středa 3. srpna 2016

Co dát muži k narozeninám

Konec července se u nás vždy nese v duchu slavení. Na konci měsíce má narozeniny můj muž a tak nás vždy čeká velká, letní a prázdninová oslava. Tentokrát neměla oslava žádné téma. Byl to prostě mix her, dárků i jídla. Moc mě potěšily ubrousky od milé Katušky, hned jsem je prostřela ke stolu:)
Na jídlo jsem jako obvykle chystala chlebíčky. Já osobně sním za celé narozeniny tak jeden nebo dva. Tady je to asi jiný kraj, jiný mrav a chlebíčky tu mají nejraději.  No a tak jsem donucena pořád je chystat a dělat. Samozřejmě, že jich nedělám stovky, ale dva tři talířky a pak i ostatní dobroty.
Tyto narozeniny byla na chlebíčkách hermelínová a česneková pomazánka. K pití jsem připravila míchané drinky, konečně jsem vyzkoušela pistáciový Monin sirup a musím říct, že je opravdu hodně pistáciový a hodně sladký. Opravdu jej stačí kapka:)

Co se týče jiných dobrot, tak jsme měli mírně zdravou vlnu. Brambůrky jsem servírovala zeleninové. Nejdříve se na ně hosti netvářili, poté zmizely z talířku rychlostí blesku. Také jsem dala na misku marshmallow banánky, které mi poslala Míša a musím říct, že za mě tedy rozhodně ne. Ostatním chutnalo, ale já nedojela ani jeden. Uprostřed je čokoláda, která vytéká a celé je to hrozně sladké, ulepené a mírně karamelové.
Tento rok si muž přál osvěžující a letní dort. Škoda, že nemám jeho fotku ve světle a celého, nakrojili a jedli jsme ho asi moc rychle.
Ale je to něco na způsob jahodové charlotty. Dole je piškotové těsto s mandlovým aroma. Krém je z mascarpone, zakysanky a šlehačky. Do toho vmíchané kousky jahod. Nahoře pak jahody na plátky a zalité červenou želatinou. Fůůj, tolik chemie!:D No a dokola cukrářské piškoty. Chutná a rychlá dobrota.
Dárky se u nás na narozeniny nikdy nedávají jen tak. Většinou jsou nějak schované, hledají se po pokoji nebo třeba v lese. Je to větší legrace a zároveň příjemné zpestření a napínavá hra. Na každém dárku měl muž hádanku a nemohl si jej rozbalit, dokud hádanku neuhodl. 
A co tedy dostal? Sehnala jsem mu krásný hrníček, který má místo ouška repliku zbraně. Vtipný a zajímavý nápad, mého muže dárek potěšil. Dalším dárkem byla pohádka, kterou máme ještě číst. Super byly i hlavolamy, které nás pak trápily celý večer. Dárek, který vypadá jako dětské počítadlo je masážní přístroj na nohy, ten je opravdu úžasný a používám ho ji já. Jako dárek dostal muž i tričko s Mimoněm, slušivou mikinu a knihy. Je úžasné naučit někoho pravidelně číst. 
Na stíracím lose pak samozřejmě zase vyhrál. Já mám na ty losy opravdu štěstí. Vrátím se k těm knížkám - konečně jsem doplnila sbírku knih o Nikolu Teslovi a nadšení bylo veliké. Větším dárkem pak byl polstrovaný kufr na zbraň, který hned o víkendu otestujeme na střelnici. No a nesměly chybět ani dobroty - krabice plná jídla, kino košík s popcornem a filmy, milka set a balení kinder vajíček s auty.

Myslím, že se tyto narozeniny opravdu povedly a užili jsme si je. A navíc jsem měla tolik nápadů na dárky. Posléze ještě musíme uplatnit kupon na sushi a budeme spokojení.

Co dáváte svému muži vy? Co jej nejvíc potěší? A jaké dárky dává on vám?

Dárkyně

7 komentářů:

  1. Neskutečně zbytečný článek o ničem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo nektere clanky uz takove jsou:) nastesti ctenari nejsou nuceni je cist:D

      Vymazat
  2. Tak to musely být skvělé narozeniny :-) Můžu jen závidět a to hlavně ten styl /u nás jsou snad všeci konzervy/ A ten hrnek vypadá hodně zajímavě !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, byly super:) Já jsem ráda, že máme narozeniny akční, ale někdy je to i dost náročné, a to jak na přípravu, tak na následný úklid:) Ten hrnek je i s tou půlkou pistole celý keramický a je fakt pohodlný a super!:)

      Vymazat
  3. Jo jo, ty banánky jsou pořádná prasárnička :-) Taky jsou na zahnání sladké chtě, jeden a máš na týden útrum. Já chlebíčky miluji, dělám je takové načančané, i když se stejně sní hned. Hezká oslava to musela být, hlavně že je manžel spokojený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou fakt šílené! Já už nikdy víc!:D Jéé, ukaž mi jaké děláš chlebíčky, já to vždy jen naplácám a moc si s tím na tyhle domácí oslavy nehraju:) Všichni jsme byli spokojení:)

      Vymazat
  4. Napriek tomu,že nemám muža mám najlepšieho kamaráta s ktorým si dávame darčeky. Zo začiatku som s tým mala problém, no teraz po čase som prišla na to, že je veľmi rád sentimentálny a chce darček, ktorý mu dá najavo ako si ho vážim. Ja som zas troška iná :D Takže vždy sa veľmi smejem keď ideme na dovolenku a on mi prinesie štamprlík (zbieram aj keď nepijem) a ja jemu čokoládu s nápisom úžasný chlap :D Ešte aj pri gratulácií k ukončeniu štúdia som mu negratulovala obyčajnou pohľadnicou s nápisom k ukončeniu štúdia ale s nápisom úžasnému mužovi :D :D :D Do telefónu mi povedal, že mám byť originálna, tak čo iné vymyslieť :) A predsa, keď doštudoval tak je fakt úžasný :)

    OdpovědětVymazat