sobota 23. července 2016

Domácí kulatá oslava

Tak máme za sebou zase další velkou oslavu! Já už ty narozeniny ani nestíhám počítat:) Tentokrát slavila máma mého muže. Měla kulatiny, takže jsme jí chystali poněkud větší oslavu. Opět ale doma, máme rádi domácí pohodu, jídlo, hry a takové to rodinné slavení:)
Nechyběla ani soukromá křížovka, ve které vyšlo Všechno nejlepší v Esperantu:) Schválně, víte někdo, jak se to řekne?
Na pití jsme měli nealko šampus, protože nikdo z nás moc nepije. Občas někdy něco dáme, ale spíš tak pivo. My, Moraváci z vinného kraje!:)
Na slavnostní oběd jsme měli kuřízek a bramborový salát. Bylo to skoro jako vánoční oběd.

Co se týče dárků, tak jsme darovali Dormeo matraci s polštářem z paměťové pěny. Koš jídla, koš kosmetiky, vysněný župan v červené barvě a také knihy, křížovky a stříbrný čtyřlístek pro štěstí.
Nesměli chybět ani chlebíčky - bílé i semínkové. Z pomazánek jsme opět dělali česnekovou, pak taky rajčatovou, okurkovou, paprikovou, sýrovou a tuňákovou. Bylo toho až až.


Co se týče dortu, tak jeho pečení byla kapitola sama pro sebe. Koupená vajíčka byla plesnivá, to jsem nikdy nezažila! Takže jsme je museli reklamovat a koupit nové. Pak jsem chtěla dělat třípatrový dort a ten se mi pořád rozpadal. Plácala jsem jej jako bábovičku rukama, opravdu šílené. Nakonec jsem tuto hroudu zalila čokoládou a ve tři ráno měla hotovo! No vzhled nic moc, ale chuť extrémně výborná a čokoládová!

Narozeninovou dobrotou byly i tyto speciální koláčky. My doma děláme jiné. Tady se dělají ze zvláštního máslového a překládaného těsta. Co se týče chuti - zůstávám u těch našich svatebních. Tyhle jsou na mě moc suché.
A kdo byl z narozenin a slavení opět nejvíc unavení? Samozřejmě Kiwka!:)
Myslím, že se nám oslava vyvedla a byla příjemná a pohodová. Teď už chystám na další narozeniny, protože za týden slaví muž! Už přemýšlím v jakém tématu narozeniny vymyslet!:)

Jak slavíte doma vy? Hrajete také hry? Co si dáváte na jídlo? Máte rádi chlebíčky a dort? Jaké dárky dáváte svému partnerovi vy?

Organizační složka




4 komentáře:

  1. Feliĉan naskiĝtagon se to řekne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jůů šikulka:) Máš zlatého bludišťáka!:)

      Vymazat
  2. U mě se hry hrají skoro pokaždé-Kufr, Twister, Activity.... Vždycky se u toho parádně nasmějeme. Chlebíčky miluji, čokoládové dorty nejvíc a koláčky jsou ze zákusků nejlepší :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My hrajeme teda taky hry, ale já je sama vymýšlím, někdy hádanky, někdy malování, pantomima a další:) Taky se nasmějeme, o tom ty narozeniny jsou:) No a to narozeninové obžerství...už aby to bylo za námi:D

      Vymazat