neděle 19. června 2016

Výlet do Rožné

Minulý týden jsem o víkendu podnikla s babičkou výlet do Rožné u Pernštejna. Zde jsme navštívily babiččinu kamarádku - tímto ještě jednou děkujeme za nocleh, bohaté pohoštění a také spoustu zážitků. Celý víkend jsme si dopřály aktivní odpočinek a podnikli několik výletů.

Měly jsme i úžasnou společnost - kernteriérky Elke a vipetky Bibi

Počasí nám přálo, takže nebylo ani horko ani zima. Dokonce jsme jeden den grilovaly. A celkově jídla jsme měly spoustu! Myslela jsem si, že po návratu přiberu minimálně pět kilo:D
Také jsme si dopřávaly zmrzliny i zákusky. Smála jsem se a říkala, že je to jako kdyby jsme byly na víkendu obžerství. 
První den jsme navštívily Bystřici nad Pernštejnem. Prošly jsme náměstí, prozkoumaly obchody, něco málo nakoupily a zakončily den zmrzlinou a posezením na upravené kolonádě s vodou.
Další den jsme podnikly výlet do Žďáru nad Sázavou. Zde jsem byla konečně na Zelené hoře, která je místem i mé jedné státnicové otázky. Bylo to tam velmi zajímavé. Do kostela jsme jen nahlédly, ale obešly jsme hřbitov i celý okolní kopec.


Slavný "upírský" hřbitov ve tvaru lebky.
Také jsme si nakoupily suvenýry, prošly žďárské panství a zámek, který je opravdu rozlehlý. Den jsme pak zakončily v cukrárně u zmrzliny a zákusku.
V neděli nás čekala Zoologická zahradě v Jihlavě. Ta byla naprosto skvělá. Tato zoo je uzpůsobená i pro rodiny s dětmi a myslím, že se sem ještě vrátím s přáteli nebo s mužem. Moc se nám tu líbilo a hlavně všechna zvířata byla venku a kdybych měla víc času, tak jsem tu možná ještě dodnes.
V zahradě nás zaujala kojící rouška a také domek pro včely v paletách:)
Krásně bylo i zenové zahradě.
Oběd jsme si daly v africké části zoo a uspokojil nás hotdog a hamburger:) Poté jsme si daly ještě zmrzlinu a vatu. V zoologické zahradě jsme nakoupily další suvenýry pro blízké a poté chvilku poseděly na příjemné vyhlídce na surikaty.
Nemohla jsem si nechat ujít ani neživé, ale krásné zvířatka kolem:)
A těch květin všude okolo!
Další den jsme už jely domů a babičku čekalo profesionální focení. Dostala jej na narozeniny a fotila ji úžasná fotografka Šárka. Pokud někdo přemýšlíte nad tímto zážitkem a váháte - tak ji směle a vřele doporučuji!
Byl to víkend plný zábavy, smíchu, ale také různých příběhů a povídání. Jsem ráda, že jsem poznala i nové přátele a ty teď sleduji na jejich úžasném cestovatelském blogu ZDE.  S babičkou jsem si jej skvěle užila, ale příště bych jela na kratší dobu. Nějak už nejsem zvyklá jezdit z domu na tak dlouhou dobu, chyběl mi nejen muž, ale taky naše Kiwí dítě:)
Teď už přemýšlíme, kam letos vyrazit na dovolenou. Kam plánujete cestu vy? Česko nebo zahraničí?

Výletní



4 komentáře:

  1. ZOO v Jihlave je naprosta pecka. Kdyz jsem tam byla, tak tam skoro nikdo nebyl a zvirat se dalo skoro dotykat. Opravdu hezci ZOO jsem nevidela. Jinak co se dovolene tyce, tak chci zase cestovat po CR a na podzim asi vyrazime s pritelem nekam k mori. Nic ale jeste nemame koupenyho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Zoo je tam opravdu super:) Ale teda nevím, jestli se dá celé zvládnout za jediný den:) Jsem ráda, že jsou ještě lidi, kteří také vyráží k moři na podzim. To mám nejraději:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji:) Nějak jsem se rozfotila, to byla makačka všechno protřídit a udělat výcuc:)

      Vymazat