úterý 27. září 2016

První a jediný kosmetický swap

Po velmi dlouhé době jsem opět spáchala další swap. Tentokrát to nebylo přes swaplace, ale s Lucinkou z blogu LSG jsme se domluvily "bokem". Domluvily jsme se na kosmetickém swapu. Byl to můj první kosmetický a jeho téma bylo - Swap pozdního léta. 
Od Lucinky mi swap přišel v úžasném balícím papíru, který jsem si nechala a určitě jej na něco použiju. Velmi mě pobavily myši, ale také žáby:) Lucinka ví, čím mě potěšit!
Balíčky byly krásně zabalené a u každého bylo číslo. Na seznamu pak bylo napsané, co jaký dárek je a popřípadě jak jej použít.
První balíček, který jsem si rozbalila skrýval princeznovskou pomádu na rty. Ta mě pobavila. Pomád, lesků a věcí na rty není nikdy dost.
Kokosový kouzelný kelímek krásně voněl, škoda, že mám na kokos alergii a můžu ho používat jen minimálně a hlavně daleko od pusy:)
Avon tužka na oči byla super, ale velmi rychle vyschla. Jak je to možné, že mi tyhle tužky přestanou tak po týdnu, dvou úplně malovat?
Lesk na rty a řasenka značky Freedom byly také příjemným překvapením. Řasenka krásně natáčela řasy, ale opět už ji mám vymalovanou. Vlastně řasenka a něco na rty je snad jediné malovátko, které používám.
Dále jsem si rozbalila sprchový gel. Tahle ovocná značka Dermacolu je super. Jahoda voní opravdu hodně a ještě dlouho na těle.
Čoko sprchový gel už jsem v jednom swapu dostala. Tento putoval dál. Čokoládu mám sice ráda, ale tento sprcháč mi nějak nesedl.
Zato krásnou kolekcí byla tato květinová limitka. Velmi zajímavá a neobvyklá vůně.
Od Lucinky jsem si rozbalila také parfémek. Tyto se mi doma sešly dva, tak jeden putoval k sestře. Vůně je sladká, trochu mystická a zajímavá. Znovu si jej ale už nepořídím a bude se držet mé milované Fergie a parfému Outspoken.
Lucinka přibalila i nějaké mlsky, které mě potěšily a pobavily.
A zajímavým dárkem byla i tato sklenice. Zatím ji mám jako ozdobu a ještě jsem ji nepoužila. Myslím, že už jsem celkem známá tím, že věci používám obecně jinak než se mají používat. Jsem prostě rebel!
Myslím, že se nám swap s vůní pozdního léta povedl. Na to, co jsem Lucince poslala já, se můžete podívat - ZDE! Za tento první kosmetický swap dávám 10 z 10 bodů a velkou pusu k tomu! Na kosmetiku jsem vcelku nenáročná, většinou toho nemám moc vyzkoušeného a tak mě většina věcí překvapí a potěší! Děkuji Lucí a těším se, jestli ještě někdy uděláme nějaký další swap!
Jak se vám líbí tento kosmetický balíček? Co byste poslali nebo chtěli dostat vy?

Chvilku za holku

3 komentáře:

  1. Mi, nevím jak tužky skladuješ, myslík tím ukládáš...nastojato, krytem nahoru je to špatně, opravdu rychle pak vysychá. Lepší je naležato a ideál krytem, špičkou dolů.
    Podobné je to i třeba i fixovek, propisek apod....vždy ukládat do stojánků, kelímků krytem dolů. Je to nezvyklé, ale vydrží tak o hodně déle :-)
    Jinak swap je moc hezký, povedl se vám :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak díky tobě jsem teď otočila všechny Stabilo Point :D

      Vymazat
    2. Néé, já je skladuji dobře, abych viděla, jaké jsou barvy a stejně vysychají:)

      Vymazat