pondělí 12. září 2016

Velmi originální swap - Mořská víla

Po nějaké době jsem se opět přihlásila na swap, který jsem nevymýšlela já. Vymyslela jen Daní a pojmenovala ho Poklady Malé mořské víly. V popisu pak bylo - vše s nádechem moře, vody, písku, slunce, ideálně DIY. Hledám člověka s fantazií, aspoň trochu zručného, pečlivého a toho, co zná Andersenovu Malou mořskou vílu.

A já protože miluji Andersena i tuto pohádku neváhala a hned se přihlásila. Do balíčku jsem Daní vyráběla opravdu hodně věcí. Snažila jsem se co nejlépe ztvárnit příběh lásky, bolesti, smutku, ale také osudovosti. Poslala jsem jí šitou kabelku, šperk z mušle, malovaný hedvábný šátek a Malou ušitou mořskou vílu.
Další věci, které jsem Dani vyráběla byla lampička do které jsem vbudovala obrys Mořské víly a po rozsvícení elektrické svíčky byla víla vidět. Dopis jsem tentokrát napsala do láhve a přibalila také mořskou sůl do koupele. Ztvárnění lásky bylo "sněžítko", na jednu stranu jsem dala upravenou fotku Daní jako mořské víly a na druhou stranu pak ji a jejího milého.

Malou vtipnou složkou byly masážní vložky do bot. Ty jsem poslala Daní hlavně proto, že Malá mořská víla, když si nechala změnit od čarodějky ploutev za nohy, tak ji každý krok neuvěřitelně bolel a nohy měla krvácející a rozedrané. Gelové vložky do bot mi tak přišly super!:)
Od Daní jsem dostala úžasný balíček, kde byla nádherně ztvárněná má milovaná pohádka. Opět jsem si balíček nechala odležet celý den a chodila kolem něj jako mlsná kočka. Mám ráda takové dlouhé, trýznivé překvapení, kdy balíček rozbalím až co nejpozději to jde. Haha, takový malý masochista!

V prvním balíčku jsem rozbalila nádhernou aromalampičku. Symbol majáku mám moc ráda, protože mi evokuje cestu, naději a taky světlo, i když ve skutečnosti mám raději tmu:)
Dalším naprosto úžasným dárkem byla magická číše. Na mé lektvary a nápoje lásky naprosto ideální. Konečně si připadám ještě víc jako čarodějka. Daní mi tuhle číši nechala vyrobit na zakázku a já z ní byla úplně paf!
Absolutní novinkou pro mě byla čokoláda s řasami a mořskou solí. Mě osobně teda nechutná bílá čokoláda, ale tato byla velmi zajímavá. Líbila se mi její sladko slaná chuť, ale ve výsledku tam té soli bylo dost. Jsem ráda, že jsem ji vyzkoušela, ale myslím, že znovu už bych ji nemusela:)
Velmi mě potěšily kamínky! To je moje. A tyto jsou tak zvláštní, neobvyklé a vyloženě se hodí k Mořské panně. Ještě mi k nim připsala Daní krásný text z pohádkové české verze. 
Jsem ráda, že k mořskému tématu nezapomněla Daní ani na perly. Tento náhrdelník vyloženě voní létem a k letním šatům, slamáčku a přírodním sandálkám je úžasný. Nevím proč, ale evokuje mi vítr ve vlasech, letní romanci a vůni moře a dálek. Ach, jak se člověk u některých věcí může zasnít.
Vtipná a také praktická byla tato tužka. Líbí se mi, že píše tlustě, mám ráda tento typ tužek, škoda jen, že jsem ji vypsala za necelý týden, a to jsem ani tak moc nepsala:D
V balíčku nechyběla ani  knížka. Daní mě zná a ví, že knihou mě vždy dostane. Tuhle knihu jsem si přála a jsem na ni velmi zvědavá. Zatím ji však nechávám na zimní večery, protože poslední dobou mám rozečteno a nedočteno několik knih najednou.
Krásným tématickým dárkem bylo i modré pareo. Vypadá opravdu jako vlny ve vodě. Zatím čeká na první vytažení a jsem zvědavá, jestli jej zvládnu použít ještě tento rok. Kéž by ano!
A posledním naprosto dokonalým dárkem, u kterého jsem se opravdu rozbrečela, byla tato dýka. Myslím si, že každá správná holka brečí dojetím u zbraně, ne?:) Já teda jo!:D A ten text, co mi Daní k tomuto dárku připsala byl naprosto úžasný. Pamatujete si, jak končí Malá mořská víla? Dostane dýku a může žít dál, když zabije svého milovaného prince, ale to ona neudělá...obětuje se své lásce a i s dýkou padá do moře a mění se v mořskou pěnu...
Za nádherný, citový, osobní a naprosto úžasně ztvárněný swap dávám samozřejmě 10 z 10 bodů a vlastně k tomu ještě dalších milion. Tento swap mě neskutečně potěšil, dojal a překvapil. Jsem nadšená, že mám na světě tak blízkou Duši, která do mě vidí. Děkuji tisíckrát, že jsme se našly, aniž bychom se hledaly! Tomu se říká štěstí má Milá!:)
Jak se vám líbí naše ztvárnění Malé mořské víly? Co z našich dárků byste chtěli taky?

Malá mořská
s dýkou


11 komentářů:

  1. To je prostě dokonalej swap :O ty všechny věci, jsou tak pěkné, at už ty co si poslala nebo co jsi dostala. ♥ moc se mi tenhle článek líbí, a hlavne styl tvého psaní, dávám odběr. :) taky píšu blog, tak pokud by ses na něj chtěla mrknout, případně mi tam taky zanechat odběr, budu moc ráda :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, taky jsme se potěšily a myslíme, že se nám swap povedl. Snažíme se s Daní ty swapy trošku oduševnit nebo jak to říct, aby to jen nebylo o náletu do obchodu:) Určitě se jdu mrknout i na tvůj blog, děkuji za odkaz i odběr, nové "duše do hrníčku" vždycky potěší:D

      Vymazat
    2. A fakt se Vám to povedlo. :) To já děkuju za milý komentář a odběr. :) a nevěděla jsem, že mám co dočinění s vodnicí, když mě dáváš do hrníčku :D

      Vymazat
    3. Není zač:) Nene vodník néé, vždycky říkám, že sbírám zajímavé duše a lidi do hrnečků, ale nechávám jim odkryté pokličky, aby mohli kdykoliv a svévolně dovnitř i ven:)

      Vymazat
    4. Tak to je moc pěkné a hlavně originální. :)

      Vymazat
  2. Nádherné věci jsi vyrobila a pak od Danfinky dostala! Povedený swap.

    Myslím na Tebe Míšo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme Lucíšku! Už už chystám článek o swapu od tebe, doufám, že zítra!:) Miluju ty naše povedené balíčky, to jsou ty spřízněné duše!:D

      Vymazat
  3. Bylo mi radostí :-) Byl to jeden z nejosobnějších swapů, co jsem kdy dělala. Děkuji, že jsem ho mohla uskutečnit právě s tebou. Děkuji, že tě tam, kdes v dáli mám ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to z něj poznat, proto mě tak oslovil a dojal! To umíš jen ty má Milá!:) Děkuji, že se máme navzájem!:)

      Vymazat