neděle 17. července 2016

11 x inspirace ulítlých zahrádkářských snů

Vždycky když jdeme na naši zahradu, tak si sednu do houpacího křesla. Houpu se a přemýšlím, jak bych chtěla by má zahrada jednou vypadala. Měla bych začít si své sny pomalu plnit. Zatím jsem udělala první krok, a tím je plán:) Naplánovala jsem si to, bez čeho se určitě na zahradě neobejdu. Inspirujte se!:)

1) Houpací posezení mě opravdu fascinuje. Dovedu si představit, jak tu sedím, přemýšlím, čtu, svačím nebo třeba spím. Můj plán jsou palety, ale přemýšlím nad umístěním.
2) Na výrobu těchto rukou se již chystám nějakou dobu. Myslím, že toto léto už to klapne. Ruce jako květináč se mi líbí a navíc do konceptu naší "kouzelné" zahrady perfektně zapadají:)
3) Dalším prostorem, který bych na zahradě chtěla je altánek. Ale nejen na sezení. Také na cvičení jógy, na meditace, na tanec nebo i na to posezení - třeba na zemi na polštářích.
4) Tato zahrádka mi přijde úžasná. Sama mám na sázení málo prostoru a tohle by ideálně řešilo můj problém. No zkusím se zeptat muže jestli mi udělá mini zahrádku na zahradě.
5) Plán letošního léta je jasný - chci na zahradě akupresurní cestičku pro bosou chůzi. Mám v plánu kamínky, písek, větvičky, trávu a různé další povrchy:)
6) Už dlouho se mi líbí také domky pro víly nebo skřítky. To přece na kouzelné zahradě nesmí chybět. Snad to před zimou stihnu, aby měli skřítkové kde bydlet:D
7) Naprosto úžasnou součástí zahrady je i poležení v této nebeské posteli. Jak ji ale postavit, když mám na zahradě jen dva stromy ve stínu? Nějaké tipy a nápady?
8) Tady se mi líbí posezení na barevném gauči. Chci na zahradu pořídit opravdu pohodlné sezení a k němu ušít polštářky, dovézt deky a mít opravdu místo k pohodové relaxaci a odpočinku.
9) Dům na stromě nebo aspoň ve výšce byl vždy můj sen. Pochybuji, že jej nějak na zahradě vyrobíme, ale u toho snění můžu zůstat vždycky, ne?:)
10) Úžasnou součástí zahrady je i kulatý průchod. Ten se mi opravdu moc líbí. Přála bych si ho mít vzadu na zahradě, kde se vchází do lesa. Bylo by to něco jako vstup do jiného světa:)
11) A mým posledním zahradosnem je letní kino. Na něm už se mírně pracuje, ale zatím jsme produkci nespustili. 
Jak se vám líbí tyto sny, plány a vychytávky na zahradu? Co z nich byste si přáli mít na zahradě vy?

Snící

5 komentářů:

  1. Já bych si přála spoustu hamak (houpacích sítí, ty totiž miluji :-)
    A hamakových křesílek...jedno se mi už 7 let válí na půdě a nemám ho kam dát...ach jo :-(
    http://www.luxo-koupelny.cz/upload/images/product/4674/header/1342008892.png

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a týpí, to by tam asi stálo jako první :-)))

      Vymazat
    2. a ohniště s pořádnými špalky na sezení...

      Vymazat
    3. Taky super představa, s týpí a ohništěm:)ta hamaková křesílka jsou opravdu zajímavá, škoda, že je nemám kam pověsit:)

      Vymazat
  2. Altánek a houpací posezení! Tak to mě uchvátilo nejvíce. A musím říct, že domeček ve výšce byl také vždy i můj sen :D Po naši malinké zahrádce chodím zásadně bosa a musím říct, že mi to prospívá. :)
    Ten vstup do lesa mi přijde jako fantastický nápad! Geniální! A kouzelný :)
    A letní kino ti budu asi závidět. Asi určitě.

    Gabux

    OdpovědětVymazat