých zážitků musím zmínit
- absolvování dvou kurzů Reiki, kurzu Terapeutického kyvadla u úžasné Evy
- první zažité moře se sestrou, kdy prošel náš vztah trošku "zkoušku peklem"
- absolutní zbláznění se do swapování a nalezení spousty vzácných a krásných Duší
- například setkání s úžasnou a krásnou čarodějkou Daní, za kterou jsem neskonale vděčná
- naprosto úchvatný třídenní pobyt s Hančou v hotelu Svratka s Čchi-kung cvičení
- maraton politického běsnění s mužem a jeho partou, kdy jsme si užili kopec zábavy
- spoustu výborných jídel, pití, dalších aktivit s přáteli i rodinou
- přečetla jsem taky nesčetné množství knih a ještě víc si jich zase a opět pořídila
- setkání s člověkem ze sna a zajímavého spříznění
- tajemné zážitky na hřbitově i mimo něj
- a další dny, které byly plné života, smíchu a uvědomění si toho, co je v životě důležité
Kdybych si do toho dalšího roku mohla něco přát, tak kromě zdraví pro sebe i blízké bych chtěla hlavně větší klid, pohodu a zmírnění stresu. Nebránila bych se ani kdyby přišlo víc energie, víc síly a víc toho potřebného pocitu naplnění. Na začátek si přeji úspěšně dokončení studia a zvládnutí státnic, to stejné pro milé i brášku. Pak by se mohly vyčistit vztahy mezi lidmi, míň hádek, míň mračení se, zloby a agrese.

A když už jsme u těch plánů, tak tento rok si na seznam plánů nebo předsevzetí, píšu
1) Mám skvělý jídelníček a úžasný cvičební plán, už stačí jen to nejmenší - dodržovat to!:D
2) Chci zdokonalit hru na své hudební nástroje! Plán je následovný - bubny, elektrická kytara, flétna a klavír.
3) Konečně si založím herbář. Jen koupit na něj deník je tak těžké! Nemáte tip nebo radu?
4) Opět si začnu zapisovat své sny, ať mám náměty na knihy, poslední dobou snový deník opravdu flákám.
5) Chtěla bych úplně přestat říkat sprostá slova, možná naordinuji to co minulý rok. Za každé sprosté slovo jsem dělala 10 dřepů. Páni, to byl zadek!:D
6) Ráda bych s naučila psát do diáře s předstihem a ne všechno až zpětně. Vzpomínání fakt bolí!:D
7) Dala jsem si výzvu 365 - každý den vyfotím nějakou fotku s jazykem a na konci roku si všichni budeme klepat na čelo, až vám z toho vytvořím vtipné video! 
Už jste někdy viděli ohňostrojovou kytku?:)
Jsem zvědavá, jak všechno co jsem si naplánovala, vysnila a po čem toužím zvládnu dovést do zdárného konce, ale věřím, že pokud budu chtít, tak můžu všechno. Nový rok je úžasnou šancí začít tak trošku znovu a jinak. Už na Vánoce jsem se inspirovala u milované Daní a upustila od zloby, nenávisti a všem dala novou šanci. Interně tomu nová šance, jak mě znovu naštvat a zklamat:D Ale třeba budu překvapená a bude to jen lepší:)

A pokud platí rčení, že jak na Nový rok, tak po celý rok, tak se mám opravdu na co těšit, protože já si ten dnešní den užila ve stylu těch nejpříjemnějších a nejoblíbenějších aktivit. Nechybělo výborné domácí jídlo, banánové opojení, dlouhá vana s pěnou a filmem, úžasné setkání s jedním z nejmilejších, procházka přírodou, lenošení v posteli, příjemný poslech hudby, zpívání si a taky zvláštní pocit, že všechno, co se děje, tak má nějaký smysl. Nějak jsem se za poslední dobu opravdu dokonale dovedla věc, po které jsem dlouho toužila.
Posledního asi půl roku žiju opravdu dnem, okamžikem. Dýchám a vnímám právě to, co se děje nyní. Málo řeším, co bude a co by mělo být jinak. Užívám si chvilky tak naplno, jak jen jdou. Neusmívám se pořád, ale když se mi chce, tak jsem smutná, vztekám se, jsem naštvaná a mám v hlavě pořád spoustu myšlenek. Ale dokážu se zastavit a vnímat takové maličkosti, že se tomu sama občas divím. Víc se dívám na hvězdy, víc vzhlížím k měsíci, užívám si každý paprsek slunce, voním k věcem, k lidem a stále také ke knihám. 

Mám trošku pocit, že děj posledního roku mírně přenastavil mé priority a já začala zase víc vnímat srdcem a poslouchat svou duši. Je to asi takový můj malý návrat domů, domů uvnitř mě. Jsem přešťastná, že mám ve svém životě ty důležité styčné body, které mi ukazují směr. Jsem vděčná, že jsem obklopena lidmi, kteří i když mě trošku kopou do zadku, tak mě tím vlastně postrkují kupředu. Jsem vděčná, že dokážu být sama sebou a přitom zůstat obyčejným člověkem. Začínám se mít tak nějak víc ráda, nosím opět sukně, začínám zdravě jíst, cvičit, učím se být sama sebou v každém okamžiku a čím dál častěji odkládám masku s namalovaným úsměvem. Pomalu ale jistě učím své dva Blížence chodit společně za ruku a nesnažit se jeden druhého "zabít". A to je pro mě opravdu výhra! Ach, jak málo stačí k radosti!:)
Oba mí Blíženci, pro lepší pochopení si vždy zakryjte půlku obrázku:)
A jak jste na tom vy? Co vaše bilancování při Novém roku? Jaké si dáváte předsevzetí nebo jaké máte plány? Co vás na minulém roku nejvíc potěšilo?

Jsem tím, kým jsem
A častěji se na sebe usmívám do zrcadla


4 komentáře:

  1. Jsi můj zářivý bod loňského roku, Jsem moc ráda, že jsme se potkaly. Předsevzetí a plány nemám. Ale ty máš moc hezké fotky ohňostroje :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty jsi zase můj světlobod!:) Já jsem za tebe taky vděčná má milovaná!.) Děkuji, na to, že jsem to fotila zmrzlýma rukama na třepající se foťák bez jakéhokoliv nastavení se to dá:D

      Vymazat
  2. Môj silvester bol v skutku pestrý, no žiaľbohu nedopadol dobre. Najprv som mala tráviť Silvester s kamarátom, lenže nás zavolal jeho kamarat domov a že o 5 minút je u neho tak sme išli k nemu - ja som ho doposiaľ nepoznala. A potom večer sme šli nadiskoteku, lenže kamarát sa tak opil že sa to nedalo zniesť a jeho druhý kamarát síce nebol až tak opitý ale ustavične má prosikal aby som sa s ním bozkávala. Navyše mi kamarát stratil môj prívesok čo som mu dala do vrecka, tak som ešte aj nahnevaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach jo, to mě mrzí teda, že jsi měla tak nepříjemné silvestrovské zážitky. A nejhorší je ten ztracený přívěšek, měla bys dostat nový:) Já to říkám pořád, že nejlepší je zůstat doma v tichu a klidu:)

      Vymazat