pondělí 21. listopadu 2016

Divňoušský dotazník a pár divných přiznání

Další dotazníček, který je více méně, spíš tedy více šílený a divný. Na začátek by se mělo napsat několik divností o sobě. Musím tedy vybrat ty, které ještě neznáte a zase vám otevřu jednu ze svých třináctých komnat. A pak rychle zase rychle zamknu a budu dělat, že nic a tvářit se, že jsem zcela úplně "normální."
Pět myších divností

  • Už pět nebo šest let nemám klíče od domu. Bydlím ve starém hradě, kde se zvoní na né zcela funkční zvon, klepe se nebo čeká až někdo otevře. Navíc klíče od tohoto příbytku má jen pár "privilegovaných". Dovedete si představit, jak je to uvolňující žít svůj život bez klíčů?
  • Existuje nespočet filmů, které jsem neviděla a nejspíš nikdy neuvidím. Patří mezi ně české klasiky, například Marečku, podejte mi pero, spousta českých pohádek, například Pyšná princezna, české komedie a miliony, ale opravdu miliony dalších filmů. Jsem prostě knihomol!
  • Nikomu nevěřím. Není to u mě žádnou špatnou zkušeností, žádným ublížením mi, prostě jsem se tak narodila. Lidem, partnerům, kamarádům, prostě nikomu nevěřím. Zkuste si schválně někdy všimnout, že člověk je vyloženě tvor lživý. Každý lže a někteří fakt hrozně moc, jiní pak viditelně a ti další citelně. Většinou se mi "poštěstí" stát někde mezi tím a dívat se, jak si mí rádoby kamarádi a kamarádky lžou navzájem - a pak jim něco věřte!:)
  • Nemůžu si pomoct, ale nemám ráda stříbrné a zlaté šperky na mužích. Ještě snesu jeden, něžný nebo mužský prsten. Ale nesnáším chlapy s náušnicí, s milionem řetízků kolem krku nebo například s kombinací řetízku, prstenu a zlatého nebo stříbrného náramku. Líbí se mi třeba korálky, kožené náramky, něco vyloženě chlapského, nezženštilého.
  • Poslední dobou se mi hodně líbí retro a přírodní oblečení. Nějak se mi zase! přestaly líbit barvy a líbí se mi černá, šedá, zelená, hnědá, rudá, tmavě modrá. Z oblečení jsem si nově oblíbila šaty a sukně. Začínám být vysazená proti módním trendům a vracím se někam do pravěku!:D

A teď už samostatný dotazník s otázkami, které jsou zase malým povídáním o jednom zvláštním, složitém a šíleném životě.

1) Bez čeho nemůžeš žít, ale máš toho stálý nedostatek?
Řekla bych bez lásky a bez doteku. U doteku se to projevuje tak, že si neustále připadám nedomazlená, málo objímaná, málo hlazená, málo rozmazlovaná. Mohla bych chodit třeba denně na masáž, aby se mi dostávalo dotyku víc, mohla bych dělat cokoliv, ale asi bych to cítila pořád stejně. Co se týče lásky, tak jí cítím celoživotní nedostatek. Možná je to tím, že někteří, co mi z života odešli po sobě nechali velké a prázdné místo a já občas cítím, že je nezaplnitelné a už navždycky to bude takhle. 
2) Co si představuješ pod slovem kouzlo?
Kouzlo je pro mě něco, co se nedá popsat slovy, co se nedá pochopit rozumem a co spousta lidí odmítá přijmout a tak se zbytečně připraví o smysl života. Kouzlem může být přání, tužba, splněný sen, kouzlo může být jakýkoliv zázrak, který nejde vysvětlit a pochopit. Kouzlo je něco, co nás přesahuje a je to zároveň něco, co může mít úplně každý.

3) Jak moc ti jde u lidí o vzhled?
Říká se, že krása je pomíjívá, já si spíš myslím, že na každém se dá najít něco krásného a taky že každému se může líbit něco jiného. Já se snažím krásu hledat, objevovat a následně oslavovat. Mám ráda krásné věci, krásné lidi a jsem si jistojistá, že kdybych vám ukázala, co nebo kdo je pro mě krásným, tak si budete klepat na čelo. Pro mě je krása jakási neuchopitelnost, jinakost a zvláštní maličkosti, které člověka nebo věc dělají tak vzácnou a cennou. Ať už je to znamínko na tváři, orlí nos, úzké rty nebo třeba zvláštně vystupující lícní kosti a milion dalších. (viz.ilustrativní foto z časopisu)
4) Máš nějaký talisman pro štěstí? Jaký?
Popravdě mám takových talismanů hned několik. Ty, které nosím u sebe - prsten od mamči, který mám na prstu víc jak deset let, ručně vyráběný přívěšek od muže na krku, náramek od milé Haničky, který mi má a opravdu nosí penízky. Pak mám nad postelí anděla pro štěstí od milované babičky, vlka ze smečky od sestry a další spoustu talismanů. V kabelce nosím kámen od stařenky a kaštan, který jsem dostala od muže k výročí. Prostě kam sáhnu, tam talisman. Možná proto se mě to štěstí opravdu často drží, že by nátlak?!:D

