pátek 3. června 2016

Vaříme tradičně - inspirujte se a zamilujte do vaření

Také si občas lámete hlavu nad tím, co každý den vařit a uspokojit i náročné strávníky? Já mám na tento problém jednoduché řešení. Objevila jsem úžasný osobní blog, nebo spíš stránky věnované jídlu - Vaříme tradičně - ZDE!
Vaříme tradičně - Foodstyle by Jiří
Z množství jídla, které vám zde představí pokrmy podle tradičních receptur, české, slovenské, ale také italské, řecké, francouzské nebo pyrenejské kuchyně si vybere každý. Ani opravdový gurmán tak nebude zklamaný. Vaříme tradičně můžete sledovat i na instagramu ZDE.
Polníčkový salát, Vaříme tradičně - Foodstyle by Jiří
Osobně tyto milovníky nových chutí, moderních a také zdravých receptů znám. Úžasná Terezka mi dokonce namnožila "pana kváska" a já jako úplný začátečník zkouším péct svůj první chléb. Sympatický Jirka mne pak pohostil zatím luxusním Masala čajem a brzy se těším na společné grilování.
Česnekový a škvarkový chléb, Vaříme tradičně - Foodstyle by Jiří
Opravdu musím říct, že pokud lidé dělají svou práci nebo vlastně cokoliv s láskou, tak je to vidět a mnohem více osloví ty druhé. Já jsem naprosto nadšená, když si lidé plní své sny, věnují se rozmanitým činnostem a všechno co dělají, tak dělají naplno a hlavně s velkou dávkou pocitů.

Přikládám pár fotografií, při kterých se člověku sbíhají sliny a velmi oceňuji nejen chutné a zdravé zpracování potravin, ale také použití kvalitních surovin, vlastní invenci a také dokonalou prezentaci. 
Hovězí zadní, mrkev a gratinovaný lilek, Vaříme tradičně - Foodstyle by Jiří
Peřinková buchta s ovocem a domácím karamelem, Vaříme tradičně - Foodstyle by Jiří 
Zdravá veganská snídaně, Vaříme tradičně - Foodstyle by Jiří
Jak se vám blog Vaříme tradičně líbí? Zůstaňte věrní výbornému a kvalitnímu jídlu:)

Já zůstávám a jsem nadšená





2 komentáře:

  1. Musím říct, že jídla vypadají opravdu dobře a určitě také dobře chutnají! Skvělá inspirace do budoucna naučit se pořádně vařit skvělá jídla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, sama se nemůžu rozhodnout mezi vzhledem a chutí, nejlepší je asi kombinace obojího jako právě tady:)

      Vymazat