úterý 13. září 2016

Překvapení pro naše drahé polovičky

Rozhodla jsem se, že nebudu swapovat jen pro sebe, ale potěším také své blízké. A tak jsem se přihlásila na swap Natce78. Název jejího swapu zněl - Swap pro naše drahé polovičky a v popisu swapu bylo stručně, ale výstižně napsáno - což takhle udělat radost svým polovičkám a poslat si navzájem věcičky, které mají rádi?:)
Velmi mě pobavilo, že máme partnery se stejným jménem a navíc si mě Natka vybrala i podle toho, že u mě na blogu objevila swapování. Nejdřív jsem si myslela, že to pro mě nebude nic těžkého, ale byl to můj první swap pro muže a docela jsem se zapotila. Navíc stejně jako můj muž je Natčin trošku konzervativní, nenáročný, domácí kutil, má rád válečné téma a taky les, přírodu a pohodu. Nakonec jsem balíček přece jen vymyslela a k tomuto milému páru putoval balíček s dobrotami, několika druhy piva, pivním pásem, křesadlem do lesa, tužek ve tvaru nářadí, vtipného pětitisícového bloku, mini salámkem a replikami zbraní z Army shopu. Nechyběla dobrota a film pro Natku a snad se balík líbil!
Já, tedy muž jsme si rozbalily vcelku velký a těžký balík. V něm byl například los, který jsme bohužel nevyhráli, tak třeba příště. 
 Úžasným a roztomilým dárkem bylo mimoní razítko. Muž si ho hned odnesl k sobě do pracovny a přemýšlel, že by nejraději razítkoval i pracovní a úřední papíry.
 Zkrátka nepřišel ani Kiwík. Z kapsičky byl absolutně nadšený a hned se do ní pustil!
 Já jsem v balíčku našla roztomilý soví bloček, kolíček se sovou a sypanou kávu. Velmi mě potěšilo, že jsem v balíku pro někoho jiného našla i něco pro sebe. Nejlepší jsou dárky, které člověk nečeká!
 Dále si muž rozbalil tyto cookies sušenky. U něj trefa do černého - brusinky totiž miluje. Mě přišla ta jedna sušenka, kterou jsem zkusila opravdu hodně sladká, karamelová a nepříjemně se mi lepila na zuby, tak jsem muži aspoň neujídala.
 Zato pivko jsme si dali napůl. Pěkně po nedělním obědě a pak nohy nahoru. Za nás oba super!
 Tato čokoláda s velkými kousky ořechů byla výborná. Opět než jsem stačila ochutnat alespoň jeden pásek, tak byla celá pryč. Asi máme doma skřítky, kteří nám tu pomáhají jíst dobroty:)
 Krásným dárkem, ze kterého byl muž nadšený byly tyto karty s motorkami. On jako zarytý motorkář ocení všechno, co se jakýmkoliv způsobem dotýká těchto "pekelných" strojů:D
 Příjemným dárkem byla také knížka. Téma zajímavé a muž říkal, že knihu přečte, no jsem zvědavá, protože většinou čte trošku jiný, i když taky mírně tajemný žánr. Například Teslu, Zbraně, Vojenské postupy a podobně:)
 Tajná bílá krabička ukrývala další dobroty, která nás potěšili a také rozesmály. Třeba taková nálož nuget - muž byl štěstím bez sebe!:D Mám pocit, že jídlo u něj vždycky zabere, jen to na něm není vůbec vidět.
 A vtipnou a zábavnou součástí balíčku byly tyto hádanky a hry. U nich jsme se opravdu nasmáli a pobavili.
 Natce dávám za tento swap pro naše blízké 10 z 10 bodů a jsem moc ráda, že se jí naprosto povedlo potěšit mého muže. Jsem ráda, že jsem mohla konečně udělat swap taky pro někoho jiného než pro sebe a těším se, zda se třeba setkáme u dalšího balíčkování. Děkujeme! Haf - Kiwi děkuje taky!:)
Jak se vám líbí tento swap pro muže? Co byste svému muži chtěli dopřát vy a co byste naopak poslali?

Přející
smějící


6 komentářů:

  1. Ahoj Michelle, jsem ráda, že býl tvůj muž potěšen :-). To je pro mě pravý důvod swapování-dělat jiným radost. Jen ty trubičky nejsou káva, ale čaj, který se dá do hrnečku a přímo zalije vodou :-D.
    Přeji krásný den, Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahaa, už jsem na to taky došla, že to není káva:) To je super nápad na čaj:)

      Vymazat
  2. Výborný nápad, potešiť aj svoje polovičky takouto formou! :) Oba balíčky sa mi veľmi páčia! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Bezva swapy..oba. Ty motorkářské karty jsou skvělé!!! A těch dobrot :-) Kruci, mám úplně stejné chutě, jako tvůj muž, bohužel je to na mě vidět :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš a ještě jsme si s těmi kartami ani nehráli:) Heh, on pořád tvrdí, že je to na něm taky vidět, ale já nic nevidím:D

      Vymazat