pátek 18. listopadu 2016

Indiánský swap byl výzvou!

Tento swap byl pro mě opravdovou výzvou. Na swaplace jej vystavila má milovaná Danfinka a nazvala jej Indiánská stezka. V jeho popisu bylo: "Indiáni jsou má láska, pro tu volnost, moudrost, souznění s přírodou... Pojďme se vydat po indiánské stezce."
Já jsem Daní posílala swap, panejo to snad není možné, skoro po třech měsících, možná fakt po třech. No jo, měla jsem složité období a nebyla schopná sehnat všechno, co jsem chtěla. Postupem času mi ale pak věci přicházely sami. Některé jsem dokonce koupila na Slovensku, jiné vyrobila sama, některé přinesla má krásná zahrada a maminčina šikovnost, jiné jsem pak koupila s babičkou na Slovensku, další s mužem na výletě v Tišnově. 
V balíku jsem tedy posílala dřevěné doma dělané piškvorky, domácí jeřabiny a ostrá pastu. Pak taky dřevěné korále, tématické knížky, malovaný polštář, indiánské a šamanské čaje a taky píšťalku ze srnčího parůžku, kterou vyráběl nejšikovnější dědy. V indiánském swapu nesměla chybět ani indi čelenka pro náčelnici Daní. 

 Já jsem si rozbalila úžasný indiánský balíček. Na každém krásně zabaleném balíčku bylo přiloženo pírko. Ach, to mě potěšilo hrozně moc!:) Zahrávám si s myšlenkou, že pírka začnu sbírat! A ten dopis v nádherném papíře s barevnými peříčky - dokonalé.
 Velmi mě překvapily a zároveň pobavily indiánské noviny.
 Opravdu jsme si pochutnali na malinové čokoládě s vysokým obsahem kakaa. Dokonce už ji kupuji a doporučuji svým milým.
 Nádherné ručně vyráběné šperky jsou dokonalé. Moc děkuji!
 Maximální radost mi udělal opět dárek s peříčky. Překrásná indiánská ozdoba, kterou často nosím ve vlasech. Jsem na ně opravdu asi úchylná. Vypadá to na peříčkový swap!:D
 Lapač je taky skvělým dárkem. Máme sice doma mírně přelapačováno, ale myslím, že těch krásných dekorativních a také funkčních pomocníku není nikdy dost!
 Děkuji také za úžasné pončo, deku, přehoz, šátek. Těším se, jak ho v létě využiju, možná už na jaro a taky na podzim, protože na takovou studenou mez je šátek ideální:D
 Nádherným dárkem byly také indiánské karty. Za ty moc děkuji a už s nimi kouzlím!
 Knížku jsem ještě nečetla, ale možná ji stihnu přečíst za pár zimních večerů. Kniha u mě vždycky uspěje.
 Za tento propracovaný a nádherný swap dávám Daní 10 z 10 bodů a k tomu jedno velké obejmutí, hlavně za nálož peříček! Jsem šťastná, že jsme swap nakonec zdárně dokončily a myslím, že jsme se s mou milou indiánskou čarodějkou opět příjemně obohatily!
Jak se vám líbí náš indiánský swap?

6 komentářů:

  1. Swap od dafinky myslím nikdy nezklame. Já teď mám jeden na cestě, tak se těším... Ale hodnocení bude za dlouho, protože jde o adventní swap...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, já se na swapy s ní vždycky těším jako malá:) Jsem moc zvědavá i na váš swap:)

      Vymazat
  2. Míšo, Škola malého stromu je nádherná knížka! Ale není to rychlokvaška, musíš na ní mít náladu (nejlépe někde u krbu, s horkým čajem a domácími sušenkami). Rozhodně to není knížka do autobusu :) Hodně štěstí a závidím :-))
    Martina (pihovata.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuji, teď se na knížku ještě víc těším. V autobusu ji neplánuji číst, tam nečtu ostatně nic:) Jinak ten krb, čaj a sušenky...dokonalá představa! Jen přemýšlím, kde by se dala zrealizovat:)

      Vymazat
  3. To je nádhera! Krásné věci! To muselo potěšit Tebe i náčelnici Daní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to potěšilo opravdu moc, v létě jsem třeba šátek používala jako deku, v zimě jako velkou šálu. Nejraději mám multifunkční dárky. A ty peříčka, ach!:)

      Vymazat