neděle 31. července 2016

Soutěž Letní dech

Už dlouho jsme na blogu neměli soutěž - pustila jsem se do swapování a začala vyměňovat balíček za balíček. Ale předěl léta je ideální dobou, kdy vymyslet novou a další soutěž i na blogu. Třeba už jen kvůli tomu, aby nás ten jeden prázdninový měsíc pryč tak nebolel. Ještě před sebou máme přece další prázdninový měsíc!
Soutěž se jmenuje Letní dech a má za úkol na vás dýchnout letní atmosférou, pohodou, přemluvit vás k chvilce odpočinku, nechat vás ochutnat nové věci, pobavit, kreativně namotivovat a hlavně by vás měla potěšit. Soutěž začíná dnes a vyhlášena bude 15. srpna! Budeme losovat:)

Otázka je jednoduchá - Jak si užíváte léto a jak to vaše letošní léto a prázdniny vypadají? 

Odměnou v soutěži je balíček, který bude obsahovat 5 letních nezbytností. Mezi nimi rozhodně najdete:
1) knihu, která vás zaujme a bude skvělým parťákem na cestách i na dovolené. Jedná se o něco jako tajný deník, strašidelnou a tajemnou atmosféru, dům, ve kterém se odehrávají děsivé a nepochopitelné situace. Nechybí ani láska, sexuální napětí a těžký osud ženy, která to vše musela zažít - vybrala jsem Dům v růžích 
2) originální dobrotu plus nějaký bonus z naší kouzelné zahrady - vybrala jsem oblíbené čokolády, bylinky, marmelády, čaje...
3) něco k odpočinku a pohodové relaxaci - vybrala jsem jakýkoliv polštář s vámi zvoleným a oblíbeným motivem, ve vámi oblíbené barvě 
4) balíček věcí na tvoření, aby bylo vaše léto kreativní - vybrala jsem takový malý mix věcí (látky, knoflíky, kameny, barvičky, papíry, přírodniny, věci na šperky, rám s hedvábím a další)
5) a také nebude chybět opět kousek magického čarování - kouzla jsou v našem životě opravdu důležitá, zde se nechte překvapit! Nápovědou je přírodní kosmetika:)
Odpověď na otázku mi vložte do komentáře, klidně se staňme přáteli ve sledování blogů nebo si napišme něco příjemného. A hlavně nezapomínejte - užívejte každý den a prázdniny naplno!

P.S. Obrázky jsou převážně ilustrativní a možná sem ještě vložím celý vzhled balíčku, nebo máte rádi překvapení?
Letně naladěná




10 komentářů:

  1. Aho, tak především díky za procvičení mozkových závitů. Swapovat se ke mě ještě nedostalo, takže jsem chvíli přemýšlela, o co jde :D Ale záhadu jsem vyřešila :)
    Já si léto užívám už pracovně, takže jakmile mám odpracováno, beru deku, pesana, knížku a běžím pod nejbližší strom. Tam roztáhnu deku, vybalím dobroty a minimálně tři hodiny o mě nikdo neví :)A jsem pro neprozrazení celého vzhledu balíčku. Letní překvapení je přece úžasný :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já, milovnice balíčků s překvapením, se prostě musím zapojit :-) Prozatím je moje léto pracovní, což znamená, že jsem pořád natěšená...vždyť mě dovolená teprve čeká. Jinak léto trávím v tichém souznění s manželem u odpolední kávy, občasnou návštěvou kina, procházkou po našem krásném městečku, které jen, teď v létě, plné akcí a taky nicneděláním.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Michelle, skvělá soutěž. Posledně se mi nepodařilo vyhrát čarodějný balíček, tak to teď zkusím s letním. Od jara se pokouším vytvořit ze zaroslého pozemku alespoň zdání zahrady. A to je i moje celoletní aktivita.Ale práci prokládám i čtením, háčkováním, procházkami v lese a cachtáním v bazénku. Moc mě upoutal tvůj článek o plánech v tvé zahrádce. Nejvíce mě zaujal chodníček s různým povrchem. Přeji ti krásné léto a hodně nápadů při tvoření zahrady. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Michelle ! Perfektní soutěž :-) Já osobně trávím léto hlavně s knihou a to kdekoliv, doma, na balkoně, nebo na zahrádce u rodičů. Taky trávíme s přítelem čas s přáteli. Teď nás čeká pracovní týden na zahrádce u rodičů a koncem srpna se mi vdává kamarádka, tak už se těším i na svatbu :-)
    Jinak souhlasím s ostatními, překvapení je super !
    Měj se krásně, Pinky.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj :) Moje léto je dost hektické, za měsíc jsem měla 3 týdenní maraton táborů, týden odchych a další tábor :D Když bylo volno stěhovala jsem se sestrou byt a večer jsem vždy utahaná a mrzí mě že už pak nemám náladu na čtení, udělala jsem obří nákup knížek a chuděry tam jen tak smutně leží.
    Vajdélka

