neděle 24. července 2016

Swap s názvem Gurmánský knihomol

Tento swap jsem opět vystavila já. Chtěla jsem v něm spojit svou lásku ke čtení a k tomu pár dobrot. V popisu bylo - Znáte snad lepší kombinaci než jídlo a knihy? Pojďme udělat swap s kombinacím obojího. Cení se i domácí dobroty, oříšky, čokolády, zdravé i nezdravé suroviny a potraviny. Prostě všechno, co můžeme jíst nebo pít u dobré knihy. A kniha? Klidně vaše oblíbená, kniha z antikvariátu, kniha pro duši nebo šokující kniha, kterou jen tak člověk neodloží nebo si můžeme dát požadavek a upřesnit žánr.
Na swap se mi přihlásila Siraelxy z blogu O všem? Ovšem! Konečně si na mě Míša počíhala, a tak jsme mohly udělat náš první swap. Fotky toho, co jsem jí poslala já, tak přiložím opět až mi je pošle. Poslala jsem dobroty zdravé i nezdravé a dvě knížky. Mé milované Světadíly lásky, ty musí přečíst každý! A pak knížku Tajemství panenky, ta je opravdu úžasná a hlavně napínavá:)
Já jsem ve swapu od Míši rozbalila tuhle knížku poezie. Jmenuje se Cesta pěšky a jsou v ní velmi zajímavé básně. Většinou o přírodě a také o kraji. Pak spoustu básní o severní Moravě, kterou moc nemusím, my jižňáci už takoví jsme:) Ale je tam krásná báseň Vážka, ta se mi asi líbí nejvíc. Jen škoda, že je kniha tak malá a měla jsem ji přečtenou za okamžik. Taky je škoda, že je to jediná knížka, která byla ve swapu.
Dalším dárkem byl tento soví deník. Je legrace, že mi přišly dva swapy a v každém z nich byl soví deníček. Takže mám teď dva - růžový a modrý!:) Chce někdo sovu?
Pak už následovaly jen samé dobroty. Slunečnicová semínka přidávám do vaření nebo je uzobává můj muž. Ty kupujeme domů docela často.
Zeleninové chipsy jsou super. Ty mě moc potěšily! Akorát jsem se jich nějak přejedla a teď je minimálně měsíc nechci ani vidět!:D
Sýrové tyčinky jsou tuším z Lidlu a už jsem je asi dvakrát měla. Jsou hodně sýrové a hodně slané. Já osobně si dám jednu, dvě a stačí. Ale muž byl nadšený a hned se do nich pustil!:)
Banánové marshmallow mě pobavily. Já osobně teda gumové medvídky a podobné kokina nejím, ale doma se určitě neztratí. Určitě však minimálně jeden banánek vyzkouším!
Super součástí balíčku bylo tohle mango pitíčko. Sama mango miluju a jeho chuť je velmi příjemná, i když se opravdu musí ředit.
Výbornou svačinkou jsou tyto rajčatovo-sýrové řezy. Už jsem je ochutnala v Brandnooz boxu, takže vím, že jsou opravdu chutné. Za ty opravdu děkuji!:)
Tuto vícezrnnou kaši jsem si už domů také koupila a nebyla nic moc. Když si ji ovšem doladíte čerstvým ovocem, agáve sirupem a popřípadě oříšky tak je z ní vydatná snídaně.
Naprosto skvělou součástí balíčku byly čokoládové pralinky. Byly tam tři a já si dala z každé polovinu, polovinu snědl muž. Oba jsme si moc pochutnali. Klidně by mi v balíku stačilo víc knih a k tomu jen tyto pralinky a byla bych spokojená!:D No jo, já a čokoláda!
Tento první swap s Míšou byl vcelku fajn, jen mě mrzelo, že v knižním balíku byla jen jedna kniha a ještě opravdu prťavá, navíc poezie, takže jsem neukojila svou touhu po příbězích, čtení a závislosti na knihách. Ale oceňuji snahu poslat mi alespoň dobroty, které jsem třeba ještě nezkoušela. Dávám 6 z 10 bodů a děkuji i za poslání dárku pro tchýňku. 
Jak se vám tento gurmánský a knižní swap líbí? Co byste poslali nebo chtěli dostat vy?

Pralinková

4 komentáře:

  1. Ten soví zápisník je naprosto boží ^^ Ty tyčinky mám ráda a pralinky vypadají dost dobře :) Jinak jsi měla balíčky krásně zabalené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Míša je moc hezky zabalila. I dopis a hádanky byly super nápad:) Ty tyčinky mi přijdou hrozně mastné.

      Vymazat
  2. Ty pralinky asi nutně potřebuji ♥ A o těch zeleninových brambůrkách slyším poprvé O.o

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak ty zeleninové brambůrky hned vyzkoušej! Já je znám už teda delší dobu, ale ujížděla jsem na nich až teď. Teda ujížděla, měla jsem je maximálně jednou za dva měsíce:D No ale teď se mi doma nahromadili, že jsem některé musela rozdat, jiné sníst a teď je zase pěkně dlouho nemůžu ani vidět:D Ty pralinky byly super!

      Vymazat