středa 10. srpna 2016

Rozmarné léto

Víte, co je někdy naprosto úžasné? Dát si pohov od počítače a všech technických vymožeností. O víkendu se mi to podařilo skvěle a další dny jsem na počítači jen pracovala, žádný internet!:) A opravdu musím říct, že jsem si skvěle odpočinula. Někdy je opravdu potřeba více žít než psát, a tak teď jen poslední týden v obrazech. 
Opět jsme začali s Kiwoušem běhat a ta příroda kolem je čím dál krásnější.

Od milé Dani mi přišel úžasný balíček plný knih. Moc děkuji a jsem nadšená!
Od Hanči mi pak přišel duševní balíček, kde jsem našla nádherné věcičky, některé dokonce až z Bali:) Moc, moc děkuji!

Poprvé jsem si toto léto roztáhla deku na trávu a užila si takový malý a milý piknink!


Konečně jsem zase pekla domácí bulky na hamburgery a pak připravila pravý amerikáno oběd:D
 Víkend jsme si užili na střelnici ve Znojmě. To bylo super. A ty střelecké stage byly opravdu originální.

Na začátku týdne jsem náročný pracovní týden začala s milou kamarádkou Mišulkou na snídani ve městě. Děkuji za úžasný zážitek:)

Co nového jste zažili a podnikli vy? Jak trávíte posledních pár týdnů prázdnin a léta?

S příjemnou náladou


3 komentáře:

  1. Deku v trávě ti závidím, letos jsem ještě neměla (a pochybuji, že bude. Knižní balíček určitě zopakuji, a navíc dostaneš knížku do každého swapu :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem o víkendu vyměňovala své albánské čajové úlovky s kamarádkami sběratelkami a byla jsem s mámou na procházce na Vyšehradě. V úterý jsem strávila 10 hodin na poradě, dneska odpoledne příjemnou hodinku s kamarádem v pěkné kavárně (měli moc dobrý čokoládový cheesecake) a v podvečer zas po dlouhé době hodinku v posilovně.
    Zbytek léta bude převážně pracovní (až na víkendy) - dovolenou už mám skoro fuč (Broumov, chalupa, Albánie ...). Možná ještě nějaký prodloužený víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Michelle, to je taková krása. Kochala jsem se tvým článkem jako o život ;) a vzbudila jsi ve mně neodolatelnou touhu sbalit dobroty, deku a trochu si "zapřírodnit".
    PS: moc hezký blog ♥

    OdpovědětVymazat