středa 15. června 2016

Swap plný fantazie - oslava víl

Další swap, na který se mi přihlásila Danielka se jmenoval Swap plný fantazie. V jeho popisu bylo: Kdo by neměl rád víly, elfy a stromy? Co takhle udělat swap s touto tématikou? Cení se vyrobené věci, ale i dobroty, které asi můžou jíst víly. Potěšit se můžeme i knihami s touto tématikou, nálepkami, obrázky nebo různými doplňky, ať už do vlasů, na krk nebo na ruce. Swap může obsahovat dokonce i kosmetiku, hlavně tu, co se nějak dotýká třeba kouzel, bylinek a stromů:) A zajímavé mohou být i různé dekorace, amulety, talismany nebo věci pro štěstí!:) Vílám a stromům zdar!
Já jsem Danielce poslala tak trošku přetvořený balíček, který se víl dotýkal okrajově. Vím, že Daní na ně nevěří a že je spíš má krásná čarodějka. A tak jsem jí poslala spíše pozdravy od víly a některé věci, které může vyzkoušet i ona čarovná víla:) Do balíčku jsem zabalila třeba karamelové Toffife, oříšky v čokoládě, pěnu do koupele s vůní pepře (ale je opravdu magická!), domácí zelí s křenem, nálepky, svíčky lesní plody, listové kolíčky, něžnou květinovou čelenku, eukalyptový olejíček a taky nějakou tu záložku, knihu, čajík a taky svítící hvězdy na strop. Ještě jsem přibalila zrcátko, na kterém je fotky Daní a jejího muže. Každá víla musí mít přece hlavně Lásku!

Já jsem byla ze swapu od Danielky maximálně překvapená. Přišel mi těsně před narozeninami, takže mě potěšil nadvakrát. A teď už, co jsem v něm našla? Tuto nádhernou modrou růži. Modré růže opravdu miluju! Dokonce jsem jednou řekla, že kdo mi dá modrou růži, tak toho si vezmu. Takže Daní?:D
No a Kiwka furt nemohl uvěřit, že tato růže nevoní. Byl z toho celý paf!:D
V balíčku byla také čokoláda, s příchutí borůvek a levandule. Ta teda je! Je tak zvláštní a divná, až je dobrá!:D Ještě nikdy jsem podobnou čokoládu neměla. Doporučuji vám ji vyzkoušet.
Samozřejmě nechyběla ani knížka. Na ty jsem opravdu ulítlá. Tato knížka je opravdu super a moc ráda si rozšiřuji své, zatím malé, zahrádkářské znalosti.
Jedním z nejlepších dárků pak byly tyto karty Andělé stromů. Samozřejmě jsem se s nimi musela seznamovat hned po rozbalení a pak až dlouho do noci. Jsou úžasné - děkuji má čarovná ženo!
Moc se mi líbí i zrcátko s vílami. Velmi mě pobavilo, že jsme si s Daní poslaly obě zrcátka. Už ho mám v kabelce a dělám s ním parádu!
Nádherné je i fialkové mýdlo, které mi Daní sama vyrobila. A navíc ta víla na něm! No mohly byste tak úžasnou duši nemilovat?
Roztomilá byla i dopisní sada s vílami. Už ji mám skoro celou vypsanou. A to jsem nejdřív přemýšlela, že si ji nechám a budu si ji šetřit:)
Jedním z nejkrásnějších dárků byla také Vílí knížka. Zbožňuji osobní dárky, které mi ti druzí vyrobí. Já sama jsem v tomto swapu moc vyrábět nestíhala, Danielka to teda dohnala bohatě!
Knížečka, kterou mi i sama napsala a dotvořila mi udělala opravdu velkou radost. Hned jsem si ji přečetla a zase se k ní budu ráda vracet.
Narozeninovým dárkem pak bylo mé osobní razítko. S myší, mým jménem a také nápisem Ex libris. Měla jsem si jej rozbalit až na narozeniny, ale rozbalila jsem jej dřív než jsem si stihla přečíst dopis s instrukcemi:) To je naprosto top dárek! Děkuji a vesele vše razítkuji!:D
Tento vílí swap předčil všechna má očekávání. Je promyšlený, propracovaný a opět duševní, kreativní a osobitý. Dávám 100 bodů z 10. Já za to nemůžu, ale já víly opravdu miluju a Danielka je u mě tak nádherně podtrhla, že to nejde jinak. A navíc - ta růže!:D 
Jak se vám líbí tento, pro mě naprosto úžasný vílí swap?

Nejšťastnější víla





2 komentáře: