úterý 28. června 2016

Víkendové slavení a dárky z Kanárských

Víkend byl opět ve znamení narozeninové oslavy. Tentokrát to byly 70té narozeniny babičky z města. 

Na oslavě bylo hrozné horko a i přes klimatizaci v salónku se špatně dýchalo. Dárky se snad líbily - já malovala obraz. Některé byly vážné, jiné umělecké, další pak erotické a vtipné. Jídla a pití bylo dostatek, ale v tom počasí do sebe stejně člověk nic moc nedostal. Dospěláci si povídali, děti tančily a skotačily a nakonec usnuly na židlích. 
Další narozeniny nás čekají následně. Nejlepší kamarád, tchýně, kamarádova máma, můj muž a další sbírka přátel a lidí z rodiny. Já mám občas pocit, že neděláme nic jiného než že slavíme!:)
Kromě malého shrnutí oslavy a mini fotodokumentace, přikládám ještě dárky, které mi naši dovezli z Kanárských ostrovů, další dárky mi dala jen tak babička z vesnice. No já ani nebyla tentokrát oslavenec a dostala jsem toho tolik!:) Až se stydím!:D
Babička mi darovala svou sadu barev na textil a hedvábí. Jsem nadšená, dojatá a tvořím! Děkuji!
Také jsme dostali úžasný košík na houby nebo na bylinky. Naprosto perfektní!
Maminka zná mou lásku ke kamenům a tak mi z Tenerife dovezla kameny ze sopky. A ten srdcový! Děkuji:)
Taky jsem dostala úžasný měsíční šperk!:)
Potěšil i tekutý dárek - schválně pusťte si k Sangrii někdy píseň Perfect day!
Hmoždíř, a navíc dřevěný! To byl můj vytoužený dárek - děkuji milí rodičové!.)
A úžasné jsou i žabky s květinami. Zrovna se mi rozpadly mé staré a hned mám nové. To jsou kouzla!:)
Jak máte v roce rozděleny narozeniny? A jak je slavíte? Vozíte si z dovolených drobnosti s rodinou, kamarády nebo blízkými?

Přeslavená

2 komentáře:

  1. Krásný obraz, jsi moc šikovná...a tolik barviček :-O se těším, co vytvoříš.
    Občas se mi zdá, že u nás v rodině slaví narozky jen chlapi a ty ostatní se jen tak odbudou spolu s nima...
    Tak ráda bych někomu vozila dárečky z cest...ale u nás se na to kouká, jako na zbytečnosti :-( A tak si vozím většinou jen sama pro sebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Dani:) Ano, ty barvičky jsou super, protože se mi konečně daří dělat swapy tak, jak chci - tedy vyráběné, osobní, duševní:) Hihi, teda ti vaši chlapi se mají! No tak můžeš vozit dárečky mě!:D Já se určitě zlobit nebudu:D

      Vymazat