pátek 16. prosince 2016

Swap na téma Romance a souznění

Swap na toto téma napadl mě. Říkala jsem si, že láska nás provází celoživotně a že bude zajímavé si ji navzájem ztvárnit. V popisu znělo: "Co si představíte pod slovem romance? Souznění? Dvě duše, které se našly, lidé, kteří se přitahují magickou silou, komunikace beze slov, zamilované pohledy a mravenci v břiše? Pojďme se okouzlit, potěšit a zahrát si na romantickou notu. Ať už rafinovaný kousek oblečení, kniha s příběhem, který dýchá láskou, ať už něco s erotickým podtextem, dobrotou, která je afrodiziakum nebo třeba s tajemným dopisem a příběhem, které píše jen život. Budeme si hrát a nezlobit nebo naopak?"

Na tento swap se mi přihlásila Leonka, pod přezdívkou Zoe.blue. Poslala mi velký a úžasný swap. Já jsem si bohužel balíček pro ni nevyfotila a ona fotky víc fotek neudělala. Tak jen můžu říct, že jsem posílala knížky, deníčky na psaní tajným láskám, pomůcky pro lásku, která prochází žaludkem a další drobnosti a dárečky.
Já jsem si rozbalila například kostičky pro Kiwouše, který se do nich hned na první kousnutí zamiloval.
Moc se mi líbí i něžný andílek, který je na Vánoce jako dělaný.
Příjemné dárky byly i věci do koupele, které ocením naprosto vždy. Nádherný modrý šátek mne také potěšil.
Dobroty ve swapu nikdy nesmí chybět, děkuji za ně a zajásal i muž.
Moc se mi líbí také psací souprava v nádherném pleteném obalu. Ruční práce vždy ocením úplně nejvíc.
Nechyběla knížka, která byla také v pleteném obalu. Tento film mám moc ráda, i když mě vždy rozesmutní, ale stejně se jím často masochisticky týrám. Na knížku jsem zvědavá. 
Dopisní papíry se mi sešly dvoje stejné, ale to vůbec nevadí. Jak jsem říkala, psacích potřeb není nikdy dost!
Skvělým dárkem byla i čajová sada v krabičce, kde jsem našla svíčky, čaje a také sítko na čaj ve tvaru slunce. To se mi líbí snad nejvíc!
A naprosto úžasným dárkem je tato lucernička. Jako malá jsem milovala Broučky a byla to má a dědova pohádka, když jsem viděla lucerničku, hned jsem se vrátila o dvacet let zpátky a měla slzy v očích. Děkuji za neplánované dojetí a překvapení.
Kamínek mě taky vždy potěší. Tento růženín, který má nosit lásku je navíc nabitý na kouzelném úplňku, o to víc si jej cením!
Tady jsou všechny dárky pohromadě. A já Leonce za úžasný swap plný lásky, romance a také souznění moc děkuji. Ke každému dárku nechyběl dopis a mimo jiné mě ještě čeká vánoční dárek pod stromeček. Dávám 10 z 10 bodů a jsem nadšená, jak se Leonce povedlo swap lásky ztvárnit, podobně jako ve filmu P.S. Miluji tě. Doufám, že se ještě u swapování potkáme a že zůstaneme ve spojení!:)
Romantička duší i tělem

2 komentáře:

  1. Je milé, že si v balíčku našla aj niečo pre psíka. Inak celkový swap sa mi celkom páči :) Osobne však nejem sladkosti, takže tie by som vymenila za niečo iné ale inak super

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mě to potěšilo, že tam bylo něco pro Kiwouše, on už swapy miluje stejně jako já:) Já už sladkosti taky nejím, do Nového roku vstupuji zdravě:)

    OdpovědětVymazat