úterý 12. července 2016

Kurz kyvadla

Co vás napadne, když se řekne kyvadlo? Mě kromě knihy Jáma a kyvadlo napadne dětská hra, kdy kyvadélko v podobě prstenu nebo čehokoliv jiného zavěšeného na niti nebo na šňůrce odpovídá na otázky ano nebo ne. S touto domněnkou jsem navštívila kurz Reiki a má milá "paní učitelka" Eva mi doporučila, ať absolvuji také kurz kyvadla.

Doma jsem si na stránkách Evy - TADY, nastudovala co takový kurz kyvadla obnáší. Tento kurz se v minulosti jmenoval LSVJ (léčení skrze vyšší já) a platily se za něj desetitisíce. Dnes jsou všechny informace a postupy učeny právě v kurzu Terapeutického kyvadla. Chvilku jsem váhala, ale pak jsem se rozhodla, že kurz vyzkouším a když nic, tak certifikát mám navždy a možná se mi práce s kyvadlem bude někdy hodit.

Kurz jsem měla absolvovat ještě s jednou slečnou, která se nakonec nedostavila a tak mě čekal opět celý den jen s p. Evou. To mi ale vůbec nevadilo. Udělaly jsme si skvělou atmosféru. Nepředstavujte si, že bychom si zapálily svíčky, zatáhly závěsy a pouštěli se do čarodějných rituálů. Udělaly jsme si obyčejný bylinkový čaj, k tomu otevřely sušenky a kromě učení si toho stihly spoustu popovídat. 

Co se týče práce s kyvadlem, tak jsem byla opravdu překvapená. Ke spoustě těchto viditelných "kouzel" jsem celkem skeptická. Ale svou ruku jsem držela opravdu pevně a kyvadlo se stejně houpalo a mnohdy až jakoby si žilo vlastním životem. Terapeutické kyvadlo má odpovídat ano, ne, ale také nevím. Kromě jiného pracuje s tabulkami a následně léčí a čistí energie. Dokonce se s ním dá hledat voda, geopatogenní zóny a také čistit daný prostor.

Nejdřív jsme s p.Evou prošly celou teorii, poté zkoušely množství tabulek, které systematicky odpovídaly na dotazy, které mě napadaly. Bylo to opravdu zajímavé a pro mou uměleckou hlavu i hodně matematické. Spoustu věcí jsem potřebovala zopakovat a vysvětlit víckrát, na spoustu věcí jsem se ptala. Zjistila jsem, že kyvadlem jde zjistit spoustu podrobností z minulých životů, z blízké budoucnosti, ale také ze zdravotního stavu člověka. 

Domů jsem odcházela s certifikátem, velkým zážitkem, ale také plnou hlavou, která mě z tolika informací neskutečně bolela. Kyvadlo jsem poté vyzkoušela i doma, testovala jsem ho na blízkých a nejhorší bylo to, že mi opět odpovídalo a protějšek mi vždy potvrdil, že to co kyvadlo říká je pravda. Byla jsem udivená a v šoku, kolik se toho dá zjistit. Až mi některé věci, které se týkaly například přivtělených duší, entit a různých karmických dluhů z minulosti nebyly ani trošku příjemné.
Mám pocit, že kurzem kyvadla se spustil nějaký zvláštní proud energií a nějak se začalo v životě dít více věcí najednou. Já jsem pochopila, že v mém momentálním přemýšlivém rozpoložení a stálém hledání té správné cesty jsou i na mě některé metody až moc silné. Kyvadlo jsem tedy schovala, a to zatím klidně spí a odpočívá. A možná jej jednou opět vytáhnu a možná už bude všechno jinak:)

Co si myslíte o podobných věcech a kurzech? Absolvovali byste nějaký z nich? Slyšeli jste už někdy o terapeutickém kyvadle?

Kývající se

Žádné komentáře:

Okomentovat