čtvrtek 30. června 2016

Swap láska k papíru

Tento swap jsem vyhlásila opět já. Nemohla jsem si pomoct, protože papíry opravdu miluju a hlavně jsem na léto potřebovala další deníky, dopisní propriety a pomůcky nejen k dopisování. V popisu mého swapu bylo - "Swap by měl v první řadě obsahovat dopis! O tom, co máte rádi, o vás, o vaší duši, o tom, co jde svěřit jen papíru anebo o tom, co vás napadne. Dalším obsahem by pak měla být kniha, klidně vaše oblíbená, kterou chcete představit světu nebo stačí jen mně:) A pak také deník - klidně více deníků, bločků, papírů, sešitů. Prostě papírová nálož, komponenty k dopisování a cokoliv vás napadne - a pak už budeme opravdu šetřit stromy!"
Na swap se mi přihlásila Danfinka a opět jsme se příjemně překvapily. Já jsem posílala knížku o Luně, mou milovanou knížku o Duši, ale Danfi potěšila jen ta o Luně. Pak jsem dozdobila různé deníky, roztodivné velikosti a přidala také dopisovací papíry, samolepky, sešity, časopísek o letních výletech a také bonboniéru, protože má Danfinka brzy narozeniny. 
 K narozeninám jsem jí ještě navíc nechala vyrobit kožený náramek s vyrytým citátem, který vymyslela sama Danfi.
Já jsem v balíčku našla samé příjemné překvapení. Mezi nimi například tyto:
Lepidlo, ořezávátko, guma a zvýrazňovač se hodí vždycky. Už si vesele lepím, čmárám i ořezávám:)
Tato tužka se srdíčky mě pobavila i rozesmála. A navíc teď můžu malovat tolika barvami!
Pásky s přírodními motivy se mi také moc líbí. 
Naprosto úžasné jsou pak tyto nálepky. Nemůžu odolat a hned od prvního dne je používám:) A prý kdo šetří, tak má za tři:D
V papírovém balíčku jsem našla také vyrobené přáníčka. Jsou opravdu pečlivé a krásné.
Děkuji i za dopisní sadu. Těch není nikdy dost. Už ji také používám.
Do malého deníčku ještě nemám nic napsáno, zatím plánuji na co se mi bude hodit.
Zato do tohoto většího deníku s keltským motivem už píšu. Bude to můj deník kouzel:) Je nádherný a má úžasné papíry, i když bez linek:)
Příjemným překvapením byla i kniha. I když u ní brečím od první strany, takže si ji musím dávkovat velmi pomaličku. Každopádně doporučuji všem - člověk si pak uvědomí, co má a naučí se vážit si každého okamžiku.
Dokonalým překvapením byla i tato sada na pečetění. Ta mě opravdu hodně potěšila a opět keltské motivy. To můžu!:)
Celý papírový balíček se mi moc líbil. Dávám 10 z 10 bodů a jsem nadšená, že mě Danfinka vždy něčím překvapí. Tentokrát sadou na pečetění dopisů - no úžasné! Do deníků už píšu a vlastně všechny komponenty už používám. Děkujííí a velmi si cením i tvého dopisu. Jsem ráda, že jsme si otevřely naše třinácté komnaty...má čarovná:)
Jak se vám líbí tento swap a co byste v papírovém překvapení chtěli najít vy?

Už šetřící stromy

2 komentáře:

  1. Hezký swap. Vy to s Dafinkou umíte obě :-). Já bych v papírovém swapu uvítala ještě nějaké fixopropisky - třeba místo té tlusté (ty se mi špatně drží). A obdivuji Dafinčinu preciznost při skládání přáníček. Já něco podobného skládám z čajových přebalů, ovšem do dafinčiny dokonalosti to má dost daleko.
    Ad ta knížka - četla jsem blog autorky v době, kdy se jí to dálo (myslím, že ho pak smazala) a je to fakt hodně silný příběh (i když tedy nevím, jestli knížka je úplně podle reality nebo upravená). Je to inspirace, abych si ji zkusila půjčit a přečíst.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) No já jsem teď právě zjistila, že jsem vymalovala všechny fixy, tak přemýšlím jestli další swap nebo si je normálně koupím:) Ty přáníčka jsou opravdu krásná, asi si je nechám a nikomu je nedám:) Knížka je opravdu smutná, musím ji číst po částech, i když se hrozně dobře čte:)

      Vymazat