středa 20. července 2016

Letní užívání si - v obrazech

Pomalu, ale jistě bude měsíc léta za námi. Mám pocit, že si léto užíváme už od června a jsem spokojená s tím, jak to zatím probíhá. Přes týden v pracovním zápřahu, avšak s nohami nahoře, melounem v misce a příjemnou hudbou. O víkendu pak všude možně, hlavně ne doma!:) Máme za sebou několik výletů, výprav, grilovaček, práce na zahradě, úklidu v domácnosti, nekonečný příběh se swapy a taky spoustu, ale fakt spoustu toho melounu. No a samozřejmě i jiného ovoce a zeleniny - léto máme tedy výživné!
Tak dnes jen v obrazech a krátkých poznámkách:)
Navštívili jsme spoustu míst, byli na louce, v lese, na poli a také shlíželi na okolní krajinu z kopce. Přírody není nikdy dost!
Po uzdravení bolavé nohy jsme se s Kiwim opět vrátili k "běhání". Buď běháme, rychle chodíme nebo alespoň denně venčíme. Kiwi je nadšený a já mám najednou příjemně čistou hlavu.
Nasbírali jsme také spoustu bylinek a strávili mnoho dní na zahradě. Některé dny lenošení, jiné pikniku nebo práce. Každopádně už je naše kouzelná zahrada zase o něco víc osobitější a pohádkovější:)

Také se u nás v zahradním domku zabydlelo 7 trpaslíků:) Jsou srandovní a nám se moc líbí. Už nám k nim chybí jen ta Sněhurka:D
A o prázdninách nesmí chybět ani klučičí vyžití. Takže neustále někde poletují vrtulníčky, drony a další RC hračky:) My s Kiwim jen nechápavě mrkáme a raději si čteme, píšeme a malujeme.
Od června jsme výrazně omezili maso a mezi naše nejčastější jídla patří saláty nebo rýže a vegepříloha. Ovšem teď se blíží období narozenin, tak si užijeme i dorty a třeba kuřízek s bramborovým salátem.

Snídaně jistí banánové lívanečky, italské capresse, krekry se sýrem a rajčátky nebo domácí míchané mussli s ovocem. V létě si dopřáváme hlavně snídaně králů, střední obědy a chudé večeře, na mé váze je to fakt vidět. Pravidelnou stravou jdu pomalu, ale jistě s váhou dolů - třikrát hurá!:)
K dalším plánům, které chci ještě stihnout patří tyto:
  • začít konečně zase cvičit Jill, a to hlavně kvůli fyzičce a touze přihlásit se na podzim do kurzu tance nebo že by poledance?:D
  • chodit častěji a víc střílet lukem
  • podniknout výpravu alespoň na pět tajemných míst
  • navštívit alespoň pět hradů nebo zámků
  • užít si letní kino
  • jít se koupat někam do přírody
  • jít válet sudy z kopce, protože už jsem to fakt hrozně dlouho nedělala

Zatím se mi tedy daří plnit si všechny své letní plány! Jak jste na tom vy? Co vy a dovolená? Co vy a výlety? Prázdninujete, užíváte? Dali jste si také nějaké letní cíle?
Vyrovnaná




4 komentáře:

  1. Teda leto mas opravdu akcni. Trosku ti zavidim partnera, co s tebou zdrave ji. Ja kdyz tohle uvarim, jim si to sama a to me nebavi. No a je to na vaze znat.:(
    Www.nafrnenamatka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, léto je zatím opravdu k nezastavení:) No já jsem ráda, že mě v tom muž podporuje, on je taky na bylinky, alternativu a všechno co mě jej zajímá. Za to jsem opravdu vděčná:)

      Vymazat
  2. Míšenko moje jsem ráda, že užíváš! Držím moc palce ať Ti vše vychází :) Myslím na Tebe!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Lucinko, doufám, že tvé léto je taky příjemné:)

      Vymazat