    OdpovědětVymazat
  6. Léto 😍😍😍 naprosto miluju, jeho kouzlo si najdu ať je teplo nebo prší. Zbožňuji vše co mi léto nabízí a všeho si uživám plnými doušky, ať už je to koupáni, výlety, sbírání hub či malin, běhání v dešti, posezeni s přáteli na zahradě, grilivání, nebo s rodinou na chaloupce při kartách za zvuku praskání dřeva v kamnech. Uděláme si léto tak krásné jak jen můžem ;-) . To letošní jedeme zatím ve víkendových výletech, koupáním a na kolech. To pravé volno máme naplánováno až na září u moře. Ale i tak je nádherně nabité smíchem, radostí, napětím, adrenalinem, ovocem, zavařováním a láskou.

    OdpovědětVymazat
  7. Leto mám moc ráda, v červenci sice vždy o rok zestárnu, ale to neřeším. Hodně vzpomínám na prázdniny u babičky, zahradu plnou malin, rybízu, angreštu, na to, jak děda chodil brzy ráno do lesa a my měli k snídani čerstvé borůvky, smaženici.. na babiččiny výborné knedlíky..
    Když mám chvilku volna, ráda si vezmu nějakou krásnou knihu, pletení a skvělý čaj či kávu nebo si jen ta sednu a kochám se krásami naší krajiny. Denně koukám na les a nemohu se vynadívat, pokaždé je něčím jiný, krásný..
    Díky za soutěž.
    Krásné léto.
    Bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moje prázdniny, no spíš moje léto je jako vše v mém životě ode zdi ke zdi. Občas se toho děje tak moc a jsem na roztrhání, občas si přijdu naprosto ztracená, nepotřebná a zapomenutá... ten zlatý střed prostě neumím.
    Letosní léto bohužel na můj vkus moc prší...a noci jsou studené...prostě tento způbob léta se mi zdá neštastným. Potřebovala bych mnohem víc sluníčka a tepla.
    Těším se na výlet s dcerkou do města. Těším se na pout v Polici nad Metují. Doufám ve výlet na motorce do Nechanic. A hlavně doufám v aspon jedno letní koupání.

    OdpovědětVymazat
  9. Já už si docela léta užívala - týden na chalupě (dámská "jízda" s maminkou) a pak s manželem dovolená v Albánii - v horách. Tu jsme si užili, budeme na krásné hory rádi vzpomínat. V srpnu už budu léto užívat víc v práci než po výletech a na chalupě - na to zbudou jen víkendy. Ale i to bude fajn.
    Blog mám v jiném "blogovacím" systému, který bohužel neumožňuje (nebo, že bych to jen neuměla) nastavit si odkazy na sledované blogy. Takže tě mám jen v oblíbených v PC...

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Michalko, prazdniny se chouli pomale ke konci a ja si je s dcerkou i manzelem patricne uzila. Po prichodu z prace domu, jsme pravidelne vyrazeli na vylety- na zamky Lednice, Lysice, Bucovice, Vranov nad Dyji, hrad v Boskovicich, k vode :-) Na prochazky do lesu. Podarilo se mi precist nekolik knizek, stravila noc na skautskem tabore:-)
    Jeste i tri poute s kolotoci jsme navstivili:-) Letni poutovou zabavu...
    Mej take krasne letni dny. Ahoj Libuse

    OdpovědětVymazat