sobota 9. července 2016

Vyzkoušejte dotazník Lásky

Vždyť to znáte ne? Láska je láska, když chodí kluci s klukama a holky s holkama, láska je tu s námi, tak buďme s ňou, lásko má já stůňů, svoji pýchu já jen hrál, lásko, zlatovlásko....a tak dál. Filmy, knihy, písničky všechno se točí kolem lásky. 
Pojďme se kolem ní otočit dnes i  my a opět si zodpovězme pár zajímavých otázek. Tentokrát jsou to otázky vymyšlené, některé z časopisů, jiné často slýchané od přátel nebo od rodiny. Nad ostatními se člověk občas zamyslí sám nebo mu je položí protějšek nebo třeba i bývalý partner.

Tak hurá na to! S kůži na trh a vesele do naha!:D

1) Co vás jako první napadne, když se řekne láska?
Popravdě jsem u této otázky musela přemýšlet víc než jsem čekala. Láska je pro mě touha. Něco vysněného, vcelku imaginárního a občas nedostižitelného. Myslím si, že láska je občas neuchopitelná, občas pekelně bolí, ale stejně je to něco, za čím jdeme celý život...

2) Věříte v lásku na první pohled?
Ano i ne. Láska na první pohled je spíše o sympatiích. Rozhodně se mi protějšek musí líbit hned, nechci si na něj zvykat a ani se učit mít jej ráda. Musí to být někdo, kdo se líbí třeba jen mě a já ho vidím těma "zamilovanýma" očima. Říká se, že člověk pozná do 3 vteřin, zda je mu někdo sympatický, takže MRK!:D

3) Věříte v lásku na celý život?

Popravdě nevěřím, i když bych chtěla. V ideálním případě bych si našla jednoho partnera. Já bych byla jeho první dívka, on můj první muž a zůstali bychom spolu napořád. Jako stařenka se stařečkem bychom se ještě vodili za ruce...no jo, to už jsem nějak prošvihla:)

4) Jací se vám líbí muži?
Líbí se mi chlapi. Žádní klučíci, tencí a nevousatí. Miluji vousy, rozcuchané vlasy, klidně i delší nebo třeba podholený culík, to fakt můžu:) Líbí se mi ramenatí muži, klidně s trošku bříškem. Takový typ muže dřevorubce:D Hahaha!

5) Co vás na mužích první zaujme?
Určitě úsměv, oči a jeho styl chůze, mluvení, vyzařování. Pak samozřejmě zadek, co si budem nalhávat:D No a často zkoumám také ruce. Z povahy pak to, jak umí být vtipný, jestli se s ním dá mluvit o všem a jestli nemá příliš radikální nebo opačné názory než já.

6) Vy a vaše první láska?
Pamatuji si na první pusu, která byla pro mě šokem. Myslela jsem, že to bude jako ve filmu, kde bude hrát hudba, bouchat ohňostroj a ono se nic takového nekonalo. Přesto to bylo fajn. A ta první opravdová láska byla bolavá. Nějak mě ale naučila se do života obrnit a už se nenechat jen tak lehce "ukecat":)

7) Co ve vztahu nesmí chybět?
Rozhodně něha. Miluji říkání, že když lidé v lásce nebo ve vztahu zapomenou na něžnost, tak smrti zbude málo, co by jím vzala. 

8) Jakých vlastností si vážíte i svého protějšku?
Nejvíc toho, když mě dokáže rozesmát, zvednout mi náladu, dělat se mnou šílené věci, tvořit, podnikat různé výpravy a zažívat dobrodružství. Nemám ráda stagnaci, nudu a stereotyp. Musím být neustále v cuku letu a stíhat milion věcí, mám ráda, když mi protějšek stíhá - což se často nestává.

9) Jak si představujete ideální den s láskou?
To je jasné - v posteli! Ale ne, tak jak si myslíte! I když...:D V mé ideální představě nemusíme ani jeden do práce, máme volný den, děti i psi z domu a můžeme se jen tak válet. Dívat se na seriály, jíst v posteli, zůstat celý den v pyžamu...no anebo naopak podniknout něco nového, originálního a nezapomenutelného - třeba nějakou tajemnou výpravu!

10) Jakou roli hraje ve vašem životě přátelství?
Důležitou, ale i nenaplněnou. Mám kolem sebe hrstku přátel, za které jsem vděčná. Často mi však chybí třeba nejlepší kamarádka. Jsem vděčná za nejlepšího kamaráda, kterému můžu zavolat i v noci a můžu se na něj kdykoliv spolehnout, ale občas potřebuji i tu holčičí duši...naštěstí to jistí mamča, babička a pár mých milých dívek a dam:)

11) Myslíte, že se ženy a muži mohou jen přátelit?
Myslím, že ano. Pokud si oba na začátku ujasní, jak to ten druhý cítí. Je pravda, že pak to může dopadnout všelijak, že člověk se může zamilovat nebo něco začít vnímat jinak, ale pak by to měl tomu druhému říct, protože i na tom se dá pracovat. Já osobně více kamarádím s muži než ženami.

12) Jaký máte názor na nevěru?
Asi otevřený. Znám lidi, kterým to zbytečně zničilo vztah a znám lidi, kterým nevěra pomohla něco si uvědomit a změnit. Já sama za sebe říkám, že pokud chce být člověk s někým jiným, tak ať jde a nemusí u toho lhát a snižovat svou i partnerovu lidskou důstojnost. O všem se dá otevřeně mluvit...

13) Jaké vás napadne slovo, když se zamyslíte nad svým partnerem?
Zrovna jsem na něj naštvaná, protože je protivný a štve mě tím. Musím tedy odpovídat?:D Tak už jsem se uklidnila:) Jedno slovo? Samozřejmě MILÁČEK!:P

14) Čím vás partner nejvíc překvapí a potěší?
Když se s ním cítím jako jediná princezna všech princezen na světě! Haha, dobře, tak to nemusí být až takový extrém, ale potěší mě, když cítím partnerův zájem, když na mě klidně žárlí, když se mu líbím, když se se mnou občas pohádá, když se se mnou zasměje, když jsme spolu rádi...

15) Oblíbená kniha, film a hudba o lásce?
Kniha jednoznačně Světadíly lásky, film Duch a hudba She´s like the wind od Patricka Schwayze.
Tak co vy Milí? Co vy a láska? Jak byste na tento dotazník odpověděli vy? Odhalíte se?

Nad láskou přemýšlející







4 komentáře:

  1. jujky, to je krásný dotazník ♥ hned jdu na něj :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se mi líbí i tvé odpovědi:) Je vidět, že láska vládne světu:)

      Vymazat
  2. Hej, to se mi moc líbí. Asi do toho půjdu. :-)
    Překvapila jsi v bodě s nevěrou, konečně to má někdo stejně. On je v nějakém momentě z toho možná člověk i zdrcený, ale pak ho to přejde a vrátí se do normálu. Ne že bych s tím měla zkušenosti ve velkém. Jen nějaké drobnůstky. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti to líbí. Pokud si dotazník taky uděláš, ráda na něj mrknu:) Jsem ráda, že s tou nevěrou jsme na tom stejně. Samozřejmě to nikdo nechce zažít, spoustukrát to bolí, ale všechno je to pak pořád žitelné a stravitelné. Člověk si tak může uvědomit spoustu věcí...:)

      Vymazat