úterý 2. srpna 2016

Červenec v obrazech

Polovina prázdnin za námi a polovina před námi. Uteklo to jako voda, ale zážitků máme spoustu. Mrkněte se, jak jsme si užívali červenec a co všechno jsme stihli podniknout. Doufám, že v srpnu toho stihneme ještě víc a přibude nějaká kultura, tajemno a akce, protože červenec se nesl v přírodním, tvořivém a trošku alternativních duchu.
První prázdninový víkend jsme si zajeli se sestřičkou k moři. Byl to zážitek, který už jsem vstřebala a teď se tomu naštěstí jen smějeme. Rozhodně to bylo dobrodružství a něco, na co jen tak nezapomeneme!
Spoustu času jsme strávili také na zahradě, za což jsem moc ráda. Doladili jsme zatím malý domeček, umístili 7 trpaslíků, pokusili se opět něco vypěstovat a hlavně fotili, smáli se, slavili, grilovali a také odpočívali a četli si.
Co se týče práce na zahradě, tak v létě se toho opravdu moc dělat nedá. I když s kosou už si tykám a plení záhonů mi taky až tak velký problém nedělá. Doufám, že brzy mákneme i na domečku.
Červenec byl také měsícem čtení, nejenže se mi doma sešlo několik nových a krásných knih, ale také jsem dočetla i některé resty. Mimo to jsem malovala, psala články do práce, dodělávala bakalářku a přitom všem měla nohy nahoře a pohodovou náladu.
Jídlo samozřejmě nesmí chybět! Většinu mých jídel zastoupil meloun, na kterém pořád ještě ujíždím. Kromě melounu jsme si dopřávali hlavně saláty, vegetariánské dobroty a na narozeninových oslavách jsme si vychutnali i nějakou tu dobrotu. V červenci jsme také docela dost grilovali a kromě masa, sýrů a zeleniny jsem měla i své první prázdninové špekáčky!
Kiwin si užívá, že je pořád někdo doma a je poslední dobou hrozně rozmazlený. Každý den si zvykl chodit na procházku, kde jej pouštíme vyběhat a on se kamarádí i s ostatními psíky. Jak jeden den nejdeme, tak máme doma nezvládnutelné a ukňourané psí dítě!:)
Výletů do přírody bylo v červenci také dost. Navštívili jsme Boskovice, Nivu, Újezd u Brna, Rosice, Zbýšov, Vranov a spoustu dalších měst a vesnic v okolí. 
Nechyběli ani červencové nákupy. Pořídila jsem si slaměný klobouk, který snad brzy otestuju v moři. Od maminky jsem dostala úžasné letní žabky a prochodila jsem své nové balerínky. Koupila jsem si taky plesové šaty za směšnou cenu a můj muž mi sehnal kufřík plný vůní, který jsem si už nějakou dobu přála! Jsem nadšená!
První prázdninový měsíc se nesl také ve znamení střelnice, těch jsme navštívili opravdu několik! Za týden nás čeká další velký závod ve Znojmě. Jen přemýšlím, co budu celý víkend dělat, když si budu chtít od střelby odpočinout. Snad stihnu nějaké památky v okolí!
Mám radost, že jsme zažili i trochu tajemna a hlavně toulání po starých a zapomenutých místech. Kromě starých domů jsem objevila spoustu staré techniky, skrytých míst a velmi zajímavé atmosféry. A to noční toulání - to mám snad na létě úplně nejraději!
Letní dny jsem si zpříjemnila také malováním a s obrazy se roztrhl pytel. Vyzkoušela jsem automatickou malbu, dodělala ilustrace a brzy posílám knihu do tisku. Začala jsem malovat na látku a na hedvábí a hrozně mě to baví. Dětem kamarádky jsem pak ušila bílé medvídky a nechala je vymalovat si je fixami na textil - doporučuji jako letní zábavu pro děti!
Náš červenec byl tedy plný zážitků, akcí i hromadných aktivit. Chvilkami se mi zdá, že utekl až moc rychle, ale když si zase uvědomím, jak moc miluji podzim, tak už se na něj opravdu těším. Doufám, že ještě pár prázdninových dobrodružství do svých plánů zařadím a vám přeji to samé! Krásný a pohodový srpen!

Jaký byl váš červenec? Co jste zažili a co všechno jste podnikli?

První den srpnová



2 komentáře:

  1. Hezký červenec jste měli. Tak ať se vyvede i srpen podle představ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Vypadá to, že bude hodně, hodně pracovní. Ale možná i cestovní. Jsem zvědavá, jak se nám povede. Taky si ho užijte Stáni.

      Vymazat