neděle 23. října 2016

Nejkrásnější dotazník o lidech

Často o sobě tvrdím, že lidi nemám ráda a jsem nejraději sama. Ve skutečnosti je to spíš tak, že si lidi kolem sebe vybírám. Ráda se obklopuji lidmi, se kterými si mám co říct, někteří z nich do mě vidí, jiní mě chápou beze slov a velká část z nich jede na stejné vlně jako já. 
Mnoho lidí o mně tvrdí, že jsem namyšlená, ale myslím si, že každý člověk má právo vybrat si partnera, kamarády a lidi, kteří s ním půjdou jeho cestu. O namyšlenosti tak hovoří většinou jen ti, kteří mě opravdu neznají a neví, jaká jsem uvnitř. Někteří o mně říkají, že si vybírám škaredé kamarádky, abych mezi nimi zářila, že si vybírám zakomplexované kamarády, abych nad nimi vládla - já se tomu opravdu nahlas a od srdce směju. Mám kolem sebe spoustu krásných, vyrovnaných lidí a každý den se od nich učím něco nového. 
Je pravda, že mě však přitahují lidé s hmatatelnou duší. Mám ráda, když jsou lidi kolem mě úplně jiní, zvláštní, zajímaví a tak nějak mají třeba i to, co já nemám a co mi chybí. Obdivuji bezprostřednost, umění nepřemýšlet a taky nespoutanost. Ano, takoví lidé mě, plánovacího, přemýšlivého blázna věčně spoutaného konvencí, téměř vždy okouzlí a dostanou!:) 

1) Jakou zvláštnost miluješ na lidech?
Miluju lidi, kteří jsou roztomilá trdla. Miluju ty, kteří nosí baťůžky, mají bříško nebo jsou rozcuchaní. Jsou originální, jiní a nedělají si hlavu s hloupostmi jako já. Neladí jim oblečení, mají šmouhu od čokolády na tváři, jdou ulicí s úsměvem, pískají si, mluví pro sebe, jsou divní, staromódní, ztřeštění, ale jsou sví a šťastní. 

2) Jakou vlastností tě lidi vždy dostanou?
Rozhodně upřímností a pravdou, protože té si cením, i když občas bolí. Pak taky pokorou, skromností a lidskostí. Miluji ten okamžik, kdy vidím na první pohled drsného a chladného muže, který roztaje nad malým štěňátkem nebo koťátkem. Miluju ten přerod a tu chvíli, kdy člověk nechá druhého nahlédnout pod masku...

3) Co ti na lidech přijde opravdu krásné, milé a roztomilé?
Krásné je, pokud se lidé nebojí jít vlastní cestou. I tou neprošlapanou, plnou kamení a bolavou. Ale oni přesto hrdě jdou s hlavou nahoře a odhodláním a vůlí, což mně osobně mnohdy chybí. Milé a roztomilé mi pak přijdou právě zmíněné projevy toho, že jsme lidi a máme city.

4) Je nějaká vlastnost, kterou sama nemáš a druhým lidem ji závidíš?
Rozhodně trpělivost. Já sama chci všechno a hned. Je pravda, že mnohdy se mi podaří svých přání a cílů dosáhnout velmi rychle, ale samozřejmě mi pořád nic nestačí. Chci víc a víc, chci moc a bojím se, že nebudu mít nic. Ale taková jsem:)
5) Jak vypadá dle tvých představ ideální žena a ideální muž?
Ideální žena? Tak asi taková, jaká bych chtěla být já. Malá, něžná, křehká, rozpuštěné vlnité vlasy, hnědé nebo zrzavé, pihy, velké oči, úsměv, který dělá ďolíčky, taková květina, která ale vydrží pevně a silně stát i ve větru:) A muž? Samozřejmě ochránce, rytíř i bez koně, ale s mečem, pevný postoj, široká ramena, klidně delší vlasy, vousy, chladný a přesto něžný pohled....no tak asi nějak tak. Ach, jsem se rozvášnila:)

6) Kterou skupinu, partu lidí máš nejraději a proč?
Mám ráda lidi, kteří jsou v pohodě. Alternativce, motorkáře, trampy, šermíře, hippísáky, jógíny a spoustu dalších. Možná je hloupé lidi škatulkovat a skupinkovat. Ideální je, pokud si lidé sednou, neřeší hlouposti a umí se pobavit. Mám ráda otevřené, přátelské a vtipné party. 

