úterý 21. června 2016

Plány na léto

Léto je tak blízko! Teda ono už vlastně začalo a pomalu bude první letní měsíc za námi, já jej ale proletěla v cuku letu a nějak jsem se nestihla ani zastavit:) Doufám, že červenec a srpen budou mnohem lepší. Vždy to nějak rychle uteče a zase je tu zima. Už teď mě to mírně deptá - já takový teplomilný typ. Každopádně jsem se rozhodla udělat si na léto plán, chci toho totiž co nejvíc stihnout, chci opět něco nového zažít a chci si to léto opravdu vychutnat. Takže - jdeme plánovat!


Seznam plánů na léto
  1. Zvýšit frekvenci svého běhání/rychlochůze. Chodit pravidelně opravdu každý den a k tomu přidat nějaké cvičení a posilování. To bude má letní priorita!
  2. Jet na dovolenou. Ideálně moře, ale zvládla bych i nějakou tajemnou výpravu, hory anebo wellnes pobyt. Kdo jede se mnou?
  3. Začít se opravdu připravovat a učit na státnice. Dopsat bakalářku tak, abych s ní byla opravdu spokojená a nestyděla se ji komukoliv ukázat.
  4. Hodně pracovat. Dohnat pracovní resty, napsat stovky kvalitních článků a neflákat ani blog ani milované Království. (mimochodem mrkněte na Kralovstvizen.cz)
  5. Začít konečně péct vlastní chleba. Pan Kvásek zatím spí a spí - snad nebude spát jako Šípková Růženka celých sto let.
  6. Makat na zahradě. Pod makáním si představuji sekání trávy, okopávání záhonků, sběr zeleniny, zalévání aneb překlad - lehneme si na lehátko a budeme se kochat a houpat nahoru a dolů, nahoru a dolů:)
  7. Číst! Tento plán je celoroční, ale v létě chci konečně dočíst rozečtené knihy a také najít další, které mě zaujmou a budu je číst ráda a nadšeně. Nějaké tipy?
  8. Nesedět jen doma. Chci opět do parku, navštěvovat letní zahrádky, jen tak popíjet nefiltrované pivo, lízat zmrzlinu, koupat se v lomu (no dobře, tak to asi ne:D), ale i tak! Chci v létě žít naplno!
  9. Přejídat se melounem! To na létě opravdu miluju. Chci mít meloun každý den, být od něj zapráskaná až za ušima, ale pekelně si to užívat!
  10. No a abych to shrnula, tak toto léto mám prostě v plánu Jíst, meditovat a milovat! Myslím, že takové léto bude ideální! A propo - vydávám další knihu, chcete, chcete?:D
(poznámka pod čarou - taky mám v plánu omezit swapy jen na ty vyráběné, oslavit narozeniny mého muže, víc venčit Kiwíka, víc si s vámi psát dopisy, udělat si herbář, dělat domácí kosmetiku a vařit z bylinek, malovat obrazy, hodně fotit, zbavit se starých a nepotřebných krámů, ušít si něco hezkého do bytu a taky zažít nějaké dobrodružství:)




A co vy a vaše léto? Máte také nějaký plán? Co byste chtěli zažít a co byste chtěli stihnout?

Plánovačka



10 komentářů:

  1. Ty máš krásné letní plány. Hned bych se přidala. I když i já plánuji nenechat si léto ničím kazit. Psát dopisy? To se mi zamlouvá taky :-)
    A království žen čtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo plány jsou, teď už je jen splnit:) To mě těší, že čteš Království:) A s těmi dopisy, můžeme si také vyměnit swap, dopis, cokoliv - já jsem otevřená všemu:)

      Vymazat
  2. V létě je určitě v plánu Albánie (už jsem dostala mapy ;-).
    Chtěla bych si udělat pořádek v čajové sbírce (posledního půl roku jsem ji dost zanedbávala), jíst víc zeleniny včetně zkoušení nových úprav (kdy jindy než v létě, že?), oprášit kolo a začít zas aspoň trochu jezdit a aspoň začít s vylepšováním bytu (včetně likvidace nepoužívaných věcí a různých krámů)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda má polorodná země! To ti teda závidím Stáni a hned si objednávám nějaký suvenýr do swapu!:) Jinak na pořádek jsem taky myslela, měla bych vytřídit hlavně oblečení, ale moc se mi do toho nechce - hodí se mi všechno:D Ta zelenina je super plán. Na kolo se nedonutím, to mě tak hrozně nebaví:D Jinak všechny plány máš super:)

      Vymazat
  3. Milá Michelle,
    držím pěsti, ať plány vyjdou!
    Krásné léto
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, snad se vše podaří:) Ať je i tvé léto jen příjemné:)

      Vymazat
  4. Zrovna mám taky podobný článek rozepsaný a mám tam takový blbosti jako třeba přehrát fotky na externí harddisk, přerovnat knihovnu atd. Spíš takový povinnosti, který ale moc povinný nejsou, když je neudělám, tak to není žádná tragédie, ale už to odkládám asi tak rok, takže bych se na to měla vrhnout :D
    Trochu taky doufám, že se mi splní bod č.2 - jet na dovolenou. Letos to vidím taky na nějaké válení u moře, ale ještě nevíme kam. Padnul návrh na Bulharsko, tam jsem ještě nikdy nebyla :)
    Přeju ti, ať se ti co nejvíc plánů splní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi, takové povinnosti a nutnosti si píšu každý den na papír nebo do diáře a překládám, překládám:) Jinak děkuji, snad se ti taky podaří a dovču si užiješ. My pořád přemítáme kam a jak jet:) Možná zase vyhraje psí pláž v Itálii, protože cestujeme jedině s Kiwikem:)

      Vymazat
  5. Líbí se mi přejídání melounem :D A herbář a domácí kosmetiku bych si taky chtěla zkusit, ale myslím, že ještě chvíli bude trvat než se k tomu dokopu. Jinak moje plány jsou cestovat, číst, pracovat a jinak asi nechat věci plynout :)
    Žena oděná Měsícem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu melounu teda dávám! Myslím, že jej jíme každý druhý den:D No já už se chystám na tu kosmetiku, herbář zatím čeká na svůj čas:) Jinak cestování, čtení schvaluji, práce méně a nechat věci plynout je taky někdy fajn:)

      Vymazat