5) Jak bys popsala svůj styl oblékání?
Nudný. Bohužel se fakt oblékám docela nudně a obyčejně. Nevím, jaké všechny faktory za to můžou, asi malá skříň, nakupování od všeho něco, každý pes jiná ves, má nelibost v utrácení za oblečení, každý den touha po jiném stylu nebo prostě všechno dohromady. A můj vysněný styl zrovna dnes? Rozhodně něco mezi éterickou vílou s hippies sklony a láskou ke všemu živému a sexy vamp ženou dračicí, která ujíždí na lidské krvi. Hahaha, celá já, klasika!:D

6) Fotíš se ráda?
Trapně se přiznávám - ano!:D Miluju fotky, miluju focení, a to už od malička. Babička vždy říká, jak jsem na každé oslavě a při každé příležitosti tahala ven alba a už to jelo. Myslím, že je to tím, že fotky jsou pro mě další světy, další životy, vzpomínky, zážitky, příběhy. Spisovatel a umělec ve mě pak z fotek skládá různé barevné obrazy a nechává si tak vyprávět zas a znova všechny pohádky minulosti. A focení sebe? Myslím si, že už se za ty roky docela fotit umím a jsem na fotkách tak o stopět procent hezčí než ve skutečnosti:)

7) Jaký přírodní živel je ti nejbližší a proč?
Miluju vzduch. Je to pro mě létání, volnosti, svoboda, možnost se zhluboka nadechnout. Vzduch je pro mě život, nutnost, základní potřeba a naplnění. Vzduch je pro mě vítr, který mě hladí ve vlasech, prolétá korunami stromů, fouká mi písek a listí do očí a utíká se mnou o závod. Zároveň miluju a potřebuju ke svému životu i vodu. Ta je pro mě životodárná a nemůžu bez ní být. Oheň je mi stejně tak vzdálený jako země. Má létající duše tak nerada slyší o tak potřebném a víceméně nutném uzemnění.

8) Byla jsi někdy skautem?
Ha, nejvtipnější otázka na konec! Věřte, nevěřte - ano, byla jsem skautem! Dokonce jsem složila slib světlušky. Skaut pro mě byla úžasná zkušenost, seznámení s přírodou, užívání si s lidmi, pokoření svého strachu při nočních hrách, poškádlení vrozené soutěživosti a taky impuls naučit se postarat sama o sebe a být tak trochu jiná. A nejvtipnější vzpomínka ze skautu? Jednou jsme uklízeli s celou partou příkopy u silnice. Já ve špinavé bundě a sbírala odpadky, najednou mě někdo vyfotil a já se dva dny poté objevila na titulce novin - Naši skauti pomáhají a sbírají odpadky! Ach, jsem tak slavná už od mala!:D
A co vy? Byli jste skauty? Fotíte se rádi a máte taky nějaký talisman pro štěstí? Podělte se o své divnosti a ukažte mi, že v tom nejsem sama!

Vzpomínající světluška



6 komentářů:

  1. To je uplně super článek, dočetla jsem do konce a to je pro mě u blogů posvícení! :D Skaut jsem byla asi 2 měsíce, ale nebylo to nic pro mě! :D Talismany také mám, voda a vzduch bych taky měla jako živly a v dalších bodech sjem se také našla! :)

    LifestyleBirdie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že si dočetla až do konce, to mě moc těší:) No u nás na vesnici, kdo nebyl skaut, jakoby nežil:) Jsem ráda, že na to nejsem sama a že bychom se sešly u tolika bodů:)

      Vymazat
  2. Jsme úúúúplný opak :-D miluji ohen, miluji ošperkované muže...a má "nejhorší" vlastnost je, že stále věřím, věřím každému i lidem, co mi x krát lhali, zklamali....stále věřím v jejich lepší Já :-)
    Bezva článek, pokud mi bude líp, tak se inspiruji. Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou to je krásné mít u sebe někoho, kdo to má opačně, alespoň se obohacujem a nenudíme se:)

      Vymazat
  3. Moc pěkný článek... :) Také mám ráda focení a na skauty stále ještě chodím, mám ráda ten uvolněný kolektiv hlavně u nás straších...!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Ano, ten kolektiv mi chybí:)

      Vymazat