úterý 26. července 2016

Swap 5 tváří noci

Tento swap jsem opět vymyslela já. A to si říkám, že už toho opravdu nechám! Tak od příště, ano?:) V popisu swapu s tématem noci bylo: "Patříte k milovníkům noci? Rádi se díváte na hvězdy, rádi se v noci touláte setmělými ulicemi, píšete básně nebo knihy anebo se oddáváte slastnému spánku a snům? Tento swap je ideální právě pro vás! Překvapme se pěti dárky, které symbolizují různé podoby noci. Vyberte knihu, vyrobte dekoraci, ušijte polštář, přidejte něco magického, něco k snědku nebo popusťte uzdu své fantazii."

Na swap se mi přihlásila opět GeekyGothicGirl se kterou jsem už dělala toulací swap. Já jsem jí balíček zabalila do papíru s růžemi. Markét mi řekla, že miluje vůni růže, ale plánovanou kosmetiku jsem bohužel nesehnala. Místo toho ode mně v balíčku našla Grepové mléko z Manufaktury, dobroty ze zdravé výživy - melasky, kokosové sušenky a bohužel chybné keksy se smetanou, které ale byly udány:) K tvářím noci jsem přibalila také deník na sny, který se mi doma sešel dvakrát, ale je od nás z brněnské tiskárny. Další tváří noci byla aromalampa, masážní ježeček a fialovou deku, která je jemňunká a plyšová. 

Já jsem si od Markétky z pošty přinesla pěkně těžkou krabici. A v ní nechyběl dopis - a v něm hvězdy. Tedy třpytky, které se mi při rozbalování balíčku rozsypaly všude na posteli, měla jsem to i ve vlasech, a to nemluvím o Kiwkovi, který se třpytil ještě druhý den. Marky, díky fakt!:D
Balíček byl krásně zabalený do stříbrného balícího papíru. Opravdu lesk jako z noční oblohy.
Velmi mě potěšil balíček věcí pro mého muže. Bude slavit narozeniny, takže byl opravdu rád a překvapený. Dostal svítící tyčinky, Milku na svačinku a knížku Pan Kaplan má třídu rád. Uvidím, jak se mu bude líbit. Já tuto knihu nemám ráda, četla jsem ji a bohužel mě nezaujala.
Pro mě byly v balíčku tyto pleťové masky. Líbí se mi jejich balení, které vypadá jako lahvička. Jednu mi ukořistila kamarádka, další mám v plánu již brzy vyzkoušet.
V malém balíčku jsem našla deník sovy, která spí:) Tato sova se mi taky doma sešla dvakrát. A jsem zvědavá na levandulový čajík.
Nádherným dárkem je tato taška s mým znamením Blíženců. Krásná modrá barva a nádherná malba. Za tašku moc a moc děkuji!
Dále jsem rozbalila tuto knížku. Bohužel Aloe vera mi nic neříká a nepěstuji jej, ani to nemám zatím v plánu. Ale knížka už si našla svého nového majitele, takže přece jen bude využita:)
A posledním dárkem byly dobroty. Rýžové mléko jsem ještě nechutnala, tak to bude premiéra. Sušené jablečné plátky teda nejím, ale potěšily alespoň muže. No jsem hrozná, ale na noc mi samozřejmě chyběla čokoláda! Haha!!!:D
Děkuji za zajímavý swap, kterým mi Markétka znázornila, jak si představuje pět tváří noci. Dávám jí 9 z 10 a musím říct, že taška je opravdu úžasná a té si opravdu hodně cením! Mám moc ráda tyhle ruční výrobky. Vůbec nevadí, že knížka o Aloe mi nesedla i dárky, které udělají radost druhým jsou super! 
Jak se vám líbí tento noční swap? Co byste do něj přibalili vy? Bez jaké věci si svou noc nedovedete představit?

Noční víla


10 komentářů:

  1. Líbí se mi promyšlená třpytivá balící folie od Markét. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Co takhle plánovací swap? :-) Mrkněte do naší početné skupiny na facebooku nebo na náš eshop: https://www.facebook.com/groups/plannerloverscz/ a www.planner-addict.cz. Swap akcím fandíme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Do skupiny už jsem se přidala. Jak vypadá plánovací swap?:)

      Vymazat
  3. A tak uvažuji...co má čokoláda společného s nocí? Mlsná přece honí celý den a žravá v noci. Tedy cokoli o půlnoční svačince. Nebo to máš jinak?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No když má být mlsná noc s dobrotami, tak jak bylo psáno, tak by tam měla být čokoláda, protože to je pro mě dobrota. Chápeš?:D A v noci opravdu nejím, občas mám jen obrovskou žízeň, když celý den nestíhám pít:D

      Vymazat
  4. Jééé já miluju swapy! :)
    Super swap a hlavně super nápad a zadání! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Ano, bylo to fajn! Je to opravdu moje závislost, opravdu chci přestat swapovat, ale pak mě vždy něco napadne a už to zase jede..:D

      Vymazat
  5. Já bych do nočního swapu přidala polštářek! A svíčky, při nich se nejlépe usíná. A možná lapač snů? Krásné téma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Před tímto swapem jsme měly s Markét swap Toulání po...a tam jsem jí poslala polštář i lapač snů, teď jsem tedy dala deku:) Já osobně jsem trochu i polštář čekala a těšila se na něj, ale taška je taky super:)

      Vymazat