sobota 29. října 2016

Když vás swap cvrnkne do nosu!

Dalším swapem, který jsem po dlouhé prázdninové pauze zažila bylo Spontánní cvrnknutí. Tento swap jsem vymyslela já a v jeho popisu bylo: "Dovedete si představit, že jdete městem a za výlohou obchodu vás nějaká věc okouzlí a uhrane? Našli jste v bazaru starou a zaprášenou věc a dali jí znovu duši? Sáhly jste na nějakou věc a projela vámi vaše oblíbená vzpomínka a vzbudila ve vás nějaká věc pocit? Co takhle vydat se na průzkum a najít si cestou 5 až 6 malých radostí...nepřemýšlet, neřešit, co ten druhý preferuje, co chce, nechce, na co mu to bude...vybrat citem, spontánně, originálně a třeba i krapet šíleně...ke každé věci by bylo super dát krátký popisek, malý milý příběh, jak se do balíčku zrovna tato věc zatoulala, přiložit klidně fotografii té atmosféry, když jste ji vybírali nebo vám spadla pod nohy...zkusíme si dát i v málu hodně?"
Na swap se mi přihlásila Marťa z blogu Pihovatá. Byla jsem velmi ráda, protože už jsem po ní nějakou dobu pokukovala a chtěla s ní swap zažít. To, co jsem jí poslala já, tak zatím neprozradím, protože swap k Marti teprve cestuje. Až budu mít fotku, tak samozřejmě přiložím.

Já jsem od Marti dostala nádherný duševní balíček. Všechny dárečky byly krásně zabaleny a ještě byl na každém balíčku nádherný obrázek, třeba víla, čarodějnice a jiné fantasy motivy. 
V balíčku tak byl například nádherný obraz vlčích máků. Tento obraz je jako z jiné doby, líbí se mi jeho popis, kdy Marťa píše o své lásce k tomuto lučnímu kvítí. Já louku miluju a divoké květiny taky.
Dalším překvapením byla tato brož, s peříčkem a zvláštní malou růžičkou. Opět jsem si přečetla příběh brože, jak ji Marťa pořídila a jak se pak následně tento vzácný dárek dostal ke mě.
Nádherným dárkem je pro mě tato "kouzelná" snad Aladinova lampa. Hned jsem si ji dala na kůžičku a budu ji nosit na krku. Je tak jiná, je tak zvláštní, je to opravdu ideální cvrnknutí.
Rozesmála mě brož ve tvaru puntíkového knoflíku. Už ji mám na svetru a používám ji jako zapínání. Opravdu super nápad a pro mě naprosto spontánní věc, kterou bych si sama nekoupila, ale jako dárek se mi moc líbí.
Dalším zajímavým a také vtipným dárkem je tento přívěšek, třeba na mobil. Já v něm vidím jistojistě šneka, muž pak saxofon a podobně. Líbí se mi, že každému připomíná něco jiného. Co připomíná vám?
A posledním dárkem byla kniha Tarotu a magie. Knihy miluju, takže opět trefa do černého, navíc knihu o tarotu nemám ještě žádnou. Velmi mě také bavil příběh o spontánním objevení knihy za skříní. Tomu říkám cvrnknutí!
Celý swap byl tedy nádherně zabalen i s plátky voňavých a sušených květin. Byl promyšlen, dokonale popsán a nechyběl mu příběh a ten zvláštní náboj, který jsem od tohoto balíčku přesně chtěla. Dávám za něj Martince 10 z 10 bodů a k tomu jedno velké poděkování za příjemné pohlazení po duši a jinakost, kterou na lidech a na swapování miluju snad nejvíc!

Jak se vám líbí tento originální swap?

Cvrnknutá

8 komentářů:

  1. Ten swap je krásný ♥ Martina je úžasná :-)
    Už se těším na to, cos poslala ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi moc líbil, velmi osobitý:) Doufám, že Marťu taky potěším:)

      Vymazat
  2. Vyzerá to naozaj super a tento spontánny nápad naozaj vyšiel dokonale

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to docela uvolňující dělat swap u kterého jsem nemusela tak přemýšlet:)

      Vymazat
  3. To je opravdu zajímavý swap, hezky vybrané věci. Oslovil by asi i mne (s výjimkou knížky o tarotu - na to já moc nejsem). Ale mám pochybnosti, zda bych já sama dokázala takový swap vytvořit - to chce kreativitu, fantazii... (a já jsem takový pragmatik).
    A taky jsem zvědavá na to, co jsi poslala ty ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Byl prostě jiný a to mě na něm opravdu bavilo:) Já myslím, že bys to zvládla Stáni:)

      Vymazat