pondělí 6. června 2016

Příběhový swap nezklamal

Na příběhový swap jsem se těšila, měla jsem ho naplánovaný v hlavně už dlouho a když jsem dokončila pár rozdělaných swapů, tak jsem se do něj konečně pustila! Vyhlásila jsem ho tedy já a přihlásila se mi na něj Balian, vlastním jménem Anežka.
Na Anežku jsem na swaplace tak trochu číhala a byla jsem nadšená, že si můj swap vybrala. Moc hezky a příjemně jsme si napsaly, co máme rády a co nás zajímá. Pak jsme se domluvily, že každá napíše příběhy, které má ráda a ta druhá z nich pak vybere ten, který ve swapu zpracuje.
V popisu swapu ještě znělo: Zavřete oči, představte si svůj oblíbený příběh, knihu, povídku...otevřete oči a zamyslete se, jaké věci vypráví příběh. Vyměňme si zajímavé věci, které umí mluvit a vyprávět. Může to být knížka, může to být velmi osobitý šperk nebo šátek, ale také to může být i kosmetika nebo jídlo, které má za sebou nějakou cestu. Může to být vlastně cokoliv, co vás napadne. Najděme originální, ojedinělé věcí a těmi se překvapme. Klidně si můžeme příběhy zadat navzájem, ať je to ještě o kousek zajímavější:)
Já jsem se inspirovala oblíbeným příběhem Anežky a trošku jej pozměnila, a tak se příběh jmenoval Anežka v říši divů. Ve swapu jsem jí pak poslala mix různých věcí, které mi evokovaly tuto pohádku, ale také vyprávěly takový malý příběh. Například tedy zelenou kabelku na cestu do říše divů, malou svačinku, též na cestu, krasohled, který přímo říši divů vytváří. Pak jsem přibalila šátek se srdíčky od Srdcové královny, kouzelný talisman s dračím okem, English čaje na šálek o páté, koženkový deník na zápisky z cest a další maličkosti a drobnosti, které se mi k tématu hodily. Jako takový bonus jsem nechala Anežce vyrobit i zrcátko s její krásnou a uměleckou fotkou, která je opravdu jako z říše divů!:)


Anežka z mé spousty příběhů vybrala Kytici od K.J.Erbena. Volba to byla tedy skvělá, protože balady z knihy opravdu miluju. Ke každé věci tak Anežka přiložila úryvek básně a k celé básni nebo k úryvku pak zvolila vhodný předmět. Nadšeně jsem rozbalovala další a další kousek. Až jsem skoro litovala, že jsem se dostala až na konec swapu.

A co mi tedy přišlo? K baladě Dceřina kletba jsem našla nádherné bílé peříčkové náušnice. Sice mi náušnice v uších opravdu vadí, ale tyhle se mi hodně líbí, tak je možná někam vyvedu:)
Dalšími náušničkami byly tyto Hadí oči k baladě Zlatý kolovrat:) Taky se mi moc líbí a určitě je někam zkusím vzít:) I když náušnice nenosím, tak je sbírám. Jsem hrozná, že?:D A než jsem článek dopsala, tak jsem měla náušnice na sobě a vůbec mi v uších nevadily, jsem nadšená!
Překvapily mě hodinky, které se pojí k času v básni Holoubek. Já sice nenosím ani ty které jsem si koupila sama, ale tyto jsou velmi zajímavé a atypické. Možná, když někam půjdu bez telefonu, vezmu hodinky sebou:) 
Pobavilo mě obočí, které mi dokonce ladí k peříčkovým náušnicím:) Týká se básně Záhořovo lože. Taky jsme byly v hospůdce na kofole a tak už všechno obočí máme doma, ale to vůbec nevadí. Náhradního obočí není nikdy dost!
Krásným překvapením pro mě byl kámen ve tvaru srdíčka. Moc se mi líbí, že se Anežka sešla s Danielkou a od obou jsem ve swapu dostala tento kámen. Růženín?
Ve swapu jsem našla také svíčky. Tato bílá se určitě bude hodit na nějaká kouzla:)
Čajíky jsou super. Hlavně bylinkové, na které se moc těším.
K básni nebo spíš pohádce Štědrý den mi Anežka poslala krásnou svíčku s mini betlémkem. No a co, že je léto, těším se na Vánoce:D
K básni Vodník jsem měla v balíčku keramickou rybku a taky mini hrníček na dušičky. Ten se mi opravdu moc líbí a takový styl mini hrníčků mám moc ráda:)
Krásná je i další Anežčina tvorba. Už jsem náhrdelník zkoušela a rozhodně s ním brzy někde zazářím:) Její tvorba je svěží, nápaditá a hlavně slušivá. Rozhodně na její tvorbu mrkněte ZDE.
K Polednici na mě číhal tento pohled. Ten je opravdu super! A k tomu strašidelná brož s Polednicí:)