7) Vzpomeneš si nějaký svůj nebo něčí záchvěv lidskosti a zážitek s ním spojený?
Takových zážitků mám docela dost, ale jeden mi přece jen utkvěl v paměti víc. Jednou jsem šla na "bezdotykové" rande s klukem, který se mi roky líbil. Bylo to rande o povídání, poznávání se, ale vše bez dotyku, jen na bázi přátelství. Bylo to fajn, seděli jsme v hospůdce a bavili se. O tomhle klukovi jsem si myslela, že je drsňák, takový chladný muž, voják, ten, který se s ničím nepáře a lidi neřeší. Pozdě večer, když jsme však ještě seděli u stolu, tak do hospůdky přišel muž a u dveří spadl na zem. Všichni si mysleli, že je opilý a tak přes něj chodili, nepomohli mu a neřešili jej. A muž, který byl se mnou? Vstal, tedy vyskočil a hned mu šel pomoct. Ten muž nebyl opilý, měl po mrtvici a neudržel rovnováhu. Muž, o kterém jsem si myslela, že je drsný, byl citlivý, byl vnímavý a ukázal mi absolutní projev lidskosti. Pomohl tomu muži na zemi, zvedl ho, posadil k nám ke stolu a celý zbytek večera se věnoval i jemu. Dodnes cítím ten pocit neskonalého obdivu a pýchy, že mám kolem sebe lidi, kteří se jako lidi chovají....díky za to!

8) Jak by ses cizím lidem představil ve dvou nebo třech větách?
Haha, věčně se motající čarodějka, která se proplétá životem, jak jen se dá. Zvědavá, naslouchající, rychle mluvící a zásadně nahlas se smějící. Často chodící bosá, často zpívajíc nahlas a tančící i bez hudby. S přáním žít si svůj sen a moct se vždycky otočit dozadu a vědět, že jsem se chovala jako člověk:)

9) Překvapil tě nebo šokoval tě nějaký neznámý člověk? A jak?
Jsem člověk, který miluje překvapení a často jsem v údivu a občas taky v šoku. Překvapil mě cizí muž, který mi přes plot skočil pro růži, překvapil mě cizí člověk, který mi řekl, že mám v životě vždy bojovat hlavně o lásku, překvapil mě člověk, se kterým jsme byli rok vedle sebe a nevěděli o sobě, co víme nyní. Překvapil mě bráška úžasným dárkem na Vánoce, překvapil mě muž, babička, mamka, taťka, sestřička...je toho opravdu tolik!

10) V čem jsi jiná, zvláštní a originální?
V přístupu k životu, v myšlenkách a přáních. V uvažování, nekonečném přemýšlení, v nepochopení některých absurdit a životních peripetií. Jsem jiná a zvláštní občas tak moc, že se dostávám do šílených situací, zažívám různorodé zážitky, ale miluju svůj život a užívám si každý jeho den.
Jak se vám líbí tento dotazník? Co vy a lidi? Uděláte si dotazník taky?

Dnes lidumilná

8 komentářů:

  1. Krásný, odhalující dotazník. Já si ho neudělám právě proto, že je tolik odhalující. Jsem extrovert, otevírající se jen před opravdu dobrými kamarády. Jo a jsem malá a mám pihy :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, já mám ráda, když se můžu otevřít takhle přes dotazník. Mě ty dotazníky opravdu baví. Jéé pihy i výšku ti závidím a zároveň obdivuji:)

      Vymazat
  2. Ahoj :-) Musím říct, že je to parádní článek! Je neskutečně osobitý a jde z něj tvá energie! Jsem taky blíženec a chvíli mi přišlo, že někdo sepsal mé myšlenky a pocity jelikož s něčím se naprosto ztotožňuji! I já si lidi okolo vybírám a tak jich je celkem pramálo jelikož potřebuji cítit opravdovou důvěru a vzájemné pochopení :-)
    O nějaké podobném zpovídacím článku popřemýšlím.
    Ráda bych tě přivítala i na svém blogu :-) themafox.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se článek líbí:) Snažím se vždy na dotazníky odpovídat opravdu tak, jak mě to prve napadne:) No jo, ti Blíženci se spolu hned poznají:)

      Vymazat
  3. Tak toto je naozaj veľmi pekný dotazník, ktorý nie len motivuje a informuje ale ešte aj zlepšuje náladu. Wau

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuji, tak to jsem moc ráda!:)

      Vymazat
  4. Krásný, rozumný a milý dotazník. Rozhodně o něm budu přemýšlet :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, tak super, kdyby si ho psala, tak dej vědět, ráda si jej přečtu:)

      Vymazat