sobota 30. července 2016

Nejlepší "brandnooz box" všech dob!

Tento swap jsem opět vymyslela já. Nějak se mi s nápady roztrhl pytel!:) V popisu swapu znělo: "Vyměníme si krabici (krabičku) plnou jídla a dobrot? Zdravé, nezdravé, čokolády, tyčinky, brambůrky, klidně zajímavé pití v plechovce nebo další dobroty. Cení se originální balení, novinky, vtipné cukrovinky a opravdu zajímavá nálož dobrot a jídla!:) Cena je variabilní!"
Na tento swap se mi přihlásila Daní z blogu Danfinka den po dni Pojaly jsme tento swap jako Brandbox:D Po zklamání jsem tento box s jídlem přestala odebírat a zkusily jsme si jej s Daní udělat sami. Já se balíček teprve chystám poslat, tak zatím nechci prozradit tajemství. Fotku toho, co jsem poslala přiložím tedy později. 
Zatím se mrkněte, co všechno mi poslala Daní. Balíček jsem rozbalovala s mužem, který měl zrovna narozeniny, a tak jsme jej brali jako slavící:) A že tam toho bylo! Nádherná soví krabice mě potěšila hned na začátku. Nahoře balíčku pak byl tvořivý časopis. Moc se mi líbí a je tam tolik tvoření! Myslím, že mám do konce prázdnin co dělat!:D
Mezi dobrotami byly kokosové tyčinky. Já mám na kokos alergii, tak obě sní muž:) Ale to nevadí, já si zase vezmu pískací lízátka. Ty jsem neviděla pěkně dlouho. Další dobrotou byl tento oříškovo-čokoládový oplatek. Je výborný a zajímalo by mě, kde se dá koupit?:)
Zdravé dobroty zastupovaly Mysli sušenky, já sama mussli moc nemusím, ale tyhle sušenky se dají použít i s ovocem jako zdravá svačinka. Co se týče yummy tyčinek jsou ovocné, jedna tedy čokoládová, ale všechny jsou chutné a mají plnou chuť.
Aquila pitíčko jsem chtěla už dlouho ochutnat. Chuť je výborná a plná ovoce. Ve výsledku však chutná jako lepší jablečný džus. Moc tedy nechápu, jestli šlo jen o obměnu balení? Strongbow s medem známe a máme rádi, i když tento je opravu dost sladký. Ale pro jednou, po dobrém jídle na vytrávení super.
Rýžové těstoviny jsem ještě nezkoušela. Zatím hledám recept a chystám se s nimi něco vymyslet. Celkově těstoviny můžu. Moje nejoblíbenější jsou barevné, tedy ochucené těstoviny:) Máte nějaký tip na recept s těmito těstovinami?
Zdravé chipsy s červenou řepou se mi doma sešly dvakrát. Jedny putovaly dál, jedny jsme snědli na narozeniny. Někteří hosté je ještě nikdy neměly a tak byla ochutnávka úspěšná. Co se týče žlutého balíčku kešu v medu - ach! To je taková lahoda. Balíček nám zmizel za večer a musím říct, že ta slanosladká chuť je opravdu výborná. Určitě někde najdu a koupím znovu!
Vanilka je super přísadou k mému pečení, za tu moc děkuji. Rajský čaj je nádherně balený, zatím jej nechávám odležet a v některý chladnější večer si jej vychutnáme s knížkou v posteli:) Už se těším. Zelený čaj s příchutí jahodový cupcake nádherně voní a skvěle chutná. Jen si jej musím dávkovat pomalu, protože mě zase nakopává a já pak nemůžu ani spát:)
Velmi mě potěšily i tyto "zavařeniny". Malé kukuřičné klásky jsem ještě nikdy neviděla ani neměla, přemýšlím, co s nimi vymyslet. Možná je přidám jako přílohu k masu. Co se týče artyčoku, tak jej mám ráda, ale zatím jsem jej měla jen na těstovinách nebo na pizze. Tentokrát jsem jej vyzkoušela na pečivu se sýrem a dá se to. V plánu mám ale domácí pizzu, tak zbytek použiju tam.
Zastoupena byla samozřejmě i čokoláda. Mírně sjednocené, což vůbec nevadí a v tom horku je i pochopitelné, nám přišly brusinky v čokoládě a jogurtu. No můj muž miluje brusinky, já je moc nemusím, takže za tři dny měl prázdný sáček a já ochutnala od každé jednu. Chmelinky jsou pak pro mě naprostou novinkou. Chuť je zajímavá, ale pro mě trošku zvláštní. Opět bych to doporučila jako sladkost pro muže:)
Super překvapením byl i tento salám s ořechy. Muž se po něm už nějakou dobu díval v obchodě, až jej najednou máme doma! Není to objednávání z vesmíru parádní?:) Salám chutná spíš jako klobása, ale ořechy a plíseň na povrchu mu dodávají velmi příjemnou chuť. Za nás palec nahoru!
Tento swap plný jídla a dobrot byl tím nejlepším boxem, který jsem kdy měla. Dávám mu 10 z 10 bodů a k tomu velké poděkování Daní, která takto dělala svůj první jídelní swap. Povedl se opravdu na jedničku. Potraviny jsou originální, rozmanité, chutné a hlavně si v nich každý najde tu svou dobrotu. Děkujeme vlastně oba, nadšení, přejedení a uspokojení!:)
Jak se vám líbí tento "brandbox" a co byste z jídla chtěli dostat vy? Co by vás potěšilo a co naopak ne?

Gurmánka s gurmánem

8 komentářů:

  1. No jo, takový swap by byl i můj šálek čaje :-) Až na Mysli sušenky, které mi nuchutnají, a lízátek, bych brala všechno :-)
    Rýžové kolínka použij jako rýžové nudle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč ti nechutnají? Dobře, zkusím kolínka použít jak říkáš:)

      Vymazat
    2. Jsou takové suché, drobivé.

      Vymazat
  2. Moc pěkný box :-). Mě by nejvíc potěšily chipsy z červené řepy. A určitě bych se obešla bez čaje - ne že bych ho nepila, ale moje domácnost je čaji permanentně zaplavená :-).
    Jinak jídelní swapy jsou mé oblíbené. Budu zas muset časem nějaký udělat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje jsou taky oblíbené, ale moc jsem jich zatím nedělala. Budu si tě muset vyčíhnout:) Až teda dojíme teď tu hromadu jídla, co máme:D

      Vymazat
  3. Bylo mi potěšením :-) Jsem ráda, že si i tvůj muž pochutnal.
    Zygo tyčinku jsem koupila na benzínce, když jsme výletovali. Kešu v medu mají v Lidlu a kukuřičky v Penny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se těším, až ti přijde i můj balíček. Pochutnali jsme si všichni!:) Super, navštívím všechny zmíněné obchody!:)

      Vymazat
  4. Michelle, skvělý věci. :) Já tedy moc nevím, co je swap, ale je to rozhodně super překvápko! Iva :)

    OdpovědětVymazat