No a naprostým překvapením pro mě byl růženec k baladě Svatební košile. Když jsem byla malá, tak mě na něj učila stařka a já jsem po ní vždy všechno opakovala. Růženec je opravdu nádherný a Anežce moc děkuji za opětovné rozšíření obzorů.

No a v každé správné Kytici - knize, nesmí chybět Mateřídouška. Celý balíček krásně voněl a bylo to opravdu jako se ponořit do atmosféry knihy. Anežko - dokonalé a tleskám!:)
A zde už celý Příběhový swap, který byl opravdu propracovaný do detailu i s nádhernými popisky, které si rozhodně nechám a připíchnu na nástěnku:)

Swap od Anežky mě opravdu překvapil. Byl totiž přesně pro mou duši. Miluji swapy, které vám řeknou víc o tom druhém, swapy, kde je vidět práce a úsilí vložit do něj kus sebe, a to se Anežce rozhodně povedlo. Dávám 10 z 10 bodů a přidávám k tomu velké poděkování a nadšení, že byl swap přesně podle toho, co mám ráda a co mi dělá radost.

Jak se vám líbí tento swap plný nápadů, příběhů a povídání? Jaký příběh byste volili vy?

Mateřídouškou ovoněna
swapem potěšena




8 komentářů:

  1. Krásné a kouzelné ♥
    Kamínek je ruženín, je zajímavé, že jsme se tak sešly, asi ti přejeme obě hodně, hodně lásky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si myslím, že se swap povedl. S tím kamínkem jste mě opravdu dojaly, naposledy mi karty řekly, že mám nedostatek lásky a strádám tím a pak tradáá a obě vzácné Duše mi poslaly pomoc:) Děkuji!

      Vymazat
  2. Tomu říkám originální nápad. Krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme:) Chtěla jsem něco knihomolského, pohádkového nebo právě příběhové, taková témata mi na swaplace chybí:)

      Vymazat
  3. Zajímavé zadání, které chce fantazii a trochu tvůrčího ducha. Nevím, jestli bych si troufla... (já jsem taková praktická přízemní duše ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě hrozně tvoření tohoto swapu bavilo. Vždy se přistihnu, že je mi líto, když mám swap hotový a mám jej odeslat:) Ale zase miluju ten pocit, že mi zase domů přijde kus někoho jiného:) Určitě bys to zvládla Stani:)

      Vymazat
  4. Já moc a moc děkuji! Tento swap mě opravdu nadchl, strašně moc mě bavilo ho pro Tebe sestavovat! A přesně jak píšeš, když jsem už měla vše rozbalené, nejraději bych vše zabalila a rozbalila znovu! :-D
    To je sranda, že jsme se s Danielkiu takhle sešly a poslaly ti růženín! :-) Je to můj oblíbený kámen. :-) Omlouvám se, že jsem poslala tolik náušnic, nevěděla jsem, že je moc nenosíš... :-(
    Jinak já bych chtěla moc poděkovat za nádherné věcičky! Hlavně za kabelku se zrcátkem, nosím opravdu všude kudy chodím! A všichni chválí! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anežko, nemáš vůbec zač:) Mě to taky moc bavilo, nejhorší bylo vybrat ke ztvárnění jen jeden příběh:) Haha, ten růženín je opravdu nej!:) Já mám teď ve sbírce první dva, ty od vás:) No s těmi náušnicemi, už je nosím, ty od tebe mi vůbec nevadí a v uších nebolí. Není to divné?:) Jsem ráda, že se ti věci líbí, to mě těší ještě mnohonásobně víc:)

      Vymazat