sobota 16. července 2016

Dotazník o přírodě a lásce k ní

Kdo z vás má rád přírodu? A všechny ruce nahoře!:) Já se mezi "přírodní milovníky" řadím také. I proto se mi zalíbil tento dotazník, který téma rozvádí a příjemně vypráví příběh o jedné malé lásce, která je však věčná a časem a roky hlubší a stálejší.
Tak mrkněte a budu ráda, když okopírujete a odpovíte si také:) Je zajímavé dozvědět se o sobě víc na základě pár otázek. 
1) Co máš na přírodě nejvíc ráda?
Klid, energii, taky tu vůni a to, že člověk přijde na jiné myšlenky a uvědomí si, že spousta problémů, hádek a roztržek jsou malichernosti a zbytečnosti, taky to, že svět stojí na zcela jiných důležitých věcech.

2) Máš raději hory nebo moře? A proč?
Dříve bych řekla jednoznačně moře. Dnes však moře i hory. Ideálně v kombinaci na jednom výletě nebo dovolené. U moře miluji tu pohodu. Miluji vodu, vždy ze mě spláchne všechno špatné a nad ničím chvíli nepřemýšlím. U hor mám ráda výhledy, úplně jiný vzduch a taky určitý majestát.

3) Jak často chodíš do přírody?
Chtěl bych říct denně, ale bohužel. Chodím tak často, jak jen to jde. Na procházku s Kiwim několikrát týdně, do lesa minimálně jednou týdně, na zahradu totéž a do parku nebo do předzahrádky nebo kousek za dům denně.

4) Který strom máš nejraději?
Líbí se mi například Dub, Buk nebo Lípa. Mým stromem podle data narození je Habr. Mám ráda všechny stromy, hlavně tedy ty listnaté. Taky objímáte a hladíte stromy?:)

5) V jaké roční období tě příroda láká nejvíc?
Miluji přírodu na podzim. Ty barvy, vítr ve vlasech, vcelku chladný vzduch a svítící, ale příliš nehřející slunce. Podzimní romance, čtení v parku, procházky ruku v ruce s mužem anebo pouštění draka a střílení lukem. To mám nejraději!

6) Máš nějaký zajímavý zážitek v přírodě?
Ehm, napadají mě samé neslušné. Tak dobře jeden malý a rychlý zážitek. Určitě už víte, jak velký problém mám se záchody na cizích místech. Příroda a toaleta je pro mne opravdu kapitola sama pro sebe. Do přírody bych na záchod nikdy nešla, jen opravdu v krajních případech. A ono ten krajní případ nastal. Bohužel jsme byli s mužem celý den na akci u jednoho hradu a záchod nikde. Ale já prostě musela. A tak jsem vylezla na kopec, kam nebylo vidět, stoupla si tak, abych nesjela dolů a vykonala potřebu. Bylo mi to nepříjemné a cítila jsem se hrozně. Horší bylo, když jsem zjistila, že nemám toaletní papír ani papírový kapesníček. Naštěstí jsem byla blízko listnatého lesa a listí to jistilo. Utřena, vcelku spokojena jsem však udělala krok a ujela mi noha. No kam si myslíte, že jsem spadla? Přímo do místa činu! A ještě jsem se po tom svezla z kopce dolů. Nedovedete si představit smích a následné hlášky mého muže, který na tuto příhodu vzpomíná dodnes!:)

7) Jakou vůni z přírody máš nejraději?
Tahle otázka perfektně navazuje na předchozí odpověď!:D Tak odbočíme od minulého tématu! Mám ráda vůni trávy, vůni lesa, vůni květin na louce. Vlastně v přírodě mi voní skoro všechno rostoucí a kvetoucí:)

8) Co v přírodě nejraději děláš?
Nejraději se toulám přírodou. Pak se taky ráda kochám. Sbírám bylinky, šišky, kaštany i další věci z lesa, ze kterých se dá vytvořit množství věcí. Ráda si v přírodě čtu nebo jen tak sedím nebo ležím a přemýšlím. Relaxuji, píšu, randím s mužem, jdu na piknik...takže shrnuto - všechno!


9) Čeho se v přírodě bojíš?
Tak nějak celkově se bojím zlých a hlavně hloupých lidí, v přírodě se pak bojím nebo mám spíš respekt z velkých, divokých a nebezpečných zvířat. Třeba z mého šamanského divočáka, vím co jsem zač, a tak mám i z něj právem strach!:D

10) Jaké počasí máš nejraději?
S oblibou říkám, že miluji déšť za oknem, při pohledu z vyhřátého pelechu s kakaem a knížkou. Ale tanec v dešti v lese patří stejně k mým nejemotivnějším zážitkům. V přírodě mám ráda také babí léto, příjemné slunce, které hřeje, ale nepálí. Miluji vítr v korunách stromů i ve svých vlasech. Mám ráda také vítr u moře nebo u jiné vody, kdy to kolem tak zvláštně voní. Mám ráda napětí před bouřkou a pocit smíření po bouřce.

11) Jak by vypadalo tvé ideální bydlení nebo žití v přírodě?
Líbí se mi dřevěné sruby nebo starodávné chaloupky na samotě. Ale úplnou idylkou by byl starý opravený mlýn, kovárna nebo jiné staré stavení, které bychom si přetvořili k obrazu svému. Blízko les, u domu zahradu, kolem pár stejně vypadajících domků nebo starších stavení a hlavně hodné sousedy! Možná někdy:)

Jak se vám tento dotazník líbí? Vyzkoušíte si jej? A pokud si jej nechcete dělat celý, tak alespoň odpovězte mně do komentáře - máte rádi přírodu a co na ní milujete?

Přírodu milující
ctící
užívající


2 komentáře:

  1. Jsi mě fakt pobavila :-D Dotazník si udělám, nejlépe hned.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to jsem ráda!:) Že vím, čemu ses smála:) Jojo udělej a já jej jdu hned přečíst:)

      Vymazat