čtvrtek 29. prosince 2016

Vánoční dárky mě překvapily!

Tak jsem zjistila, že když člověk pár dnů nepíše ani do školy, ani do práce, ani na blog, tak z toho psaní úplně vypadne a najednou se mu nechce psát vůbec nic. Tak jsem si užila Vánoce bez psaní a tento týden už jsem zase v plné polní pracovní, tak zase píšu (skáču přes kaluže!) :) Vánoce úspěšně za námi, tak pojďme spolu na procházku dárky!

V první řadě chci svým blízkým, rodině, kamarádům a kamarádkám poděkovat. Za to, že jste si na mě vzpomněli, že jste mě překvapili a navíc spousta z vás udělala radost i mým blízkým a taky Kiwoušovi. Patří vám mé/naše tisíceré poděkování. O Ježíškovském swapu pak příště a podrobněji!:) 

Jak jste si asi mohli všimnout mého příspěvku o tom, co si na Vánoce přeju, tak jsem chtěla hlavně tvořící věci. Ty, ze kterých se dá něco vytvořit i ty které jste vytvořili vy. Přála jsem si tak třeba budku nebo krmítko pro ptáky, ale taky různé věci na vaření, malování, no a kupu čtení! Mnohé z těchto přání se mi splnilo a já jsem neskonale vděčná za každý sebemenší dárek, který byl darován od srdce a pro duši!
Mým prvním letošním dárkem byly tyto čokoládové pralinky. Tohoto dárku si neskutečně moc vážím, protože jsem jej dostala od vzácného člověka, který dárky nikdy nedává a své emoce a city vyznává jiným způsobem. Myslím, že od takových lidí se mám ještě co učit. Kdyby to nebyla čokoláda, tak si dárek nechám na památku tak, jak je. Ale už jsem samozřejmě ochutnala. Bílá čokoláda rozplývající se na jazyku a jahodové opojení. Některým věcem je těžké odolat. Děkuji tisíckrát a jsem vděčná, že tě mám na své cestě!
Dalším top dárkem jsou tyto hodiny. Jsou od maminky a jsou vyrobené. Jsou naprosto úžasné a plánuju je do svého zahradního domu nad krb ve stejných barvách a kachličkovém obložení. Jsem vděčná za své úžasné rodiče a jejich kreativní nápady! Jsem nadšená a šťastná za takovéto dárky s duší!
Milá sestřička mě dostala knížkou, která má nejen zajímavý název Střípky Duší, ale také popis a děj. Už jsem ji začala číst a nestačím se divit. Už se vám taky někdy stalo, že jste četli příběh, který jakoby někdo napsal o vás?
Od muže jsem pak dostala úžasné srdcovky. Jsem vděčná za kožený popruh na mou elektrickou kytaru, mile překvapena jsem byla vlastní paintballovou pistolí a kuličkami. Tím každý muž potěší každou správnou ženu!:D Krásným dárkem je pak anděl spící v křídlech a prsten se srdcem. Oba šperky jsou nádherné a já za ně moc a moc děkuji. Ještě větším top dárkem je však kožený toulec k mému luku a další nové šípy! Ach, musela jsem být neskonale hodná!
Další dárky od sestřičky mě pobavily a rozesmály. Velmi se mi líbí její nápad vyrobit nám domů laškovnou hru s erotickým tématem. Knih jsem dostala opravdu spoustu a budu je pomalu všechny číst. K slzám jsem se smála u mýdla ve tvaru mužského přirození. Svíčky, kosmetika, malá knížečka i film jsou super. No a úžasně nápaditým dárkem je bič! Ten opravdu využiju nejvíc!:D
Od milovaných rodičů jsem pak dostala modrý diář, do kterého už si píšu, krásné šperky s kombinací stříbrné a černé barvy. Vtipný přívěšek na klíče, ponožky, z nichž bambusové naprosto miluju. Komponenty k šití a taky waflovač! Haha, spotřebiče a věci do kuchyně mám fakt ráda!:) Samozřejmě jsem dostala i skvěle padnoucí kalhoty, které jsou vevnitř vyteplené, ale mám je neustále na sobě, takže na foto se nedaly.
Babička mi udělala radost taky vyteplenými kalhotami, vytouženými nadkolenkami, krásným polštářkem, šitou kabelkou na kosmetiku, krásným zeleným cardiganem a razítkem s mým inicálem. Velmi zajímavým dárkem jsou náušnice z opravdových motýlích křídel. Ještě na fotce chybí knížka, která se mi nakonec doma sešla dvakrát:) Od milé sestřenky jsem pak dostala svícen a výborný čaj!
Od milovaných kamarádek jsem dostala tyto krásné věci. Janičce děkuji za kosmetiku i vtipnou kabelku. Hanička mě překvapila krásným keramickým srdcem a psíkem. Potěšila mě od ní také papírnická nálož, pastelky, blok, omalovánky a další komponenty určitě využiju. Od mé milé Lucinky z LSG blogu jsem pak dostala voňavou kosmetiku a hlavně nádherné dřevěné korále a úžasnou brož se srdcem. Podařilo se ti opět dotknout mého srdce milá! Díky za vás ženy!:)
Od milé Kačky jsem dostala vtipný květináč se šnekem a od druhé babči pak sadu na Sushi a Fondue. Sadu na Fondue jsem vyměnila s bráškou a dostala tak ještě sadu Playboy kosmetiky. Od taťkového bráchy jsem dostala úžasně tvořivý dárek. Bílé tričko a jakýkoliv poukaz na jeho potisk. Tak budu přemýšlet a kreativně tvořit!:)
Velkou radost mi udělaly taky dárky pro Kiwouše, které jste mu všichni poslali. Má jídla tak na rok dopředu. My jsme mu ještě koupili hračky a hlavně psí hlavolam. Prý pro pokročilé a inteligentní psy. Haha, nechci nic říkat, ale naučil se to v minutě a teď s tím není žádná hra, ale jen si sní granulku přesně tam, kde je a hotovo:D
Jeden z největších dárků letošních Vánoc byly bubny. Podařilo se mi je úžasně sehnat a koupit. A myslím, že kromě překvapení sebe sama jsem tímto dárkem překvapila hlavně muže. Nechyběly slzy, údiv a první věta, která byla...."Já se z toho po*eru!" Myslím, že takové šoking dárky vždycky stojí za to!:D
Ještě jednou děkuji za tak velké obdarování. Děkuji, za ty lidi, se kterýma jsem Vánoce oslavila a užili jsme si vzájemně jeden druhého. Čeká mě ještě příjemná oslava s nejlepším kamarádem jako taková sladká tečka ze letošními náročnými svátky. Musím říct, že nejvíc mě potěšilo obdarovat vás mí Milí a taky to, že jsme to všechno zvládli v poklidu, v pohodě, bez hádek a i když já občas s chvilkami namalovaným úsměvem na melancholické tváři, tak to bylo fajn.

