úterý 5. července 2016

Swap podle nálady

Tento swap jsem opět vyhlásila já. Jmenoval se Swap pro každou náladu a v jeho popisu stálo: "Ráda bych vytvořila swap, který bude obsahovat 8 věcí pro každou náladu. V ideálním případě by měl obsahovat něco pro hladovou náladu a na ukojení chuti, něco pro zamilovanou náladu a láskyplnou chvíli, něco pro melancholickou náladu a k rozjímání, něco pro zasmání a vtipnou náladu, něco pro krásu a zvelebení sebe sama, něco pro trénování mozkových závitů, něco pro věnování se našemu koníčku, který si navzájem řekneme a něco pro někoho z našich blízkých, koho si vybereme."
Na náladový swap se mi přihlásila Bohunka a já jsem byla ráda, protože jsem s Bohunkou už dělala dva swapy a myslím, že vždy se mi jí tam povedlo dát něco, co se jí tak úplně nelíbilo, a tak jsem si chtěla trošku spravit reputaci:) Doufám, že se mi to trošku povedlo. Na swapu jsem si dala opravdu záležet a pojala ho jako balíčkový. Ke každému tématu jsem udělala balíček maličkostí.

Bohunce jsem tedy nabalila vtipné sovičky, voňavou kosmetiku, knížky kvůli kterým swap trošku protáhl, protože mi je ne a ne poslat:) Pak jsem přidala domácí mydýlka, voňavé vosky, zápisníček, křížovky a ke koníčku pečení důležité propriety. Nechybělo pár sladkostí a dárek pro syna Bohunky, kterého zvolila k obdarování.

Synek má prý rád kočičky, mě se podařilo sehnat tuhle kočičí šelmu a nemohla jsem odolat! Můj muž si ji dokonce jednu chvíli chtěl nechat, ale nakonec přece jen putovala tam, kam měla:)
Já jsem od Bohunky dostala opět krásně zabalené balíčky v nádherně polepené krabici. Bohunka swap pojala trošku jinak, ale to vůbec nevadí. Každý to chápeme po svém a dle toho tvoříme. Líbí se mi na swapech to překvapení a očekávání. Takže jsem dostala ke každému tématu jednu věc. 

Ke zvelebení sebe sama jsem dostala kytičkovou čelenku. Tyto čelenky mám moc ráda a fialovou ještě nemám.
Ke koníčku mi Bohunka nabalila kamínek. Čekala jsem třeba knížku, protože jsem více knimohol, ale kamínky sbírám a také mi udělal radost. Navíc je ve tvaru srdíčka.
K melancholii a rozjímaní jsem si v balíčku rozbalila tento čaj. Krásně voní a určitě by byl dobrý, ale asi jsem zapomněla Bohunce zmínit, že mám alergii na ananas. Každopádně jej návštěva nebo muž určitě ocení.
Nechybělo něco na zub. Dostala jsem tyto vtipné fazolky. Ještě nikdy jsem je nejedla, tak je alespoň vyzkouším, i když jsem docela konzerva a ráda bych zůstala u zeleninových chipsů nebo mléčné čokolády. Uvidíme, třeba mě fazolky překvapí:)
Pro potrápení mozkových závitů jsem dostala hlavolam. Hned jsem si na něj myslela a přemýšlela jsem o něm také. Bohunko - ten nám teda dal! Opravdu nás potrápil a museli jsme mrknout do nápovědy!:D
Vtipnou položku zastupovaly tyto pijící brýle. Ještě jsem je nezkoušela, ale už se na to chystám:D Opravdu mě pobavily!
 A něco k zamilování - barevné srdíčkové těstoviny. Krásný dárek a výborně chutnaly. Už jsme je snědli!
Já jsem vybrala k obdarování svého muže a ten dostal speciální kartu, která je multifunkční a umí měřit, řezat a také třeba vrtat a další. Jen škoda, že jednu tuto kartu už dostal můj muž před rokem na narozeniny ode mě. Ale stejně byl rád a utekl s kartou dřív než jsem ji vyfotila. Tetelil se blahem, že má teď dvě!:)
Swap podle nálady se povedl a dávám Bohunce 8 z 10 bodů. Bohunka si dala záležet, nad věcmi přemýšlela a opět odvedla pečlivou práci. Děkuji, že jsme spolu opět mohly zaswapovat a zase se třeba příště potkáme  nové a kreativní výzvy.

Jak se vám líbil tento swap? Co byste v něm chtěli najít a co byste naopak darovali?

S dobrou náladou



6 komentářů:

  1. Mně se tedy víc líbily věci, které si poslala ty :-) Přihládila jsem se na dva swapy, jsem zvědavá zda se uskuteční :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na náš společný swap:) Mě se líbil i Bohunčin, jen jej pojala jinak, ale jinak byl opět precizní:)

      Vymazat
  2. Ta karta mě mrzí, ale doufala jsem, že je to taková klukovina, kterou každý muž ocení, škoda. :-)
    Kamínek je Sunstone (sluneční kámen), proto to "slunce v duši".
    A tak, jako to umí slunce, tak i tento kámen vnese do života světlo, radost, naději a pozitivno. :-)
    Zadání jsem pochopila tak, že co bod, to předmět, ještě jednou se omlouvám za strohý balíček a třeba si zase já spravím reputaci někdy příště! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko to vůbec nevadí s tou kartou, to se doma neztratí:) Jinak ten kámen jsem právě nepoznala, to mi tam chybělo napsané, děkuji za informaci:) Vůbec se nemusíš omlouvat, balíček byl osobitý a promyšlený. Nebyl vůbec strohý, je to opravdu vždy na lidech, jak zadání pochopí a to je právě to zajímavé na swapech:)

      Vymazat
  3. Tvůj balíček byl nepochybně lepší, ale taky jsi nepochybně přešvihla nastavenou hodnotu swapu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni děkuji, ale to bude jen zdání, protože Bohunka to pojala jako jednu věc ke každému tématu, já to brala jako tématické balíčky:) Jinak jsme navýšily částku o stovku a přešvihla jsem ji maximálně o 10 - 20 Kč, jinak opravdu nee:D Docela se mi dařilo a věci mi skákaly pod nos samy:D

      Vymazat