úterý 7. června 2016

Zajímavý dotazník - téměř Jedno slovo

Na blogu Danfinky jsem se opět inspirovala dalším dotazníčkem. Tentokrát se jedná o Jedno slovo. S dovolením jsem si to upravila, alespoň na dvě slova. Opravdu se pokusím použít jen minimum slov, i když mi to dělá obrovský problém - já, takový ukecanec:) Doufám, že i přesto mě třeba poznáte víc a dozvíte se něco zajímavého.
1. Tvoje vlasy?
Havraní a nepoddajné

2. Oblíbená věc?
Kniha, tužka a papír

3. Sen z minulé noci?
O starém příteli

4. Oblíbené pití?
Jednoznačně voda

5. Vysněné auto?
Nemám ráda auta

6. Místnost, ve které se nacházíš?
Pseudo ložnicoobyvák

7. Tvůj strach?
Bojím se strachu

8. Co bys chtěla být za 10 let?
Štastná máma, spokojená manželka a uznávaná spisovatelka

9. S kým jsi strávila včerejší večer?
S mužem doma, s nej.kamarádem na telefonu

10. Co nejsi?
Hodná, milá a tichá

11. Poslední, co jsi dělala?
Psala dopis

12. Co máš na sobě?
Oranžové kraťasy a zelené tílko

13. Tvoje oblíbená knížka?
Temné noci duše

14. Poslední, co jsi jedla?
Křehké plátky, sýr a rajče

15. Tvůj život?
Barevný Legoland a divoký tobogán

16. Tvoje nálada?
Velmi proměnlivá

17. Tvé léto?
Volnomyšlenkářské a romantické

18. Kdy ses naposledy smála?
Ráno, když Kiwi divočil

19. Nejoblíbenější víkendová činnost?
Příroda a zahrada

20. Počítač?
Mi ulehčuje práci

21. Pivo?
Nefiltrované a vychlazené

22. Zima?
Není můj kamarád

23. Dovolená?
Moře a slunce

24. V tvé posteli?
Se vchází do říše snů

25. Láska?
Bolí. Řekl zajíc a objal ježka.

Komu se tento dotazník líbí, tak je může opět vyzkoušet a dát na svůj blog. Ráda si jej u vás přečtu a dozvím se zase něco víc i o vás.

Jak se vám tyto dotazníky, tagy a různé testy a hry líbí?

Odhalující se

Žádné komentáře:

Okomentovat