Na závěr musím ještě zmínit jeden z největších a nejkrásnějších letošních dárků. Jsem vděčná za čas strávený s bráškou, po dlouhé době úžasné popovídání a sdílení. Jsem za něj neskonale vděčná a je to jeden z těch lidí, i když si to možná občas neuvědomuje, ale je mou milovanou a spřízněnou duší. Zná mě, vidí do mě, ví jaká jsem, můžu mu říct cokoliv a prošel toho se mnou tolik. Často k němu vzhlížím, i když jsem starší než on, často jej obdivuji a ještě častěji jsem na něj tiše pyšná a mám ho ráda bez ale a bez výhrad. Budu se opakovat, ale na lidi ve svém životě mám opravdové štěstí. I když to občas nevypadá a občas na to zapomínám - vážím si toho a jsem vděčná za každou chvilku s milovanými!

Obdarována
věcmi i lidmi
dnes vděčná a šťastná



6 komentářů:

  1. Hezké a bohaté Vánoce jste měli. Všechny dárky, které jsou od srdce potěší. A asi největší radost udělá to, když se člověk trefí s dárkem pro toho druhého.
    Hezký konec roku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, bylo to fajn:) Ty dárky od srdce jsou opravdu nejlepší:) Děkuji Stáni, doufám, že vy jste měli taky příjemný konec roku:)

      Vymazat
  2. Ty si musela naozaj poslúchať, keďže si tak veľa zaujímavých vecí dostala :) naozaj pekne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) No trošku hodná jsem byla!:) Ale je kolem mě tolik lidí, že když se to sejde pak v dárcích, tak je to opravdu nálož. Ale je pravda, že já taky vyráběla, kupovala, sháněla tolik dárků jako ještě nikdy:) Příští rok to musím nějak omezit:)

      Vymazat
  3. Moc krasne darky ;) Ja nejvice ocenuji poukazku do obchodu https://www.decodoma.cz/ , kde si dokoupim ruzne doplnky do bytu, kam jsme se s pritelem nove prestehovali. Maji toho tam hodne a hlavne ve vyprodeji a za nizke ceny, tak pak napisu, co vse jsme si koupili. Jinak Stastny Novy rok! Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, taky se mi moc líbí a je jich tolik!:) Ta poukázka zní zajímavě, tak pak dej vědět, co všechno se tam dalo koupit a třeba se inspiruju:) Tobě taky Šťastný Nový rok:)

      Vymazat