neděle 10. července 2016

Toulací swap o cestách I.

Tento swap jsem vymyslela já. Měl být hlavně prázdninový o cestách, kterou si člověk sám zvolil. Nejdřív se mi na něj přihlásila Blanka, ale poté ještě Markétka pod přezdívkou GeekGothicGirl. Já věděla, že vyráběcí swap s Blankou bude super, tak jsem si ji vybrala. Pak mě ale napadlo, že s Markét jsem ještě swap nedělala a tak jsem swap vystavila ještě jednou pro ni. 
V popisu bylo: Pojďme se toulat po hvězdách, toulat po lese, toulat po papíře nebo třeba toulat do našich fantazií a skrytých snů. Udělejme si swap jako takovou malou cestu, které k období prázdnin patří. Řekněte mi, jaká by ta cesta měla být, co na ní chcete najít a vytvořme si pět, šest, třeba i sedm balíčků, které nás provedou cestou, kterou si zvolíme!:) Může to být cesta do pohádky, cesta do vesmíru, cesta za láskou, cesta k hříchu, cesta k odpočinku, cesta k tajemství nebo jakákoliv jiná...cesta:)

To co jsem posílala já, tak dodám až mi Markét pošle fotku a až jí swap přijde, protože je ještě na cestě a nechci, aby přišla o překvapení!:) 
Tak konečně dodávám! Ztvárnila jsem Markét Cestu ke zdraví a ke zdravému spánku. Poslala jsem jí mnou malovaný polštář, lapač snů, knihu o masáži, sluchátka na běh, spací pytlíčky, mydýlko, bylinkovou sůl, sušená jablka, sušený čaj a také domácí přesnídávku. Ušila jsem ji také škrabošku s netopýrem na spaní a poslala jí nějaké gotické kousky oblečení:)

Zatím se mrkneme na to, co poslala Markétka mně. Už z toho, co jsme si napsaly mě tahle osůbka zaujala a jsem ráda, že jsem ji poznala. Zjistily jsme, že máme i něco společného. Ona si vybrala Cestu ke zdraví. Já zvolila Cestu k mé duši.
V balíčku byla peříčka. Ty se mi hodí vždycky. Na lapače, na šperky i na další tvorbu. Hnědé jsou zajímavé a jsem ráda, že jsou ideální pro přírodní tvorbu. Muž se mi smál, jestli jsou to slepičí pírka?:D
Neznámou novinkou pro mě byl čaj z borovice. Markét mi k němu napsala, že jí evokuje vůni lesa. Les miluji a mám ráda třeba vůni mechu nebo hříbků, ale stromy v lese mi samozřejmě také voní. Tento čaj byl opravdu zvláštní, dala jsem si asi dva loky a jsem ráda, že jsem jej ochutnala, znovu si jej ale nekoupím. Je to jako pít nebo lízat borovici!:D Dopil jej muž a nemohl si jej vynachválit - tak alespoň děkuji za tip pro něj!:)
Příjemným dárkem jsou pro mě veškeré komponenty k tvoření. Medailonek se sklíčkem už bude mít brzy obrázek i využití. 
Naprostým překvapením a úžasným dárkem pro mě byly tyto housličky. Už víte, jak hrají ty nejmenší housle na světě?:D Jsou zhruba ve velikosti malých zápalek. Jsou skvělé a já jsem opravdu nadšená! Děkuji!
 Příjemný je i zelený čaj s jasmínem. Tyto kombinace mám moc ráda a čaje není nikdy dost!
Pro mou duši je skvělým dárkem také cokoliv na psaní. Tento deníček je opravdu nádherný. Sny se mi do něj asi nevlezou, protože většinou popíšu hodně stránek, ale na přání a na nápady je ideální. Nejhorší je, že vždy, když mám nový deníček, tak je mi líto do něj psát. Máte to tak taky?:)
Další komponenty k tvoření jsou velmi originální. Mini korálkové kukuřice a další přírodniny mi evokují podzim, který mám moc ráda. Určitě je uplatním při nějakém kreativním vyžití. Už se těším!
Voňavou složkou, která ovoněla celý balíček byl tento vonný sáček. Vůně nádherná, sladká a svěží zároveň. Ale teda ten dokáže provonět! Mám jej v jednom zadním pokoji a voní nám celé bydlení!
Super dárkem bylo i plátno, zrovna jsem své poslední domalovala. K tomuto pak byl úžasný vzkaz, že mám vyzkoušet automatickou malbu. Jen si tak sednout a vzít do ruky štětec a malovat, nemyslet. Příště vám představím můj výtvor, který už mi zdobí pokoj:)
Markétce jsem se svěřila, že se chystám o prázdninách vyzkoušet domácí kosmetiku a ona mi poslala nádherné malé dózičky. Děkuji a doufám, že budou brzy plné.
Posledním dárečkem ve swapu byla knížka. Knížky miluju, to už víte! Potěšilo mě tajemné téma a ještě navíc o pokladech. Knihu už jsem začala číst a obsahuje opravdu zajímavé a pro mě nové informace. Jen mě trošku mrzí forma, jakou je kniha psaná. Je hodně encyklopedická, obsahuje hodně dat a hlavní informace, zámky, hrady nejsou ucelené. Jedná se o složitější a smíšený text, který mi dává trošku zabrat. Ale stojí to za to!
Swap pro mou duši se úžasně povedl. Dávám za něj Markétce 9 z 10 bodů. Hodně věcí je na dotvoření, ale tím je swap zajímavý a jiný než ostatní. Škoda, že nakonec nebyla přiložena vlastní tvorba, kterou mám moc ráda a oceňuji, i když na dopise byl krásný obrázek, za ten moc děkuji! Markétce se povedlo najít nové věci, které jsem ráda vyzkoušela, dát do duševního swapu od všeho, co mám ráda kousek a udělat mi tím opravdu radost. Škoda, že ve swapu nebylo něco jedlého - má duše je mimo jiné věčně hladová!:D 
Jak se vám líbí tento duševní swap? Co by potěšilo vaši duši? Jakou cestu nebo toulání po...byste si zvolili vy?

