středa 17. srpna 2016

Vyhlášení soutěže Letní dech

Nějak poslední dobou nestíhám, srpen je opravdu kritický. Kromě toho, že neustále pracuji a píšu články, texty a dodělávám školu, tak si občas stihnu jít zastřílet lukem nebo si jít zaběhat. Dokonce jsem nestihla soutěž vylosovat ani v pondělí. 
Lístky jsem měla připravené, ale losovala jsem až dnes ráno v posteli. Nejvíc se to líbilo Kiwimu, který se celou dobu válel po lístkách i po dece. Tak jsem jej musela mírně odsunout a pustit se do toho.
Do soutěže se přihlásily samé milé dámy a napsaly mi úžasné zprávy o tom, jak si užívají prázdniny. Jsem za to moc ráda a spoustu z toho mě namotivovalo taky něco příjemnějšího dělat!:) Děkuji!
Pak už jsem jen všechny kartičky zamíchala a znovu nějak rozložila. Zavřela jsem oči a jednu kartičku otočila.
A výherkyní soutěže Letní dech se stává Vajdédlka!:) Adélko, kdyžtak se mi prosím ozvi na mail, ať se domluvíme co a jak.
Děkuji milí, že jste se zúčastnili a zase třeba někdy příště. Žeby brzo?:)

Soutěžkomilka

3 komentáře: