úterý 12. července 2016

Toulání po II. - naprosto ohromující swap!

O swapu Toulání po...jsem se již zmiňovala. Jeden jsem dělala s Markétkou a povedl se. Druhý jsem pak dělala s Blankou. Blanka si vybrala Cestu do kouzelného lesa, já jsem zvolila Cestu do snů
Já jsem Blance poslala takovou něžnou cestu kouzelným lesem. Na balíčky jsem jí napsala, která lesní bytost jí dárek posílá a co dárek značí. Doufám, že se balíček Blance líbil. Rozbalit si tak mohla například domácí sušené houby, věštění z kamenů, kámen z pláže letošní první Itálie, ušitou kabelku na bylinky nebo třeba na lesní toulky, knihu o Líném cestování, která je právě o duševních cestách a vnímání. V balíčku nechyběl ani malovaný obrázek, kdy jsem se snažila enkaustikou znázornit les. Dalším dárečkem byl lesní kouzelný šperk, pak také nějaké dobroty pro mlsné jazýčky a nechyběl ani dopis. Fotku opět přiložím až mi ji Blanča pošle:)
Od Blanky mi přišel velký balíček a já jsem zrovna pracovala a psala články. Vydržela jsem to celý den, kdy jsem se na balík jen dívala a nerozbalila jej. O to větší zážitek jsem měla, když byla práce hotová. Hezký jsem se uvelebila v ložnici a pustila se do toho!

V balíčku byl dopis, kde bylo napsané, že jej mám prvně číst a pak rozbalovat. Ale já to tak nikdy nedělám a omlouvám se spoluswaperkám ani dělat nebudu. Nechci si prvně přečíst, co dostanu a pak to až rozbalit. Dělám to jako na Vánoce a rozbaluji a jsem překvapená. Navíc dopis si nechávám úplně na konec, jako tu nejlepší tečku za celým swapem. Kromě toho já do dopisu ani nepíšu konkrétní věci, které posílám anebo jen okrajově - chci abyste měli také překvapení!:D

První věcí, kterou jsem si rozbalila byl náramek s křišťálem. Křišťál je můj oblíbený kámen, navíc je léčivý i zklidňující. Měl by čistit prostor a špatné energie, je tedy skvělý na spaní:) Náramek si ale musím zvětšit, ručku jako mini víla nemám:D
Dalším dárkem byl tento nádherný lapač snů. Blance se opravdu povedl a ještě navíc v mé oblíbené barvě! Já mám nad postelí svůj lapač, můj muž taky a tento jsme si stejně pověsili k těm našim dvěma. Třeba bude Kiwkův. (povšimněte si jak na fotce udělal srdíčko:D)
Příjemným překvapením pro mě byl i tento deníček. Zrovna jsem totiž dopsala jeho první díl, který jsem dostala dřív od milované Haničky. Teď mám další od milé Blaničky. No není to super? A jak se nám to hezky rýmuje!:D
Milou pozorností byl i Amálčin polštářek plněný levandulí. Už jej máme v pelechu a večer jsem při něm usínala. Jsem ráda, že levandule z něj není silná a tak není nepříjemná. Je opravdu tak akorát.
Konečně něco pro mou hladovou duši! Blani, jsem nadšená! Jako kdybys mě znala. Jsou to jablečné tyčinky? Každopádně vypadají skvěle!
Ve velkém balíčku pak na mě čekalo toto překvapení. Žába s obrovskýma očima. Naprosto originální a skvělý dárek! Úplně jsem se smála a Kiwin mě dokonce chvíli přemlouval, jestli to nebude jeho nový kamarád. Nebojte, ubránila jsem si dárek! A ta žabí rolnička - parádní!:D
Posledním dárkem pak byla tato kniha o snech. Naprosto úžasné ilustrace i text, začala jsem číst hned večer a mám ji teď na nočním stolku. 
Tento swap se opravdu povedl. Blaničce dávám 10 z 10 a přidávám k tomu další tisíce nadšených bodů a hlavně poděkování. Tak úžasný snový swap jsem si nepředstavovala ani ve svých nejideálnějších představách. Blanička je opravdu vzácná bytost a krásná duše, jsem ráda, že ji znám a že jsem si s ní opět mohla zpříjemnit dárkování. Děkuji tisíckrát!
Jak se vám líbí tento snový swap? Co byste ke spánku chtěli dostat vy? Jak byste ztvárnili Cestu lesem?

Sladce snící





6 komentářů:

  1. Tak žabka je ti normálně podobná :-)...ne, že bys byla tak zelená :-D, ale máte stejné oči ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha me taky prijde jako pohled do zrcadla:D

      Vymazat
  2. Tak to je sice super swap, ale....hernajs, dvě věci z toho co má být v mém swapu s Tebou Ti Blanka poslala. Jablečné trubičky a kniha o snech, kterou sis u mě sama vybrala. Takže tu už posílat nebudu, k čemu by ti byly dvě? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda to je ona?:) me to nejak nedoslo:D zeptam se ale kamaradky jestli ji nechce a jeste dam vedet:)

      Vymazat