S duší v peří
a hlavou v pejru



8 komentářů:

  1. Ten swap je krásný ♥ miluji věci na tvoření, lůžko s pecičkou je super, mám je taky vyhlédnuté na Fleru, protože na zalévání obrázků pryskyřicí si netroufám a ty kukuřičky ...ach.
    Borovicový čaj nevím jak chutnal, ale na čundrech jsme si vařívali čaj z borovicového jehličí, a taky žvýkali borovicovou smůlu, jako žvejku, tak asi tak něják :-) Zelený s jasmínem je super...a ten zápisníček je krásný.
    Moc se těším na tvou tvorbu a jsem zvědavá na obraz :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu hodně duševní, hlavně k němu byl i krásný dopis, kde je popsáno, co přesně s čím dělat:) U těch kukuřiček z korálek si mě úplně napadla:) Ten borovicový je opravdu hodně zvláštní, takový hořký:) Já si doteď myslela, že je borovice jedovatá:D Doufám, že Markét zítra balíček přijde a o obrazu už píšu - je podle něj vidět to, co mě stále táhne:D

      Vymazat
  2. Swap pro duši je hodně složitý i pro člověka, který toho druhého dlouho zná. Klobouk dolů, nevím jestli bych se do něj pustila. Jsem zvědavá co jsi poslala ty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu Miši, byla to opravdu výzva, myslím, že pro obě:) Doufám, že už vám brzo ukážu i to, co jsem posílala já:)

      Vymazat
  3. Jééj, tie vecičky sú krásne a sú aj veľmi pekne zabalené. Ja sa vždy poteším, keď mi príde domov nejaký nový balíček ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * Giveaway * ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, taky se vždy úplně třepu na další balíček a já si ještě odkládám rozbalování a rozbaluji až nejpozději jak to jde:D

      Vymazat
  4. S těma zápisníkama to mám úplně stejně. Mám doma už pěknou sbírku a je mi líto je začít popisovat. Už si přijdu jak blázen, tak jsem ráda, že v tom nejsem sama :D.
    Jinak ten borovicový čaj vypadá fakt zajímavě, to jsem ještě nikde neviděla, asi se po něm kouknu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já teď začala psát do deníků, které jsem dostala na Vánoce, ty už se trošku odležely:D Takže uvidím, kdy vepíšu něco do tohoto. Možná na Vánoce?:D Haha jsem ráda, že je nás v tom víc:) Jj mrkni a pak mi dej vědět, jak ti tekutá borovice chutnala:)

      Vymazat