středa 17. srpna 2016

Nový swap - Knižní absťák

Na knižní swap jsem se těšila už dlouho. Vymyslela jsem ho já a v jeho popisu znělo: "Mám knižní abstinenční příznaky - aneb nemám co číst! Pošleme si nálož knih, které máme rádi, které se nám líbí, které doporučujeme. Můžou být přečtené, z druhé ruky, z antikvariátu a klidně z levných knih nebo jiného levného obchodu. Zkusme, co nejvíc knih za co nejmíň. Může to být poezie, encyklopedie, alternativa, ale také záhady, beletrie nebo třeba zajímavé pohádky. Jdeme oslavit knihomolství a užít si pohodové léto s knihou?:)"
Na tento swap se mi přihlásila Vajdélka. Byla jsem ráda, že opět vyzkouším swap s někým novým. Já jsem Vajdélce poslala jen samé knížky, některé z antikvariátu, hlavně ty o přírodě, lese a myslivost, další pak trochu červené knihovny, kterou Vajdélka chtěla. No a sem tam nějaké povídky, zajímavé knihy, které se mi líbily a jako bonus jsem poslala bonbony. Fotku přiložím, až mi ji Adélka pošle.

Já jsem ve swapu našla množství knížek, ke každé dopísek a jednu věc, která vystihuje příběh knihy. Nádherná vyrobená svíčka je dokonce oboustranná.
Zajímavé ovocné čajíky, které si nechávám na zimu se mi taky líbily.
Doma vyrobená kosmetika mě potěšila opravdu hodně. Tento balzám na rty je naprosto dokonalý! 
Na šumivou bombičku do vany se těším, vanilku já můžu. Zatím si ji nechávám pro zvláštní příležitost.
Naprosto úžasným dárkem je tato knížečka na mobil nebo na klíče. Já přemýšlím, že ji budu nosit na krku, jen si prodloužím šňůrku:)
Domácí sůl do koupele se u mě taky neztratí. Já a vana se totiž opravdu milujeme!
Pohankové křupky jsme už jednou měli a nebyly špatné. Tyto česnekové já teda nejím, protože česnek a my upíři se nemusíme, ale naštěstí mám doma strávníky, kterým chutná snad všechno:)
A teď už ke knížkám. Na tuto knížku se docela těším, doufám, že nebude příliš krvavá, mám totiž ráda upíry, ale hlavně z toho historického a psychologického hlediska.
Úžasná kniha s ještě úžasnější záložkou. To se opravdu povedlo. Styl této poezie je mi velmi blízký a jsem nadšená.
Na tuto knížku jsem zvědavá a brzy se ji chystám číst. Doufám, že nebude moc scifi a napínavá jen tak nějak pochopitelně. Ale zatím se mi její popis jeví jako zajímavý. Opět super záložka!
Na knihu o Zlatníkově tajemství se těším moc! Tuto asi začnu číst co nejdříve! Jakmile je v knize něco o tajemství, tajemnu a nadpřirozenu - tak neváhám a čtu!
Tato kniha mě rozesmála. Je to totiž má oblíbená a milovaná. Doma už ji mám, četla jsem ji snad stokrát a tak k někomu poputuje, ale výběr úžasný! Dokonce mám doma i stejně nabarvený globus jako je v knize! Záložka naprosto bombastická!
A poslední knihou je Bouře. Mám bouřky moc ráda a tak jsem zvědavá, jak mi sedne tento napínavý a trošku katastrofický scénář.
Děkuji Adélce za krásný, propracovaný a promyšlený balíček plný knih i dalších věcí. Dávám jí 10 z 10 bodů a k tomu ještě jednou opravdu moc velké poděkování. Až jsem se zastyděla, že já jsem posílala jen knížky. Adélka si s balíčkem vyhrála a je radost s ní swapovat!:)
Jak se vám líbí tento náš knižní swap? Jakou knihu byste chtěli vy? Máte také někdy absťák po knihách?

Absolutně překvapená

4 komentáře:

  1. Dokonalý swap. Adélka prostě umí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný swap se spoustou překvapení :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super swap, určitě ti musel udělat obrovskou radost :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  4. Výborný nápad :-) Ty přídavné věci ke knihám jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat