sobota 17. září 2016

16 otázek, které jsou citlivé, zvláštní i šílené

Další dotazník? Proč ne! Tentokrát o věcech citlivých, občas zvláštních, ale hlavně originálních a zase vyprávějící pohádku jednoho života. A pak zazvonil zvonec a dotazník si můžete vyplnit taky. Budu jen a jen ráda!
1) Umíš něco zvláštního se svým tělem?
To je tak vtipná otázka, že jsem ji sem nemohla nedat. Haha, zvláštní věci s tělem? Umím třeba chodit, dokonce i plavat, sedět, ležet. Pak taky udělat kotrmelec, hvězdici, dřív jsem uměla i roznožku, teď jsem to dlouho nezkoušela. Umím se nohou poškrábat za uchem a taky prohnout nohy tak, že to vypadá, jako bych je měla naopak. Je to dost zvláštní?

2) Jakým směrem stojíš ve sprše?
Vždycky stojím zády ke zdi a čelem ze sprchy ven nebo ke dveřím. Mám tak větší pocit bezpečí a nikdy bych se neotočila naopak. Myslím, že za to může přemíra hororů a vražd ve sprše.

3) Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní?
No jsem nervózní! Dobře, teď opravdu. Když jsem nervózní, tak mi tluče srdce, mám mravenčení v břichu a je mi špatně, horko a šíleně. Takže většinou si musím rychle začít něco číst a hned to přejde. Písmenka, slova, věty - to mě vždy uklidní!

4) Jaká je tvoje tajná zbraň, jak být přitažlivá pro lidi?
Popravdě nic z toho co dělám a jak se chovám neplánuji. Snažím se být tedy přirozená a nechávám se lidmi překvapit. Z tajných zbraní mám pak snad jen luk, katanu a podobné:)

5) Co romantického a ztřeštěného bys chtěla zažít?
Cestu do vesmíru? Tak dobře, zpátky na zem. Mám pocit, že ve svém životě zažívám dost romantických a ztřeštěných věcí, takže se spokojím s tím, když to takhle bude dál pokračovat.

6) Jaký máš názor na tanec?
Tanec naprosto miluju. Je mi docela líto, že už nějakou dobu netančím. Ráda bych to zase napravila a tančila pravidelně, a tak si hraju s myšlenkou, jak, kde a co. Tanec a hudba mým životem úzce prostupuje a mám pocit, že jsou mou součástí. Snad tedy brzy začnu zase tančit...
7) Jak poznáš a projevuje se u tebe, že jsi zamilovaná?
Myslím, že jsem to viděla v seriálu Simpsonovi, ale tam to platilo, jak se lidi chovají, když jsou v šoku a něco se jim stane. Byl tam údiv, popření, vztek a smíření. Takhle nějak je to i u mě. Zamilovanost mi absolutně gumuje myšlení, přestávám fungovat, běžné činnosti dělám na autopilota a žiju minimálně metr nad zemí. Ach, jak pak bolí ty pády zpátky na zem!:)

8) Jak si představuješ ideální večer jako z filmu?
Zůstaneme u té romantiky? Příjemná hudba, tanec, dobré a lehké jídlo, ovoce nebo rozpuštěná čokoláda, dobré pití, šampus s jahodami, příjemná atmosféra, přítmí, svíčky, horská chata, krb, soukromá vířivka, klavír...no jsem holka nenáročná!:D

9) Usnula jsi někdy tam, kde jsi neměla? A kde?
Jednou jsem usnula na prohlídce elektrárny Temelín, to ještě byla legrace. Pak jsem taky usnula u kamaráda na zemi, když jsme se jako celá parta vrátili z plesu. Měla jsem tenkrát červenou sukni a byla schoulená v klubíčku. Nějakou dobu mi pak říkali Maková panenka. Musela jsem být ale tuze roztomilá!:)

10) Kdybys měla hrát ve filmu, jakou roli bys chtěla?
Těch rolí je asi víc. Byla bych ráda čarodějka, víla, vodní panna, lučištnice, ďáblice nebo taky lékařka. Vlastně jsem popsala všechny své tužby a sny. Pak taky to, co doopravdy jsem, haha - lékařka?:)
  
11) Čím si myslíš, že štveš své lidi v okolí?
Věřím, že je takových věcí opravdu hodně. Tím, že jsem roztěkaná, rozlítaná, občas nestíhám vůbec nic, občas stíhám všechno a ještě víc. Říkám lidem, co si myslím a co cítím. Hodně mluvím, ale snažím se, aby ta slova a věty dávaly smysl. Jsem neuvěřitelně zvědavá, na spoustu věcí se ptám, chci všechno zažít, vidět, pochopit. Jsem vlastně takový malý uzlíček šíleností.

12) Čím myslíš, že přitahuješ muže?
Právě tou šíleností?:) Já nevím, někteří mi řeknou, že očima, pohledem, výrazem, tím, že jsem jiná? Měla bych se ve svém okolí pár mužů zeptat a možná bych se divila, co by mi řekli:)
13) Jakou část svého těla máš nejraději a proč?
Chtěla bych se mít ráda celá, občas se mi to daří, občas pak míň. Ale mám ráda své vlasy, oči, nevadí mi můj nos ani uši a rty. Takže hlava je docela v pohodě. A tady bych asi skončila:) Samozřejmě jsem nespokojená s dalším milionem věcí, snažím se na tom pracovat, ale je to všechno běh na delší trať. Hlavně, že běžím, ne?

14) Je něco zvláštního na lidech, co máš ráda?
Mám na lidech ráda, když projevují emoce. Mám ráda skromnost, lidskost a pokoru. Zároveň mě však zaujme určitá tajemnost, odstup a zvláštnosti, které daného člověka dělají individualitou. Mám ráda lidi s něžnými a malými nedostatky.

15) Máš nějaké tři scény z filmu, které miluješ a mohla bys je vidět milionkrát?
Myslím, že takových scén je u mě víc než tři, například film Gladiátor, jak Russel kráčí po poli, hraje tam krásná píseň a on hladí obilí, pak film Hříšný tanec, Bejby nebude sedět v koutě, film Pretty woman, ale na rty se nelíbám, ha! A spoustu dalších emočních, dojemných, romantických, přitažlivých, šokujících a všech možných i nemožných scén!:)

16) Kdyby ses mohla ve svém životě někam vrátit a prožít to znovu, co by to bylo?
Takových okamžiků je taky dost. Když jsem byla malá a děda mě houpal na kolenou a zpíval mi Houpy hou...ten pocit, když jsem odmaturovala, první polibek, první láska a všechny ty chvíle naivních představ a faantazií, když jsem se dostala na vysokou, první práce, první bydlení o samotě, pár nocí pod hvězdami, setkání s některými lidmi a spoustu dalších. Doufám, že tak úžasné zážitky, které jsem prožila mě čekají i v budoucnosti:)

Jak se vám líbí tento dotazník, který dá opět nahlídnout pod soukromou pokličku jednoho života? Napište mi, jaké chvíle byste chtěli prožít ještě jednou a jaké scény ve filmu máte nejraději.
V županu ze slov









2 komentáře:

  1. Díky za inspiraci :-) http://danfinka.blogspot.cz/2016/09/sonda-pod-kuzi.html
    V těch červených šatech si kočka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já děkuji za vyplnění, opět jsi mě příjemně překvapila:) Děkujííí, no jo to byla má taneční éra:)

    OdpovědětVymazat