úterý 6. prosince 2016

Čemu se zasmějete vy?

Dneska to vezmeme zábavnou formou. Poslední dobou jsem v jednom kole, absolutně vůbec mi nezbývá čas na psaní jako koníček. Píšu do práce, píšu do školy, dopisuji knihu a blog tiše spí. Možná je to taky tou zimou, kterou bych nejraději prospala taky, možná je to zážitky, které prožívám a tak nějak jsem se naučila je žít než o nich psát a možná je to všechno dohromady. Vlastně zanedbávám i svou malou "knihu kouzel", kam píšu, co jsem, kde vyčarovala a taky už nějakou dobu nepíšu svůj snový deník, kam jsem si denně zapisovala sny. 
Kromě toho, co všechno je u mě, u nás nového a co se děje, tak potřebuji občas chvilku vypnout a kromě hudby jsem si oblíbila pár stránek s vtipnými obrázky. Je o mě všeobecně známo, že nadevše miluju morbidní, černý a chladný humor. Taky mám ráda sarkasmus a ironii. Mám pocit, že je máloco, co mě pobaví a rozesměje, přitom se směju ráda a nahlas. Ale je naštěstí pár lidí, kteří to umí bravurně a já jim za to denně děkuju. Jaký humor máte rádi vy?
Ještě musím připomenout filmy a knihy, které mi humorem absolutně vyhovují. Rozhodně sem patří Spalovač mrtvol s neodolatelným Hrušínským, seriál dr. House, dal by se zařadit Mentalista se zvláštním stylem humoru. Pak taky černý humor Adamsovy rodiny, starodávný kreslený seriál Daria a třeba ještě úžasný polský snímek Den cvoka. Z knih pak musím zmínit povídky z úžasné knihy Dobrého člověka těžko najdeš.

A teď už pár mých oblíbených a milovaných obrázků pro pobavení.

Jak by mě princ zaručeně vzbudil! To bych fakt nedala!:D




Úplně ze života!:D

Jaký tělesný typ jste vy?:D


Celá já, bohužel!:D

Z tohoto se nikdy nemůžu přestat smát, ale je to hnusné, já vím:D

Ať žije láska!:D
Co zákonitě pobaví vás, zvedne vám náladu a zasmějete se u toho?

Sarkastická a zlá mrcha, projednou


6 komentářů:

  1. Mám ráda lehký francouzký humor...miluji francouzké komedie... a lehtivé dvojsmysly.
    Určitě ne to...jsme úplně jiné :-D a Adamsovu rodinu nesnáším (z hlouby duše)
    Prostě má ráda humor milý a mírumilovný, protože krutáren a tvrdostí a hnusoty si zažiji v reálném světě dost na vlastní kůži, tak proč se ničit ještě víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obdivuji lidi, kteří mají rádi francouzské komedie. Jirkovi se taky líbí:) Lechtivé dvojsmysly se mi líbí, ale třeba i ty ostřejší:) Haha no jo moje milovaná Adamsovka, nevím, jestli mám kolem sebe někoho, kdo by ji měl rád:D

      Vymazat
  2. Niektoré sú naozaj vtipné :D A tá snehulienka a slina :D proste nechutné no naozaj pobavilo

    Čo je dobré to musím mať aj s novou vianočnou GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heh, jsem ráda, že se někdo taky pobavil:) Já jsem fakt asi šílená:D

      Vymazat
  3. Já se v poslední době nesměji ani tomu, co mi přišlo vtipné před týdnem, takže tak. A jediné, co mě z tohohle článku rozesmálo je to o horkých koupelích, protože... já se ráda vařím ve vaně a taky ráda jím velmi horké jídlo, nejlépe ostré. :D
    Jinak mám ráda inteligentní humor, různé reference a tak. Je tedy těžké pro mě něco najít. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy se taky nesměju vůbec. Takže to chápu, taky se mi mění to, co mám ráda a co ne. Jen ten černý humor neustále zůstává:) Jojo ta vana je nej!:D

      Vymazat