neděle 28. srpna 2016

Swap - Dopis mému já

Po dlouhé době jsem opět vyhlásila swap, tentokrát swap zajímavého tématu a nízkého rozpočtu. Takové swapy mám moc ráda! Téma znělo - Dopis mému já. A v popisu bylo: "Napadlo vás napsat někdy dopis svému mladšímu nebo staršímu já? Co byste mu poradili, co byste mu sdělili a co jej nechali prožít? Co byste mu do dopisu přibalili? Mapu, kompas, šperk nebo něco jiného? Pojďme si vyměnit tento dopis jako takovou malou psychologickou hru a možná jako bonus získáme jedná v druhé i kamarádku. Třeba se tomuto dopisu a možná i těm našim dalším po letech zasmějeme a připomeneme si je!"
Na swap se mi přihlásila Bohunka se kterou už máme několik swapů za sebou. Já jsem Bohunce posílala malý balíček, tedy obálku. V ní byl dopis mému staršímu já, pojala jsem ho jako takové shrnutí dalších patnácti let, které mám před sebou. Popsala jsem to, co bych chtěla, aby se mi povedlo a aby bylo. Bylo to velmi zajímavé a hodně mě to bavilo. Do balíčku jsem přibalila výherní čísla do Sportky, pírko na létací kouzla, fotku mého oblíbeného místa, abych na něj nezapomněla a také brožurku, jak se dožít stovky!:)

Bohunka mi opět poslala místo dopisu spíš balík!:) Ach jo, tolik věcí!:D Potěšily mě tři dopisy. Jeden pro mě, jeden staršímu já a jeden mladšímu já. Dopisy byly velmi zajímavé a dozvěděla jsem se o Bohunce opět něco nového. 
V balíčku jsem našla také červenou rtěnku. Ta patří ke každé ženě, škoda jen, že tato moc nemaluje a tak je spíš jako pomáda na rty:)
Himalájská sůl byla také zajímavou součástí. Sůl nad zlato?:)
Zdravá strava je super! Semínka už máme snědené a moc jsme si pochutnaly! Mé starší já by si mělo vzít příklad!
Deník mě opravdu moc potěšil. Je s nádherným vzorem motýlů a už se těším, co do něj budu psát.
Tento swap s Bohunkou byl velmi zajímavý a moc se mi líbil. Určitě dávám 10 z 10 bodů. Potěšilo mě, jaké věci Bohunka přibalila a jak je popsala. Moc se mi líbily její dopisy a klidně bych si přečetla i víc, protože mladší a starší já si zaslouží, aby jsme na ně nezapomněli a abychom se na ně těšili.
Jak se vám líbí tento swap? Co byste svému mladšímu nebo staršímu já vzkázali vy?

Zatím střední já

Žádné komentáře:

Okomentovat