středa 3. srpna 2016

14 otázek o neobyčejnostech a věcech, které byly poprvé

Opět je tu další dotazník s otázkami, které mě zaujaly. Dotazníky začínají být častou náplní mého blogu, stejně jako swapování, budu to muset trošku omezit. Alespoň však vidíte, co mě v poslední době baví. Baví vás tyto dotazníky taky?
Tentokrát jsou některé otázky trošku na tělo a jiné zase vzpomínací a dalo mi zabrat pátrání v paměti. Rozhodně jsem se však opět o sobě dozvěděla něco nového. Třeba to, že bych si měla uklidit v kabelce, začít jíst opravdu zdravě, a taky že bych měla opět někam vyrazit nahá! Haha, nebojte, to byl vtip!

1) Pět věcí, které máš vždy v tašce nebo v kabelce?
Jednou jsem počítala věci, které mám v kabelce a opravdu jsem jich tam měla 71!:) Mám tam totiž něco jako malou "kápézetku" a tam nosím třeba jehlu, šroubováček, pinzetu, náplast a různé další. K pěti věcem, které mám u sebe vždy patří žvýkačky, papír, tužka, peněženka a mobil. Nic originálního, že?

2) Jaký kousek oblečení nakupuješ nejvíc?
Chtěla bych nakupovat víc triček, mám jich fakt málo. Čeho mám ale spoustu jsou bundy, mikiny a svetry. A pořád pořizuji další. Mám asi mikinoúchylku:D

3) Jakou poslední věc si jedla?
Naposledy jsem měla na oběd brambory, kuřecí řízek a malé kukuřičky. Ještě teď jsem přejedená a to jsem měla malou a dětskou porci.

4) Máš nějaké denní rituály, které opakuješ?
Je asi zbytečné psát, že se denně češu, čistím si zuby, sprchuji se?:D Ale k těm zvláštnostech patří to, že denně si ráno po probuzení chvilku čtu, denně chodím s psíkem ven, téměř denně si koupím kousek melounu, denně si píšu seznam na aktuální den, co se vše musí a co chci stihnout...a spoustu dalšího.

5) Máš nějaký den v týdnu, kdy děláš pravidelnou činnost?
V zimě si každý pátek napustím vanu, pustím hudbu, vezmu knížku, vínko a dopřávám si vanový rituál. V létě to zanedbávám a jenom se sprchuji. V létě snad jedině každou sobotu jezdíme na střelnici nebo jedeme na zahradu. Taky v sobotu uklízím a v neděli si chystám věci do práce a plány na další týden.

6) Vyjmenuj tři místa, kde už si byla nahá?
Ve vaně, ve sprše a v posteli. Haha, to jsem to hezky obešla, co? Dobře, přidám netypická místa...v moři, v bazénu, ve staré továrně a v lese. Na vás už nechám, zda jsem se tam opalovala nebo třeba jen "strašila":D
7) Jak by ses jmenovala, kdyby tvé jméno bylo po tvé prababičce?
Mohla bych se jmenovat Božena nebo Josefa. Z druhé strany rodiny pak jména bohužel nevím.

8) Čeho ses nejvíc bála, když si byla malá?
Hrozně jsem se bála tmy, dnes tmu miluju. Pak jsem se bála i kostlivců, pak se to u mě vyvinulo v kreslení kostry a lásku k medicíně.

9) Jak vycházíš se svou první láskou?
Která láska je ta první? Ta ve školce, ta první ve škole, ta s polibkem nebo ta jiná? Se všemi svými bývalými láskami vycházím příjemně. Myslím, že k nikomu necítím zášť a nikdo mě nezklamal. Ta horší půlka jsem asi byla vždy já?:)

10) Pamatuješ si na svou první práci?
Má první práce byla asi brigáda v Kauflandu na kase. Pak jsem taky s kamarádkou prodávala časopis Lev. Byl to časopis plný křížovek a zajímavého počtení. Bohužel si jej všichni oslovení pletli s časopisem Leo a byla u toho docela legrace!

11) Je nějaký příjemný dopis, smska nebo mail, na který nezapomeneš?
Ano, pár takových mám. Dopis od bývalé lásky, smska od mého nejbližšího člověka, maily od kamaráda a spoustu dalších. Já slova miluji a opravdu si je užívám. Dopisy, psaní a tento druh komunikace mám opravdu ráda a často se ke starým věcem vracím. Nikdy také nezapomenu na smsku, kterou mi poslal jeden muž a přitom jsem mu své telefonní číslo řekla jen jednou a pak odešla. A vzápětí mi zapípala romantická básnička...takové věci mě vždy dostanou! No a básniček a vyznání od mého muže si cením neustále.

12) Napiš čtyři neobvyklá místa, kde si přespala.
V autě před obchodem, kde jsme ráno potřebovali být první. Ve stanu na jedné strašidelné zahradě, kde jsem spala místo na polštáři na pet láhvi. Venku v lese pod širákem a ve spacáku. No pak už asi samá obvyklá místa - na klubovně, v tělocvičně, ve vinném sklípku, v romantické chatě, ve srubu, v hotelu..a tak dál.

13) Kdybys měla rychle vyběhnout z domu se třemi věcmi, jaké by to byly? (nepočítají se lidi a zvířátka – ty jsou samozřejmostí)
Počítač - mám tam práci, rozepsané knihy a všechny fotky. Deníky - mám tam sny, přání, kouzla a důležité poznámky a zážitky. Dárky od blízkých - obrazy, šperky, dopisy..Kolik to bylo věcí? Tři nebo sto?:D

14) Představ si vanu plnou něčeho, v čem by ses chtěla vyloženě koupat?
Kdo řekne peníze je u mě nudný a předvídatelný:) Já říkám určitě a stoprocentně - čokoláda! A ven se prosím pěkně projím. A pak...prasknu!
Jak se vám tento dotazník líbí? Jaké neobyčejné věci jste zažili vy? A co věci, které jste zažili poprvé? Vyplňte si dotazník a do komentáře mi přidejte odkaz nebo mi alespoň řekněte nějakou příjemnou zprávu, dopis, esemesku nebo mail, který vás neskutečně potěšil a na který jen tak nezapomenete?

Stoprvá

1 komentář:

  1. Nejvíc mě zaujalo, že se z tvých strachů v dětství, staly v dospělosti záliby. Na rozdíl od tebe mám dost triček a mikiny snad jen dvě :-D A ta koupel v čokoládě...hm :-) ale kdo by se s tím pak myl :-D

    OdpovědětVymazat