neděle 24. července 2016

Mírně šílený a odhalující dotazník

Já ty dotazníky, nebo-li tagy opravdu můžu. Je to jako nějaká hra a když si člověk hraje, tak přece nezlobí, ne? Tak nezlobte a pojďte se mnou opět nahlédnout pod roušku tajemství a vyzkoušejte dotazník o tom, co člověk nemá rád, co zažil v dětství, jaký film žije nebo čím je zvláštní.
1) Je nějaká věc, které se nemůžeš ani dotknout?
Haha, vadí mi sbírat psí výkaly, proto sebou beru na procházku muže a vždy mu dám do ruky sáček. Mám velkou představivost a taky čich horší než pes. Nemůžu se toho dotknout ani v sáčku, cítit to ani vidět. (při psaní tohoto se nadavuju:D)

2) Je nějaký zvuk, který opravdu nesnášíš?
Když vynechám vrzání křídou po tabuli, skřípání zuby, prolupování kloubů, tak opravdu nesnáším škrabání příborem po talíři nebo v hrnci. Celkově nemám ráda skřípavé zvuky. Vlastně když jsme u toho, tak docela dost miluju ticho a náležitě si jej užívám.

3) Jaké slovo si vymyslela?
Vymyslela jsem spoustu slov. Jsem takový malý komolič! Vidíte, nové slovo!:) Vymyslela jsem třeba zverinář (zvěrolékař a veterinář), glogr (hamburger z obchodu Globus), a možná si časem vzpomenu i na další:) 

4) Nakupuješ podle letáků, slev a akcí?
Jak kdy, většinou nákupy řeší muž. Díky za to! Od malička mám takový zlozvyk. Vezmu si leták a hraju si na nákup. Zakroužkovávám si věci, které bych chtěla. Samozřejmě si je pak nekoupím, je to jen taková legrácka. Jednou to však našel muž a koupil mi z toho spoustu věcí, myslel si, že je to nákupní seznam. Ach jo, hrozně jsem se styděla!:D

5) Počítáš někdy kroky při chůzi?
Ano, dělám to dost často. Počítám také schody, po kterých jdu. Doma jich máme do patra 14, tady u mého muže je jich v domě 12. Taky jsem si často hrávala na to, že musím jít jen po čárách na chodníku nebo třeba po obrubníku a všude kolem je láva nebo díra do země!:D

6) Na které filmy nebo seriály se můžeš dívat pořád dokola?
U filmů je to se mnou těžké. Málokterý si pustím víckrát. U seriálů je to lepší. Donekonečna se můžu dívat na Simpsny, čarovací seriály (Sabrina, Čarodějky, atd.), kriminálky a pak taky reality show. Třeba Farmář hledá ženu, Výměna manželek, Talensoutěže..haha, já vím, jsem hrozná, ale pořád je to lepší než telenovely, které z duše nesnáším. Ne?:D

7) Odpověz na otázku – co je lepší nebo stejně dobré jako sex?
Tak skoro stejně dobré, ano?:) Čokoláda, masáž, wellnes, spánek. No a to všechno v kombinace se sexem - to už je malý ráj!:D

8) Už jsi někdy vyhrála nějakou soutěž?
Když mi bylo asi 8 let, tak jsem byla na představení s Dádou Patrasovou. Hrála se soutěž a my děti jsme měly vyjmenovávat zvířata. A já vyjmenovala nejvíc a vyhrála. Výhrou bylo členství v Dáda klubu!:D To bylo super truper!:D No a pak už jen běžně seškrabávací losy (mám na to docela štěstí), pár soutěží v blogosféře a pak jsem vyhrála super muže!:)

9) Jaký máš pocit ve vodě? A co cítíš, když se díváš do ohně?
Ve vodě jsem jako ryba. Vodu miluju. Absolutně mě zklidňuje, uvolňuje a smývá ze mě všechny problémy a starosti. Mohla bych být ve vodě pořád. Oheň je pro mě romantika, vzpomínky a takový malý návrat do dětství k táborovým akcím.

10) Jaké jídlo a pití bys chtěla vyzkoušet?
Chtěla bych ochutnat lanýže, ústřice a nějaké exotické ovoce. Na pití pak mandlové mléko, nějakou čerstvou vodu ze studánky a třeba taky nějaký speciální alkohol. Že by ten s červem?:)

11) Za co měsíčně utratíš nejvíc peněz?
Myslím, že utratíme dost za jídlo, za aktivity a různé akce, záliby a koníčky. Pak taky nějaký ten peníz za swapy, za tvoření, za skoro každoměsíční narozeniny blízkých a přátel. A samozřejmě nesmí chybět knihy!

12) Jaká vůně se ti nejvíc líbí?
Mám ráda sladké a květinové vůně. Z těch neobvyklých, tak miluji vůni otevřené verandy a větru. Mám ráda i tu vůni, která vznikne, když se kůže namaže opalovacím krémem a pak je na slunci. Mám ráda i vůni letního rána v přírodě. Vůni, která je v lese po dešti. Co vám budu povídat - jsem prostě čuchač NO.1 :D

13) Kdybys mohla mít na něco talent, co by to bylo?
Určitě bych chtěla umět krásně a čistě zpívat. Bývalý partner mě vždy prosil, abych si zpívala až nebude doma:D Mám taky ráda muže, co umí zpívat. Jedna kamarádka mi řekla, že budeme s mužem šťastní do té doby, dokud mi bude zpívat. A zpívá, zpívá!:)

14) Jaká byla tvá neoblíbenější hračka v dětství?
Rozhodně prak od dědečka. Pak taky dětský luk a šípy, který jsem už povýšila na opravdový. Pak taky autíčka, otvírací nožíky a kameny. Některé lásky zůstávají dodnes!:)

15) Jaký dárek ti vždy zvedne náladu?
Všeobecně dárek od srdce. Konkrétně cokoliv, co protějšek vyrobil. Rozhodně knihy, čokoláda!, zážitky, věci s motivem pírek. No a samozřejmě cokoliv myší, žabí a taky s tvarem srdce. Jsem srdcař!:D

16) Popište svůj život názvem filmu?
Můžu víc filmů?:) Ach, jsem tak nerozhodná! Část mého života byla rozhodně Pařba na třetí! Část mého života Tajnosti. A čím dál častěji Příběhy obyčejného šílenství!
Jak se vám líbí tento dotazník? Uděláte si jej taky? Otázka pro všechny zní - jaké slovo nebo vlastní výraz jste vymysleli? A jak byste popsali svůj život názvem filmu?

Tiše odhalená
Už ne tak tajná






2 komentáře:

  1. Nákupní seznam, který nákupním seznamem nebyl mě tedy slušně pobavil! :D
    Nemám film, který by popsal můj život a tag si uložím a třeba někdy v budoucnu udělám :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, no mě hlavně pobavil výsledný účet a podivení se mého muže, co všechno to potřebuju:D hrozné, ještě že tam nebylo zakroužkované auto, nový dům a tak:D Jj ulož a když si ho uděláš, tak mi klidně pošli odkaz, ráda mrknu:)

      Vymazat